 
    Personalia
- Leeftijd
- 59 jaar
Skills, Digitale vaardigheden
Skills, Soft skills
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben opzoek naar een baan waar ik mijn ervaring kan uitbreiden. Met veel enthousiasme heb ik bij stichting Radius gewerkt als coördinator Alarmering en Plusbus, bij Topaz als zorgadviseur ondersteuner en na 15 jaar gewerkt te hebben als back en frontoffice bij het CIZ op detacheringsbasis bij Activite thuiszorg bij bureau doorstroom. De gemene deler bij al deze functies is zorg, administratie en informeren. Ik hoop op soort gelijk werk bij bv. gemeente of zorginstelling waarin ik mijn ervaring kan gebruiken.
Hier ben ik écht goed in
Veelzijdig, makkelijk schakelen, mix van zakelijk en inlevingsvermogen. Motiveren, organiseren, overziet het grotere geheel. Pakt taken/problemen methodisch aan. Goede communicatieve en contactuele vaardigheden, service gericht/ accuraat, positieve instelling/ flexibel, zakelijk/direct, analytisch/objectief, realistisch/oplossingsgericht. Diverse werkzaamheden gedaan en altijd service verlenend.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
- Service gericht /accuraat
- Positieve instelling / flexibel
- Zakelijk / direct
- Goede communicatieve en contactuele vaardigheden
- Analytisch / objectief
- Realistisch / oplossingsgericht
Mijn huidige situatie
Werkervaring
November 2016 – dec 2017 Coördinator Personenalarmering en Plusbus Stichting Radius.
Taken bij Radius alarmering: coördineren/aansturen medewerkers en vrijwilligers, contacten onderhouden interne en externe instanties, telefonisch informatie geven en intake gesprekken voeren, indien gewenst doorverwijzen naar Plusbus, sociaal wijkteam 
of andere instantie die de zorgvraag kan vervullen, aanvraag invoeren, monitoren en afhandelen tot plaatsing, telefonisch storingen aannemen en indien mogelijk oplossen, afspraak maken met cliënt en inplannen huisbezoek monteur voor plaatsing alarmering apparaat of storing, cliënt digitaal monitoren of apparaat goed blijft werken, 2 wekelijkse controle lijsten digitaal monitoren bij cliënten en indien nodig actie ondernemen d.m.v. cliënt testoproep te laten doen of monteur inplannen voor huisbezoek, Voorraad bijhouden en (onderdelen) bestellen, Cliënt gegevens verwerken in computersysteem ProAlert, werkopdrachten monteurs invoeren in Microsoft Access, agenda beheer in Outlook, waar nodig werkprocessen bespreken ter verbetering.
Taken bij Radius Plusbus: - coördineren/aansturen en motiveren vrijwilligers.
bedenken en organiseren uitstapjes en dit verwerken in een programmablaadje voor de deelnemers, rooster voor chauffeurs en begeleiders maken, cliënt gegevens verwerken en ritlijst maken in Microsoft Access, cliënt gegevens verwerken en kostenberekening uitje in Excel, telefonisch informatie geven, inschrijven voor opgegeven uitjes en intake gesprekken voeren, bijhouden aantal ritten en deelnemers op maand en jaarbasis, oplossen voorkomende problemen, uitvallen chauffeur e.d.
Maart t/m november 2016 - Topaz zorgadviseur ondersteuner (pilot)
Taken bij Topaz: telefonisch informatie en/of advies geven aan cliënten, mantelzorgers, familie, zorgverleners etc.,emailverwerking, beoordelen naar welke sub map/zorgadviseur of zelf afhandelen, ziekenhuisaanvragen via Point (digitaal) verwerken, invoeren en doorzetten naar juiste mailbox, zorgadviseur of wijkteam, invoeren en controleren cliënt gegevens in computersystemen Pluriform en Sharepoint, geheimhoudingsplicht met betrekking tot cliëntgegevens, brainstormen hoe pilot ondersteuner functie verder vorm te kunnen geven en te verbeteren, opvragen medische info bij huisarts of behandelaar, inwerken nieuwe medewerker.
 t/m juni 2015 Medewerker Bureaudoorstroom Activite thuiszorg.
Taken bij Activite:
- Ziekenhuisaanvragen via Point (digitaal) verwerken en doorzetten naar wijkverpleging en indien nodig naar de planning.
- Invoer en controle cliënt gegevens.
- Aanvragen zowel digitaal als telefonisch aannemen en 
 digitaal verwerken in computersysteem Helios.
- Telefonisch contact met andere zorgverleners (transferverpleegkundigen, huisartsen etc.) en cliënten.
- E-mail verwerking.
2004 - 2015 Medewerker Front- en Back office bij Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ).
Taken bij het CIZ: 
- Telefonisch contact met cliënten, zorgaanbieders, artsen.
- Aanmaken en archiveren van elektronische dossiers/statussen.
- Invoer en controle cliënt gegevens, op juiste route zetten van hun AWBZ zorgvraag.
- Post en E-mail verwerking o.a. AWBZ aanvragen en medische informatie.
- Digitaal verwerken van schriftelijke en digitale informatie.
- Opvragen van medische gegevens bij behandelaar.
- Zelfstandig indiceren van Standaard indicatieprotocollen.
- Verkorte procedures V&V (verzorging & verpleging). 
- Verwerken van Indicatiemeldingen en HIT's. (herindicatie taakmandaat)
Opleidingen
2013 - heden HBO Kattengedragdeskundige Tinley Academie 
1988-1990 MDGO Leidster kindercentra
1985-1988 MDGO Mode en Kleding 
1980-1985 MAVO D
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Vrijwilligerswerk: . 
2002-heden - Vrijwilligster bij dierenasiel Stevenshage 
Nevenactiviteiten: 
2012-heden - Deelname aan klankbordgroep vertegenwoordiging omwonenden inzake sloop en herbouw Brittenstein.
1997-heden - Eigen kattenoppasdienst in Leiderdorp
Werkgebied
 
     
     
 
                    