Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Barbara De Vries

Barbara De Vries

Personalia

Leeftijd
66 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Hoewel ik zaken snel wil afronden, streef ik altijd naar een win/win situatie. Collegialiteit staat bij mij hoog in het vaandel. Ik word ervaren als een professionele collega die accuraat en overzichtelijk werkt. Daarnaast ben ik besluitvaardig, flexibel en stressbestendig maar vooral ook iemand die met plezier en enthousiasme haar werk doet.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
  • commercieel medewerker binnendienst
  • salesmedewerker
Sector(en):
  • Media & Journalistiek
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

01-04-1985 tot 15-11-2013
mei 2013 - nov. 2013 Mybusinessmedia Capelle aan den IJssel / Accountmanager Binnendienst
Verantwoordelijkheden: Het opvolgen en genereren van sales voor adverteren in vakblad, op website en voor Search Engine Optimalisatie. Het maken van voorstellen, sluiten van de overeenkomst en het onderhouden van de relatie.
aug. 2012 - febr. 2013 Dichtbij (Telegraaf Media Groep) Rotterdam / Accountmanager Buitendienst Online Media
Verantwoordelijkheden: Het genereren van sales voor adverteren op de regionale nieuwssite dichtbij.nl binnen het MKB segment in de regio Groot Rotterdam. Het sluiten van de overeenkomst.

juni 2011 - aug. 2012 Mybusinessmedia Capelle aan den IJssel / Accountmanager Binnendienst
Verantwoordelijkheden: Het opvolgen en genereren van sales voor adverteren in vakblad en op website. Het maken van voorstellen, sluiten van de overeenkomst en het onderhouden van de relatie.

aug. 2010 – juni 2011 Centrum Nieuw Werk Rotterdam / Account Manager Binnendienst
Verantwoordelijkheden: Het genereren van sales leads voor outplacement trajecten binnen de branches transport, chemie en zorg. Het maken van voorstellen. Het maken van afspraken voor de buitendienst.

maart 2008 - aug. 2010 Media Business Press BV Capelle aan den IJssel ./ Accountmanager Binnen- / buitendienst
Verantwoordelijkheden: Het opvolgen en genereren van sales voor adverteren in vakbladen, op websites en standruimte op en/of sponsoren van congressen en evenementen in heel Nederland. Het maken van voorstellen, het sluiten van de overeenkomst en onderhouden van de relatie.

april 1985 – maart 2008 Dun & Bradstreet B.V. Rotterdam

febr. 2001 – maart 2008 HR Adviseur
Verantwoordelijkheden: In-, door- en uitstroom (werving en selectie, loopbaanadvisering en ontslagprocedures). Gesprekspartner lijnmanagement. Contactpersoon werving- en selectiebureaus, uitzendorganisaties, arbodienst en pensioenverzekeraar.

april 2000 – febr. 2001 HR Assistent
Verantwoordelijkheden: Het verwerken van personeelsmutaties, ziekteverzuim registratie, het verzorgen en archiveren van vertrouwelijke informatie en het administratief ondersteunen van de HR Manager Benelux.
Gesprekspartner medewerkers en contactpersoon arbodienst en pensioenverzekeraar

jan. 1997 – april 2000 Internal Account Manager Sales & Marketing Verantwoordelijkheden:
Het telefonisch benaderen van bestaande klanten voor sales en marketing producten en diensten.

febr. 1990 – jan. 1997 Personal Assistant Marketing- en Financial Manager
Verantwoordelijkheden: Het administratief ondersteunen en assisteren van de Marketing Manager en Finance Manager Benelux.

sept. 1988 – febr. 1990 Internal Accountmanager Risk Management
Verantwoordelijkheden: Het telefonisch benaderen van bestaande klanten voor financiele producten en diensten.

juni 1987 – sept. 1988 Team Leader Business Marketing Solutions
Verantwoordelijkheden: Het managen en coachen van 4 telemarketeers en het leveren van Customized Business Marketing oplossingen.

juni 1986 – juni 1987 Assistant Business Marketing Solutions
Verantwoordelijkheden: Het administratief ondersteunen van de Business Marketing Manager en afdeling.

april 1985 – juni 1986 Telefoniste / receptioniste
Verantwoordelijkheden: Het afhandelen van inkomende en uitgaande gesprekken. Reserveren en het representatief houden van vergaderruimtes. Administratieve ondersteuning aan de afdeling Human Resources. Het aannemen van (pakket)post en het ontvangen van gasten.

Opleidingen

01-04-1985 tot 01-05-2014
Effectief klantgericht verkopen, HBO module Human Resources Management 2011, Focus (time management), Communicatie en Persoonlijke Kernkwaliteiten (verkoop, communicatie, beïnvloeding, time management, coaching, conflict hantering en verandermanagement), Resultaatgericht telefonisch verkopen, Professional Selling Skills, Partnership Selling, PAPI (Personality and Preference Inventories (assessments)) Microsoft Windows/Office, Gedragsgericht interviewen, Bedrijfscorrespondentie Engels,Communicating Effectively
Engels, Influencing for Results

Meer over mij

Werkgebied

  • Hoogvliet 25km
Talentcard®