Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Jolanda Backx

Jolanda Backx

Personalia

Leeftijd
43 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Hoogst genoten opleiding:

MAVO niveau 4, Florijn College Breda 1994-1998 diploma: ja
MEAO, Florijn College, detailhandel textiel, Breda 1998-1998 diploma: nee
MEAO, Baronie College, detailhandel textiel, Breda 1998-2000 diploma: nee
Secretaresse NL (MBO), Scheidegger opleidingen 2006-2007 diploma: ja


Werkervaring:

Ikea DC Oosterhout
Magazijnmedewerkster afdeling Quality recovery area en CDC end control
(maart - april 2014, oproepbasis)

Auto Service Krijnen, Noordhoek
Gedurende ik geen vaste baan heb werk ik in en voor de eenmanszaak van mijn partner.
Administratie, klantcontact, facturatie, planning, onderdelen bestellen, zo nodig banden leggen en hand en span diensten in de garage.
(april 2013 tot heden)

Frigo Breda, Hazeldonk (ref: Dhr. Reinier van Elderen 076 593 7030)
Management Assistent 32 uur
Secretariële werkzaamheden; afspraken maken en onderhoud agenda directeur, actiepunten bewaken en tijdslimieten signaleren,
administratieve werkzaamheden op financieel gebied t.b.v. de directie, telefoon, fax en mailverkeer, typen, kopiëren en verzenden van correspondentie.
Post verzorging; zorg dragen voor de dagelijkse lediging van de postbus en financiële mailings, openen, sorteren en distribueren van de binnenkomende post, zorgvuldige verwerking van de in- en uitgaande poststroom. Volledige crediteuren- debiteurenbeheer, wekelijkse en dagelijkse facturatie en betalingen, zelfstandig reclamaties en disputen oplossen.
Aansturen en ondersteunen personeel, zorg voor tijdelijke cursussen zoals BHV en Heftruck. Ziekmeldingen en verlof registreren. Ondersteunen bij taken collega’s.
Overige werkzaamheden; kantoorartikelen bestellen, beheer en onderhoud technische zaken (zoals laptops, smartphones, leaseauto’s, creditcards, etc) en verantwoording voor het drukwerk.
21-05-2012 tot 20-05-2013

Seat Vermeulen, Klundert (ref: Mevr. Esther Vermeulen 0168-402276)
Commercieel administratief medewerkster/ After Sales, 32 uur
-Magazijn en onderdelen beheer (ISO)
-Onderdelen en banden inkopen
-Zomer/winterbanden beheer
-Afspraken plannen werkplaats/ controle en facturatie
-Personeelsplanning beheren (digitale klokkaarten)
-Klanten te woord staan
-Kas en pin mutaties
06-2-2012 tot 01-04-2012

Ford Tigchelaar, Etten-Leur: (ref: Dhr. Peter van den Boomen 076-5034450)
Verkoop administratie/ Receptioniste/ Telefoniste, 32 uur
Verantwoordelijkheden/ hoofdtaken;
-Controle van verkooporders op volledigheid en uiteindelijke facturatie.
-Logistieke traject van bestelde auto’s bewaken en mutaties kenbaar maken, in overleg met afdeling verkoop.
-Orders (compleet) maken voor de werkplaats (Dealer Portal- Etis)
-Verzorgen van incasso- en kenteken aanvragen
-Administratief verwerken van in- en verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s in het systeem
-Verzorgen van de noodzakelijke documentatie voor het afleveren van auto’s, bestellen van bloemen
-Onderhoud contact afdeling verkoop en werkplaats
-In- en uitgaande stroom kastransacties, bank en kasbeheer
-Orderdossiers compleet maken en archiveren
-Transport organiseren naar andere vestigingen
-Te naam stellen auto’s bij het RDW
-Geautomatiseerd auto’s inkopen (Autoline).
15-08-2010 tot 14-2-2012

Inter Sprint, Moerdijk: (ref: Dhr. Van Haperen 0168-392000)
Administratief medewerkster financiële administratie afdeling Crediteuren en Transport, 32 uur
Inboeken en koppelen van alle inkomende in- en export facturen en verzorgen van de wekelijkse betaling hiervan. Beheren gegevens crediteuren. Onderhoud contacten met leveranciers over vragen inkoopfacturen. Systeem up to date houden, wat betreft nieuwe invoer en aanvullen van bestaande processen. Grensoverschrijdende inklaringen indienen bij de Douane en verzorgen
van alle correspondentie die hieruit voort vloeit. Bank incasso’s verwerken. Zelfstandig disputen oplossen en alle verder voorkomende werkzaamheden.
11-03-08 tot 11-3-2010

Easydentic, Breda (ref: Mevr. Vandamme 0765-242444)
Organisatie die zich heeft gespecialiseerd in digitale biometrische toegangscontrole d.m.v. vingerafdruk.
Secretaresse, debiteuren en crediteuren beheer, facturatie, planning monteurs, alle secretariële en administratieve werkzaamheden, 24 uur
AccountView
03-09-2007 tot 02-03-2008

Jachtcentrum Dintelmond, Heijningen (ref: Mevr. Groeneboom, 0167-522894)
Administratief (Allround) medewerkster, 32 uur
Debiteuren en crediteuren administratie, archiveren, telefoon aannemen en afhandelen, (elektronische) post verwerken, factureren, bestellen en voorraad beheer, ligt financiële administratie en alle andere voorkomende werkzaamheden.
15-08-2006 tot 02-09-2007

Verzorgingshuis Sancta Maria, Zevenbergen (ref: Mevr. Vrolijk 0168-350500)
Receptioniste/ Telefoniste, 18-24 uur
Telefoon aannemen en doorverbinden, bewoners en hun bezoek te woord staan, ondersteuning voor het personeel en afdelingen, overlijdensverklaringen in ontvangst nemen en op juiste wijze behandelen, beheer vergaderruimtes en beamers, facilitaire aanvragen aannemen en verwerken en andere bijkomende taken. BHV.
20-03-2006 tot 14-08-2006

Zorg voor mijn dochter (geb; 13-06-005)
Mei 2005 tot maart 2006

De Ruiter Visspecialiteiten, Zevenbergen
Allround medewerkster, 16-24 uur
Leiding filiaal, leidinggevende aan weekend hulp, alle werkzaamheden in en om de winkel.
Dec 2003 tot mei 2005

Time-out: Zorg voor mijn zoon
Mei 2003 tot dec 2003

St. Propaganda Bureau, Breda
Allround administratief medewerkster, 24 uur
Adresbestanden opmaken met Access en die in mailings samenvoegen, zorgen voor transport en voorbereiding van werk voor collega’s, telefoon aannemen en doorverbinden, alle voorkomende administratieve werkzaamheden.
April 2002 tot mei 2003

Tijdens en na school heb ik gewerkt in de horeca, zowel op het terras als in het restaurant.
Ook heb ik paprika’s geplukt, achter de kassa gezeten in de supermarkt en bij Kruidvat gewerkt.

-Talenkennis: Nederlands en Engels
-Lid ouderraad en cultuurcommissie Markland college Zevenbergen

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Transport & Logistiek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Opleidingen

01-09-2006 tot 30-10-2007
Scheidegger Secretaresse

Meer over mij

Werkgebied

  • Noordhoek 25km
Talentcard®