Als de koning je klant zou zijn
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Inspiratie voor een vorstelijke klantbeleving.
Omschrijving
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Inspiratie voor een vorstelijke klantbeleving.
Details
- Omslagfoto
- Onderwerp
- Management
- Type
- Audioboek
- Niveau
- Niveau niet vereist
- Auteur
- Sydney Brouwer
- ISBN
- 9789462554368
- Beoordeling
- 9,3 (3 beoordelingen)
Beoordelingen
-
Fijn boek om naar te luisteren, laat de andere kant zien van hoe je klantgerichtheid kan inzetten en verbeteren. Veel bruikbare info om in de praktijk in te zetten
– matthijs, 28-10-2023 -
leuk verteld en echt wat van geleerd
– laura, 22-09-2022 -
Leuk verteld, en inspirerende eye-opener.
– Agnes, 30-03-2023