De feel good-factor

De feel good-factor

Met De Feel Good-factor propageert Esther Sluijs dat we 'feel good' moeten zien als een nieuw KPI die aangeeft hoe succesvol een bedrijf is. Bedrijven met een grote emotionele connectie scoren op alle fronten beter: meer winst, innovatiever en een hogere tevredenheidsscore bij klanten en medewerkers. 

Ontdek hoe je als bedrijf met een grote emotionele connectie op alle fronten beter scoort. 

MEER ZOALS DIT 

Vind je dit interessant? Klik voor meer op de serie Ondernemen en Werk bij dit boek. 

OVER DIT BOEK 

In de huidige digitale economie eisen mensen organisaties die eerlijk, transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten, maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling alleen, het gaat dwars door het hele bedrijf heen, het is een integrale visie op bedrijfsvoering. 

Met De Feel Good-factor propageert Esther Sluijs dat we 'feel good' moeten zien als een nieuw KPI die aangeeft hoe succesvol een bedrijf is. Bedrijven met een grote emotionele connectie scoren op alle fronten beter: meer winst, innovatiever en een hogere tevredenheidsscore bij klanten en medewerkers. 

Dit luisterboek neemt emotie als uitgangspunt voor business succes én waarde creatie. Voor iedereen die het aandurft contact te leggen met zijn eigen emoties en de emoties van anderen. Want: Emotie = Business! 

INTERESSES 

• Emotie 
• Feel-good 
• Organisaties 
• Emoties 
• Purpose 
• Succes 
• Winst

COMPETENTIES

emotie;feel-good;organisaties;emoties;purpose;succes;winst