Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Tine Woudenberg

Tine Woudenberg

Medisch Secretaresse, Administratief Medewerker, Medewerker Binnendienst, Backoffice Medewerker

Personalia

Leeftijd
65 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Positieve instelling, pro-actief, leergierig, flexibel, gemakkelijk nieuwe systemen begrijpen. In teamverband kan ik mijn verantwoordelijkheid, kennis en ervaring laten zien. Ook al is de werkdruk hoog, ik houd overzicht en prioriteer de juiste zaken. Ik heb meerdere jaren ervaring en kennis van Outlook, Word en Excel. Een organisatie met doorgroeimogelijkheden en opleidingsmogelijkheden in een informele sfeer heeft mijn voorkeur. Een functie met afwisselende taken en werkzaamheden in teamverband daar wil ik mij 100% voor inzetten.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Doorzettingsvermogen, flexibel, zelfstandig, leergierig, pro-actief, stressbestendig, communicatief, ondernemend, behulpzaam, klantgedreven, teamwork, verantwoordelijk, uitdaging, resultaatgericht, ontwikkelgericht, klantvriendelijk

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

2007 - heden
Zilveren Kruis, Medewerker Contractadministratie
► Administratieve werkzaamheden.
► Op verzoek overzichten en (systeem)rapportages opstellen en verspreiden aan
betrokkenen.
► Correspondentie voeren en informatie verstrekken.
► Knelpunten en kansen in werkprocessen signaleren en melden aan de verantwoordelijke.
► Onderhouden van contact, en met externe instanties en externe deskundigen.

2006- 2007
Agis Zorgverzekeringen, Callagent Verzekerdendeclaraties, Klantenservice
► Via uitzendbureau Adecco, vanaf 1 maart 2007 in dienst van Agis.
► Beantwoorden van vragen betreffende declaraties van verzekerden.
► De verzekerde op de hoogte houden van ingediende declaraties en daar informatie over
verstrekken.

2003 – 2005
Kloostersalons Mariënhof, Medewerker Frontoffice
► Telefooncentrale bedienen.
► Gasten ontvangen en naar de juiste zaal verwijzen
► Maken van weekplanningen voor wat betreft de verhuurde zalen
► Verkoopondersteunende activiteiten o.a. de opvolging van offertes
► Agendabeheer voor locatiebezoeken
► Debiteurenadministratie
► Contact onderhouden met evenementenorganisaties


1998 – 2003
Hotel Het Ampt van Nijkerk, Supervisor Lunch
► Leiding geven aan en het inplannen van personeel.
► Gasten ontvangen en begeleiden naar hun plaats.

1992-1998
Thuishulp B bij Thuiszorg Veluwe
► Het verrichten van huishoudelijke en verzorgende taken, evenals het verrichten van kleine
medische handelingen.

1983-1991
Winkelbediende bij A.G.F. zaak in Apeldoorn
► Het bedienen van de klanten, de verantwoording van de kassa en de openstelling en sluiting van de winkel.

1977- 1983
Bejaardenverzorgende bij Verzorgingshuis “St. Jozef” in Nijkerk
►Het uitvoeren van alle voorkomende huishoudelijke en verzorgende taken, en daarnaast de
waarneming van het afdelingshoofd tijdens afwezigheid.

Opleidingen

- MBO Medisch Secretaresse (MEMO) 2017- februari 2018
- MBO Commercieel Medewerker Binnendienst (NCOI) 2010-2012
- MBO Secretaresse Nederlands (Scheidegger) 2004-2005
- MBO Bejaardenverzorgende (LSVB) 1979-1981
- M.A.V.O. 1972-1977

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, wandelen, fietsen, kruiswoordraadsels, winkelen, op de computer kennis en informatie opdoen

Werkgebied

  • Nijkerk 25km
Talentcard®