Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Hennie Cramer

Hennie Cramer

Personeelszaken, administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
65 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Persoonlijk profiel
________________________________________
Een ervaren HRM Medewerker, zelfstandig, doorzetter, praktisch ingesteld,
een mensenmens, sociaal, collegiaal, een positieve instelling, stressbestendig,
cijfermatig sterk, resultaatgericht, accuraat, kan goed luisteren, flexibel, beschik over
uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • intercedent
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Binnen 1 maand

Werkervaring

Werkervaring:
________________________________________
06-04-2016 - Tijdelijk, via Uitzendburo Covebo, ivm zwangerschapsverlofvervanging. Medewerkster Personeelszaken bij Van Delft Biscuits in
Heden Harderwijk. Vacatures, contacten uitzendburo’s; onderhoud
personeelsdossiers; in- en uitdiensttreding; adviseren bedrijfs-
leiding; ziek-/herstelmeldingen en Arbo-beleid.

04-01-2016- Financieel Administratief Medewerkster bij Flevolandschap
19-02-2016 in Lelystad (uitzendkracht via Start People); Debiteurenadministratie (Exact), financieel-administratieve afhandeling en facturatie van contracten en overeenkomsten; invoer gegevens Synergy.

29 juni 2015- Operationeel Medewerker bij Broekhuis Lease in Harderwijk
20 aug. 2015 Boeken bank, registreren facturen; debiteuren/crediteuren/betalingen/verschillen uitzoeken, dossierbeheer etc.

mei 2015 Via Randstad gewerkt als HR-Adviseur bij G4S/Fair beveiliging
Lelystad, project i.v.m. bedrijfsovername.



31-05-2014 Dolfinarium Harderwijk.
Werving en selectie personeel; arbeidsovereenkomsten;
Dossieropbouw; correspondentie; werkgeversverklaringen;
Getuigschriften; ziek/herstelmeldingen en casemanager Arbodienst; organiseren van trainingen en bijeenkomsten voor personeel; administratieve werkzaamheden HR.
Salarisadministratie (Exact);
Vertrouwenspersoon.In het begin van dit dienstverband was ik werkzaam op de financiële afdeling, inboeken bank/kasmutaties, debiteuren/crediteuren coderen, inboeken en betalingen( Exact).

1990-1991 Boekhoudster bij Rederij Flevo, Harderwijk
Verantwoordelijk voor de gehele boekhouding/loonadministratie.

1986-1990 Medewerker administratie
Administratiekantoor Arbon Ermelo
Boeken administratie’s en loonadministratie’s.

01-09-1979 t/m Administratief medewerkster
31-01-1986 Accountantskantoor Steunenberg, Ermelo
Uitwerken jaarrekeningen, verzorgen div. administratie’s en
loonadministratie’s.

1978-1978 Administratief medewerkster
Bouwbedrijf Salomons, Harderwijk
Administratieve taken en assisteren bij verkoop showroom.

Opleidingen

Opleiding:
________________________________________
2013 Seminar modernisering ziektewet .
2013 Studiedag modernisering ziektewet .
2010 Cursus Interne vertrouwenspersoon .
2010 Regionaal congres Ontslagrecht: disfunctioneren,
wangedrag en arbeidsconflicten.
2008 Opleiding erkend praktijkopleider Groenhorst College
Barneveld .
2007 Certificaat Medizon BLS/AED.
2004 Certificaat Microsoft Excel.
1999 Diploma SVH leermeester.
1993 Praktijkdiploma Salarisadministratie.
1983 Praktijkdiploma Boekhouden.
1978 Havo Chr. College Nassau Veluwe Harderwijk.
1976 Mavo-4 Groen van Prinstererschool Harderwijk.
1975 Praktijkdiploma machineschrijven.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Interesse en hobby’s:
Lezen, puzzelen, borduren, onze 4 katten, bezoeken musicals.

Werkgebied

  • Zeewolde 25km
Talentcard®