Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Angelique van der Burgt

Angelique van der Burgt

Personalia

Leeftijd
55 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een leuke, collegiale en enthousiaste medewerkster met doorzettingsvermogen, vind het nog steeds een uitdaging om nieuwe dingen te leren en zal deze dan ook snel oppakken. Verder ben ik een gedreven, flexibel en een stressbestendig persoon.


Werkervaring

2010-2013 Advitronics Telecom B.V.
Administratief medewerkster/Receptioniste/telefoniste

Begonnen als receptioniste/telefoniste en van daaruit het naar de administratie
gegaan alwaar ik in een korte tijd het debiteurenbeheer onder de knie heb gekregen.
Mijn werkzaamheden waren voornamelijk het facturen van de werkbonnen van
monteurs (oplettend te werk gaan was hierbij zeer belangrijk i.v.m. dat er geregeld een verdeling voor verschillende disciplines op stond), provisie facturen maken, aanmaningen, klanten te woord staan i.v.m. vragen over de factuur en klanten bellen waarom de betaling uitblijft.

2008-2010 CP Kelco te Nijmegen
Receptioniste/telefoniste

Als receptioniste bij CP Kelco ben ik verantwoordelijk voor zaken als de telefoon- en postbehandeling, het ontvangen van bezoek en de correspondentie. Daarnaast het controleren van facturen en het uitdraaien van orders.

2006-2008 Intervet te Boxmeer
Receptioniste/telefoniste

Als receptioniste/telefoniste bij Intervet was ik verantwoordelijk voor het telefoonverkeer en het ontvangen van bezoek. Daarnaast was ik ook verantwoordelijk voor het boeken van vergaderruimtes en alles wat daar bij komt kijken.

2001-2006 Stork Digital Imaging te Boxmeer
Receptioniste/telefoniste

Als receptioniste bij Stork Digital Imaging was ik verantwoordelijk voor zaken als de telefoon- en postbehandeling, het ontvangen van bezoek en de correspondentie. Daarnaast regelde ik de boekingen van reizen via het reisbureau en internet en regelde bijbehorende administratieve zaken als autohuur en hotelreserveringen. Het betrof een afwisselende administratieve functie, waar ik veel plezier aan heb beleefd.



2001 High Speed te Nederasselt
Telefoniste

Als telefoniste stond ik klanten telefonisch te woord wanneer de bestelde goederen werden geleverd.

1998-2001 Speciaalzaak ’t Schouwke te Nijmegen
Verkoopster

1989-1998 Marskramer te Grave
Verkoopster

Opleiding

MBO Middelbare Detailhandel School, afstudeerrichting Branche-Differentiatie, diploma behaald in 1992

LDS Lagere Detailhandel School (uitgebreid programma), diploma behaald in 1986

Stages tijdens schoolperiode:
• Familux te Grave, kwalificatie uitstekend
• ’t Schouwke te Nijmegen, kwalificatie uitstekend

Overig
• Computervaardig, bekend met MS Office en Exact.
• Duits en Engels in woord en geschrift.
• Ik help als vrijwilliger mee op de school van mijn kinderen.
• Sport: badminton.
• Hobby’s: lezen, vakantie en met de kinderen bezig zijn.

Referenties
• Op aanvraag beschikbaar.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Marketing & Communicatie
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2010 tot 2013
Advitronics Telecom B.V.

Opleidingen

1986 tot 1992
Middelbare Detailhandel School

Meer over mij

Werkgebied

  • Escharen 25km
Talentcard®