Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van ton van steeg

ton van steeg

Personalia

Leeftijd
57 jaar

Portfolio

Skills, Digitale vaardigheden

  • MS Word
  • Facebook
  • MS Excel
  • Office 365
  • Linkedin
  • Visual Basic
  • MS Powerpoint

Skills, Soft skills

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
Rijbewijs
  • A - Motor
  • B - Personenauto
  • C - Vrachtwagen

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Persoonlijk profiel
In mij vindt u een sociaal, klantgerichte, goed luisterende, zelfstandige maar ook goed in teamverband werkende man. Voorts ben ik erg nauwkeurig, besluitvaardig, flexibel, resultaatgericht, initiatiefrijk, punctueel, gedreven en beschik ik over een groot analytisch vermogen. Mijn zorgzaamheid en betrokkenheid zet ik in om andere mensen te helpen.

Nevenactiviteiten
2001 - 2006 belastingformulieren invullen voor FNV leden
2003 - 2006 verzuimconsulent FNV bondgenoten voor afdeling noord oost -Gelderland.
2004 - 2006 secretaris woonafdeling noord oost Gelderland
2000 -2005 spreekuur gehouden als eerstelijns consulent, voor vragen over sociale voorzieningen of arbeidsgerelateerde vragen bij de woonafdeling Noord Oost Gelderland van het FNV in -Harderwijk
2014 vrijwilliger bij vereniging vrijwillig landschapsbeheer Beuningen

Sinds 1999 ben ik gediplomeerd bedrijfshulpverlener EHBO met defibrillator

Hobby’s
Tuinieren, klussen

http://nl.linkedin.com/in/tonvansteeg/

DISC, leer mij beter kennen

Om het rapport goed te lezen kijk je naar de vier afzonderlijke scores en de samenhang daartussen. Niemand is 1 kleur. Het geheel wordt bepaald door de mix van de 4 scores.

  • Taakgericht
  • Daadkrachtig
  • Extrovert
  • Inspirerend
  • Mensgericht
  • Stabiel
  • Introvert
  • Conformerend

Hier ben ik écht goed in

Administratie
Analytisch denkvermogen
oplossingsgericht
productief
Procesgericht

Ik wil graag werken als

Functie(s):
  • administrateur
  • schadebehandelaar
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Dienstverband(en):
  • Vast
Salaris:
  • 2.500 - 3.500
Aantal uren:
  • 32-40 uur

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

sociaal
inlevingsvermogen
flexibel, goed omgaan met veranderingen
initiatiefrijk
nauwkeurig
besluitvaardig
resultaatgericht, kwaliteit is beter dan kwantiteit
cijfermatig inzicht
probleemoplossend

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2022 tot heden Weijers Techniek
terreinonderhoud
2022-2022 Sight groen
groenonderhoud
2021-2022 Kamer van koophandel
Administratief medewerker privacy gegevensbescherming ondernemers. Bestanden controleren daarna vrijgeven zodat derden de statuten in kunnen kijken terwijl privacy gegevens afgeschermd zijn
2021-10/2021 Donker groep
2020 - 2021 Van de bijl & heierman
2020 - 2020 de enk
2019 - 2020 klantadviseur VGZ groep
Potentiële klanten uitleg geven over een nieuwe zorg- en aanvullende verzekering. klanten helpen met betalingsregeling, of gespreid betalen eigen risico.
20-05-2018 Mead & Johnson productie/procesmedewerker bijvullen machines verhelpen kleine storingen
2016 - 2018 zzp er
01-06-1983 tot 15-03-2014
Werkervaring
1990 – 2014 Achmea
Bij Achmea heb ik in deze periode diverse functies vervuld op diverse afdelingen:

2010 - 2013 Casebehandelaar groep Buitenland
- Buitenlandse nota’s beoordelen en afhandelen voor betaling.
- Informatie opvragen bij andere verzekeringsmaatschappijen over regresnota.

2010 - 2010 Medewerker Zorgkantoor PGB,
- beoordelen gemaakte kosten op het verantwoordingsformulier van cliënten.
- Budget bepalen n.a.v. belastbaar inkomen van de belastingdienst

2008 – 2010 Werkvoorbereider
- Afdeling buitenlandsrecht en afdeling machtigingen

2005 - 2008 Administratief medewerker hulpmiddelen en paramedie
- beoordelen en verwerken elektronische- en papieren declaraties.
- telefonisch contact met verzekerde of zorgverleners over aanvragen hulpmiddelen, declaratie, levering of reparatie van een hulpmiddel.
- oplossen van klachten van de klant of van de leverancier.

2004 - 2005 Administratief medewerker verhaal
- kosten verhalen van onterecht gedeclareerde kosten van de zorgverleners, van de niet verrekende voorschotten


2003 tot 2004 Administratief medewerker op de afdeling beleid & ondersteuning
- kosten verhalen na datum uitschrijving.
- bellen of corresponderen met de verzekerde of nieuwe zorgverzekeraar.

2002 - 2003 Administratief medewerker afdeling hulpmiddelen

1991 - 2002 Administratiemedewerker ziekenhuizen/specialisten
- telefonisch onderhoud met zorgverleners
- oplossen van klachten
- ziekenhuizen adviseren hoe elektronisch declaratiebestand aan te leveren
- declaratie bestand controleren en testen
- geld terugvorderen verkeerde bed verpleging.

1990 – 1991 Stage als administratief medewerker

1983 - 1989 Grondwerker en straatmaker

Opleidingen

2018 opleiding basis operator
2017 werken met bosmaaier
2017 basis cursus lokale politiek
2016 werken met motorzaag
2014 opleiding werken met bosmaaier
2010 Opleiding Buitengewoon Opsporingsambtenaar
2003 Opleiding verzuimconsulent
2001 Opleiding belastingconsulent
2000 Opleiding consulent/vraagbaak
1990 - 1991 Ecabo, Amersfoort
Administratief medewerker A
1980 - 1983 L.T.S., Harderwijk
1978 - 1980 L.E.A.O., Ermelo


Cursussen
2012 Basisbegrippen van Lean (efficiënter werken)
2007 Klachtenbrieven behandelen en beantwoorden
2001 Klantvriendelijke brieven schrijven
1999 Bedrijfshulpverlener en EHBO
1998 Communicatie training
1997 Training communicatieve en assertieve
1997 Training communicatieve/ sociale vaardigheden
1996 Wegwijs in schade zorgverzekeringen
1993 Cursus zorgverzekeringen
1992 Klantgerichtheids training

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Tuinieren
klussen
natuurwandelingen
kruiswoordpuzzels,sudoku

Talentcard®