Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Claudia Hilten

Claudia Hilten

medewerker opleidingen/back office

Personalia

Leeftijd
52 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Frans
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik streef ernaar om in mijn werk de beste kwaliteit en service te bieden in het belang van de werkgever en dat van de klant.

Mijn toegevoegde waarde voor een organisatie ligt op het gebied van organisatie en communicatie.
Ik ben sterk in klantcontact en relatiebeheer en kan zaken op organisatorisch gebied snel en accuraat oppakken, uitwerken en afronden.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Doorzetter, perfectionist, sociaal, rechtvaardig, hulpvaardig, bemiddelaar

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • opleidingscoördinator
Sector(en):
  • Onderwijs
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Contracten
06 / 2014 – tijdelijk - USG People the Netherlands: Medewerker Processen en Administratie
Werkzaamheden: verwerken opleidingsaanvragen voor flexkrachten en vast personeel van werkmaatschappijen en opdrachtgevers. Advisering bij vragen omtrent opleidingen, tariefstelling, inregelen lokalen/locaties, catering, lesmaterialen, uitnodigingen deelnemers, planning en facturatie.

10 / 2012 – 11 / 2013 Stichting Edukans (Ontwikkelingshulp): Project Medewerker
Werkzaamheden: project- en contract administratie (Navision), organisatie bijeenkomsten, aanspreekpunt deelnemers en relaties, debiteuren/crediteurenadministratie, planning, beheer website, opstellen nieuwsbrief/mailings, notuleren vergaderingen, agendabeheer, receptiedienst.

08 / 2011 – 08 / 2012 Nyenrode Business Universiteit: Program Coördinator
Werkzaamheden: organiseren en coördineren Executive Programs en (internationale) events; planning modules en docenten, aanspreekpunt deelnemers, opstellen contracten en begroting, facturering, planning en uitgifte lesmateriaal, maken van hotelreserveringen, verzorgen en coördineren catering en facilitaire dienst tijdens bijeenkomsten, gastvrouw.

03 / 2011 – 08 / 2011 Boertiengroep (Educatie & Training): Account Coördinator
Werkzaamheden: organiseren incompany trainingen; aanspreekpunt deelnemers, opstellen en redigeren offertes en contracten, inplannen modules en trainers, samenstellen lesmateriaal, facturering, aanleveren rapportages, after sales, receptiedienst (back up).

04 / 2008 – 03 / 2011 INTOP Technische Bedrijfsopleidingen: Projectleider/Opleidingsadviseur
Werkzaamheden: advisering en organisatie incompany trainingen; inplannen locaties en docenten, opstellen contracten, verzamelen en uitgifte lesmateriaal, facturering, aanleveren rapportages, after sales.

Projecten op uitzendbasis
08 / 2007 – 01 / 2008 SOMA-College (Educatie Infra): Interim Manager
Werkzaamheden: herstructureren afdeling Administratie; opstellen handboek en vastleggen procedures en werkprocessen, herindeling taken en afdeling, implementatie leerlingenadministratiesysteem (Navision).

08 / 2006 – 07 / 2007 Wijsman Werving & Selectie: Interim Office Manager
Werkzaamheden: administratie, facturering, ondersteuning consultants en directie, agendabeheer, notuleren, werving en selectie, beheer kantoor/voorraad, gastvrouw, organiseren bijeenkomsten.

Contracten
08 / 2003 – 07 / 2006 Unamic (Facilitair Call Center): Teamleider
Werkzaamheden: begeleiden en coachen van medewerkers klantenservice; behalen service-levels, personeelsplanning, inplannen, organiseren/coördineren trainingen, kwaliteitsbewaking, houden van
sollicitatie-, en functioneringsgesprekken.

03 / 2001 – 07 / 2003 Vrij Uit Reizen (Toerisme): Supervisor Call Center
Werkzaamheden: begeleiden reserveringsteam; behalen service-levels, coördinatie trainingen, kwaliteitsbewaking.

01 / 1997 – 03 / 2001 First Financial Services (Consultancy): Office Manager
Werkzaamheden: beheer kantoor/voorraad, ondersteuning consultants en directie, agendabeheer,
notuleren, gastvrouw, organiseren bijeenkomsten.

06 / 1995 – 12 / 1996 VVV – Monnickendam: Baliemedewerker
Werkzaamheden: verschaffen toeristische informatie, hotel-, fiets- en theaterreserveringen, verkoop abonnementen en souvenirs.

Opleidingen

Opleidingen
11 / 1998 – 11 / 1999 Scheidegger Opleidingen: Secretaresse Nederlands
09 / 1994 – 05 / 1995 Schoevers Opleidingen: SEPR
09 / 1993 – 06 / 1994 Schoevers Opleidingen: IATA-UFTAA / GALILEO
09 / 1992 – 05 / 1993 ENOR: Reisbegeleiding
1989 – 1990 HAVO
1985 – 1989 MAVO-D

Software ervaring Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Navision, SAP, Top Desk, Good Habitz

Cursussen / trainingen
05 / 2011 MS Excel 2010 Level 2
05 / 2001 ACM training: Excel gevorderd
04 / 2001 Vrij Uit Reizen: training “Klantgericht telefoneren”
05 – 06 / 2000 Computrain: Word gevorderd, Powerpoint
08 / 1991 – 02 / 1992 CIAL Centro de Linguas: “Cursus Portugees”

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Fietsen, reizen, uit eten, bioscoop, fotograferen

Werkgebied

  • Naarden 50km
Talentcard®