Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Brigitte van Santen

Brigitte van Santen

Personalia

Leeftijd
69 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Profiel Ik ben een accurate, representatieve persoonlijkheid met goede communicatieve en
administratieve vaardigheden. Een servicegericht, proactief teamplayer, die goed zelfstandig
kan werken en leergierig, flexibel en vooral gemotiveerd is.
WERKERVARING

2013 Majoca sieraden
Functie: Service merchandiser
Verantwoordelijk voor het plaatsen van promotiematerialen
Ondersteunend voor de verkoop

Tempo Team ( Fuji Color Benelux )
2012 - Functie :Telefoniste / Receptioniste Adm. medewerkster
2013 Bezoekers ontvangen en klanten te woord staan aan de balie en telefoon.
Administratieve werkzaamheden ondersteunend Account Support


Tempo Team (Fokker Elmo )
2012 Functie : Monteuse, Administratief medewerkster
Kabelbomen monteren, administratie voor Manufacturing Engineers.

Start People (Gemeente Bergen op Zoom )
2010 – 2011 Functie : Telefoniste van de telefooncentrale
Eerste aanspreekpunt vragen beantwoorden van burgers en eventueel
doorverbinden naar de desbetreffende afdeling
registreren van klachten en Outlook mail correspondentie

Kin BV Branche : Detailhandel
2007 – 2010 Functie : Filiaalmanager
Administratie, verkoop, adviseren, bewaken van het imago en targets,
personeel aansturen, functionering gesprekken, uren planning en
beoordelingen,tussentijdse rapportage aan de regiomanager

Photo Corporation Branche : Detailhandel
2007 Functie : Studiomanager
Financiële administratie, verkoop, personeel aansturen, begeleiden,
promotie, telemarketing, fotograferen

1998 - 2006 Panta Rhei Branche : Detailhandel sieraden
Functie : Zelfstandiger met personeel
Verantwoordelijk voor de Financiële administratie, Inkoop en Verkoop,
personeel werven / aansturen enz. Winkelimago bewaken, begeleiden van
stagiaires Erkend leerbedrijf (kenniscentrum handel )

2002 – 2004 Trike Centrum Bergen
Functie : Zelfstandig ondernemer
Branche : Verhuurbedrijf
Verantwoordelijk voor het verhuren van trike’s
Financiële administratie, reclame, promotie en klanten ontvangen

Teleteam
2005 Functie : Telefoniste ( KCC )
Branche : Callcentrum
Werkzaamheden bestonden o.a. uit telefonisch benaderen van potentiële
klanten, het behalen van targets

Wijk en buurtcentrum het Hoofdkwartier ( Loondienst+vrijwilligster )
1988 – 1998 Functie : Medewerkster
Horeca werkzaamheden en schoonmaken, activiteiten organiseren,
begeleiden, notuleren, evalueren en vergaderingen bijwonen

Degrofa
1976 - 1979 Functie : Assistent bedrijfsleider
Branche : Detailhandel Lifestyle, tuin en klein meubelen
Adviseren van klanten en verkopen, administratie, vervangen bij
afwezigheid van bedrijfsleider

Jalink
1971 – 1976 Functie : verkoopster
Branche : Detailhandel
Werkzaamheden bestonden uit adviseren van klanten en verkopen
OPLEIDINGEN
Algemene Ondernemers Vaardigheden (AOV) niveau MBO
1998 / 2000 vakken: Financiële administratie / Personeel en Organisatie, Operationeel /
Financieel management / Marketing / Ondernemingsplan, Computerboekhouding Exact

Algemene Computer Vaardigheden voor gevorderde ( certificaat )
2004 / 2004 vakken: MS Word / Excel /Power Point / Outlook
BHV (certificaat) 2008 / 2009 Bedrijf hulpverlener + AED
Sociale Hygiëne (diploma) 1992
MAVO
1968 / 1971

Nederlands mondeling : goed schriftelijk : goed
Engels mondeling : goed schriftelijk : redelijk
Duits mondeling : goed schriftelijk : redelijk

Kennis van MS Office (Word- Excel-PowerPoint- Exact- Navision)
Verschillende Telefooncentrales

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2010 tot 2013
Functie :Telefoniste / Receptioniste Adm. medewerkster
Bezoekers ontvangen en klanten te woord staan aan de balie en telefoon.
Administratieve werkzaamheden ondersteunend Account Support
Eerste aanspreekpunt vragen beantwoorden van burgers en eventueel
doorverbinden naar de desbetreffende afdeling, registreren van klachten en Outlook mail correspondentie

1998 tot 2010
Functie : Filiaalmanager, Studiomanager, Zelfstandiger met personeel
Financiële administratie, verkoop, adviseren, bewaken van het imago en targets, personeel aansturen, functionering gesprekken, uren planning en beoordelingen, tussentijdse rapportage aan de regiomanager, promotie, telemarketing, fotograferen, begeleiden van stagiaire,s Erkend leerbedrijf (kenniscentrum handel )

Opleidingen

1998 tot 2000
Algemene Ondernemers Vaardigheden (AOV) niveau MBO vakken: Financiële administratie / Personeel en Organisatie, Operationeel /
Financieel management / Marketing / Ondernemingsplan, Computerboekhouding Exact

2004 tot 2005
Algemene Computer Vaardigheden voor gevorderde ( certificaat )
vakken: MS Word / Excel /Power Point / Outlook

2008 tot 2009
BHV (certificaat) Bedrijf hulpverlener + AED

Meer over mij

Werkgebied

  • Bergen op Zoom 50km
Talentcard®