
Personalia
- Leeftijd
- 47 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Creactief, sociaal, volhardend, communicatief, oplossingsgericht.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
.
2001-december 2014 Voedingskundig Communicatiemedewerker Customer Care Baby-Marketing (winnaar Nationale Contact Center Award 2008), Nutricia – Danone Early Life Nutrition te Zoetermeer
Taken en verantwoordelijkheden
• Verantwoordelijk voor voedingskundige informatie, instructies en communicatie uitingen op de verpakking van producten binnen de Nutricia range.
• Schrijven en redigeren van marketing communicatiematerialen zoals website content, (E)Direct Mails, brochures en advertenties.
• Teamverantwoordelijke voor het bedenken, schrijven en plannen van alle communicatie uitingen van Nutricia via Facebook (#fans >26.000). Aansturen en inspireren van collega’s op het gebied van interactie via de Facebook fanpagina.
• Ontwikkelen, introduceren en organiseren van workshops met (aanstaande) ouders op de grote ouder- en kindbeurzen van Nederland.
• Evalueren van veelgestelde vragen, opmerkingen en klachten en het initiëren van optimalisatie door diverse betrokken afdelingen met elkaar te verbinden, met als doel de klanttevredenheid te verhogen.
• Adviseren over voeding tijdens de zwangerschap, baby- en peutervoeding aan ouders, medische relaties en stakeholders. (Persoonlijke) verbinding aangaan en relatie opbouwen met ouders.
• Structureel onderdeel uitmaken van multidisciplinaire “Product Introductie Teams” met de verantwoordelijkheid technische producteigenschappen en voordelen te vertalen naar begrijpelijke communicatie richting de consument.
• Het volgen van ontwikkelingen omtrent producten en activiteiten van o.a. concurrenten.
• Het onder de aandacht brengen van relevante producten bij ouders, om zodoende cross-selling te stimuleren.
• Voedingskundig opleiden van nieuwe collega’s tijdens de Food & Milks Academy.
Resultaten
• Twee seizoenen lang opgetreden als deskundige voor een informatief/ commercieel item in het TV programma “Koffietijd”.
• Succesvolle transformatie van de traditionele Nutricia beursstand door middel van het ontwikkelen en introduceren van workshops met (aanstaande) ouders op de grote ouder- en kindbeurzen van Nederland. Dit heeft geleid tot aanzienlijk betere mogelijkheden voor meer en langdurige interactie met de consument.
• Gevraagd om een blog bij te houden op de website van Nutricia (gem >100.000 bezoekers per maand) over zwangerschap en moederschap als onderdeel van de verpersoonlijking van het merk “Nutricia”.
• Ca. 26.000 fans op Nutricia voor jou Facebook pagina.
2000-2001 Sodexho B.V. te Capelle a/d IJssel
• Afstudeeropdracht Ontwikkeling Gezonde Snacks (Eervolle vermelding Jaarprijs Goede Voeding 2001)
• Stage opdracht implementeren Themaweken Gezonde Voeding havenbedrijf ECT.
1999 HEMA B.V. te Amsterdam
• Schrijven marketingplan gebak
• Stage inkoopafdeling brood, gebak en koek
Opleidingen
1997-2001 HBO Commerciële Voedingskunde, Hogeschool van Amsterdam (diploma behaald)
- Keuzevak NIMA Marketing B, (Hogeschool certificaat behaald)
1995-1997 CIDESCO opleiding schoonheidsverzorging, Instituut Berber Hoogkamer te Utrecht (diploma behaald)
1995-1996 STIVAS A opleiding schoonheidsverzorging, Instituut Berber Hoogkamer te Utrecht (diploma behaald)
1989-1995 HAVO, Anna van Rijn college te Nieuwegein (diploma behaald)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
• Voor Theaterstichting Kwibus: eindredactie Kwibusnieuws (ledenblad), redigeren en schrijven van teksten voor flyers en programmaboekjes en beheren van Facebook pagina.
• Toneelspelen en zingen
• Hardlopen, bootcamp en yoga
Werkgebied


