Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Suzanne Dekker

Suzanne Dekker

Personalia

Leeftijd
44 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

CV:


Vrijetijdsbesteding
: Spinninginstructrice, wielrennen en hardlopen

Opleiding
: Opleiding SPW/AB Niveau 4 (MBO-4)
Diploma behaald juli 2000

Cursus & Training
: WFT Basis (intern). Bezig met officiële certificering
: Verzuimconsulent (intern)
: Casemanagement (intern)
: Claimadviseur (intern)
: Wet van Poortwachter/WIA (intern)
: Deelname Medische Seminars
: Consulent Schuldhulpverlening fase 1
: Ziektebeelden en Arbeidsongeschiktheid (intern)
: Ziektebeelden en Overlijdensrisico (intern)
: Unieke correspondentie
: Tekstvertaling
: Timemanagement
: Communicatietraining
: Klantgericht Telefoneren
: Assertiviteitstraining
: Verzekeringsproducten (ABN AMRO)
: Interne opleiding VUT, -en pensioenregelingen
: Systeem,- en programma scholing (intern div. verzekeraars)
: Voedings, - en gewichtsconsulent, NHA


Systeem, -en programmaervaringen
: Microsoft Word
: Microsoft Excel
: Microsoft Acces
: Zeer diverse (interne) computersystemen van verzekeringsmaatschappijen, tevens in het bank, - en pensioenwezen.


Competenties
: HBO werk, -en denkniveau
: Communicatief vaardig (in woord en geschrift)
: Sterk analytisch vermogen
: Resultaatgericht
: Empathisch vermogen
: Teamplayer
: Kwaliteitsgericht
: Pro actief
: Accuraat
: Stressbestendig

Loopbaan september 2013- heden

1 september 2013 tot heden zelfstandig ondernemer. Echter sta ik ook open voor een leuke, uitdagende functie in loondienst!


Bedrijfsomschrijving:

OmtrentArbeid is gespecialiseerd in:

- Het ondersteunen van bedrijven en particulieren op het gebied van verzuimpreventie, casemanagement en
re-integratie.

- Medische Advisering van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen (AOV, critical illness, woonlasten-aov en kredietbeschermingsverzekeringen) en levensverzekeringen (overlijdensrisicoverzekeringen).

OmtrentArbeid verzorgt tevens een volledige en zorgvuldige administratie welke is afgestemd op de richtlijnen en verplichtingen die een belangrijk aspect binnen een onderneming vormen. Vaak is dit proces een ondergeschikte taak en wordt deze uitgevoerd door onervaren of onvoldoende gekwalificeerd personeel wat leidt tot vertraging en ontevredenheid. Een helder inzicht in uw bedrijfsvoering verkrijgt u door het voeren van een goede administratie. Hierdoor kunnen professionals de juiste en meest adequate beslissingen nemen wat resulteert in klanttevredenheid, tijdwinst, minder bezwaar en kostenbesparing.


Loopbaan Claimadviseur, Casemanager en Re-integratieconsulent (01-09-2009 t/m 01-09-2013)

1 september 2009 t/m 1 september 2013 in loondienst bij de Arbeidsdesk. Werkzaam als Claimadviseur arbeidsongeschiktheidsverzekeringen en overlijdensrisicoverzekeringen, Casemanager en Re-integratieconsulent.


Overzicht werkzaamheden Claimadviseur, Casemanager en Re-integratieconsulent

- Ziekmeldingen beoordelen op basis van telefonisch contact met arbeidsongeschikte, werkgever/verzekeraar en medische informatie
- Eerste aanspreekpunt verzekerden en opdrachtgevers
- Vormen van een beeld over arbeidsongeschiktheidssituatie
- Telefonisch en schriftelijke informatie verschaffen aan verzekerden en opdrachtgevers
- Opvragen van medische informatie bij behandelaar(s)
- Beoordelen van medische informatie
- Beoordelen van het recht op uitkering
- Vaststellen van de mate van arbeidsongeschiktheid in uren/percentages
- Het realiseren van schadelastbeheersing voor cliënten door het verrichten van re-integratietrajecten
- Adviseren over interventies en voorzieningen
- Re-integratietrajecten opzetten en begeleiden
- Verzuimbegeleidingsproces conform ziektewet en wet verbetering poortwachter in kaart brengen
- Telefonisch en schriftelijk contact onderhouden met werkgevers, werknemers, arboartsen, verzekeringsartsen, hulpverleners, en/of verzekeringsmaatschappijen
- Intensief samenwerken in een team van claimbehandelaars, arbeidsdeskundigen, medisch adviseurs en experts
- Arbeidsdeskundig werk, zoals het maken van een arbeidsdeskundige analyse
- Verzuimrapportages uitwerken
- Opdrachtgevers informeren m.b.t. reserveringsbeleid
- Advisering bij ziekteverzuim, re-integratietrajecten en verzekeringstechnische vraagstukken.
- Audits
- Bezwaren in behandeling nemen en hierop reageren (al dan niet in samenwerking met een jurist/advocaat)
- Inwerken collega’s
- Protocollen opzetten
- Acquisitie plegen
- Deelnemen aan medische seminars
- Sollicitatiegesprekken voeren
- Inhoudelijke werkbeschrijvingen maken
- Teambesprekingen opzetten, voorzitten en notuleren
- HR ondersteuning bieden aan de leidinggevende/CEO


Loopbaan Senior Medisch Acceptant (01-05-2005 t/m 01-09-2009)

1 mei 2005 tot 1 september 2006 werkzaam bij VOC Detachering als medisch acceptant. Na 1 september 2006 ben ik overgenomen door de Arbeidsdesk als Senior Medisch Acceptant.

- 1 augustus 2005 tot 1 september 2006 in dienst van VOC Detachering gewerkt als Medisch Acceptant bij Bouwfonds Verzekeringen (later Florius)
- 1 september 2006 tot 1 januari 2009 vervolg werkzaamheden bij Bouwfonds Verzekeringen in dienst van de Arbeidsdesk. In de functie van Senior Medisch Acceptant
- 1 januari 2009 tot 1 februari 2009 intern werkzaam bij de Arbeidsdesk als Senior Medisch Acceptant
- 1 februari 2009 tot 1 mei 2009 gedetacheerd bij DSB Verzekeringen te Wognum als Senior Medisch Acceptant
- 1 mei 2009 tot 1 oktober 2009 gedetacheerd bij DBV Verzekeringen te Zeist als Senior Medisch Acceptant.




Overzicht werkzaamheden Senior Medisch Acceptant:

- Zorgen voor het (medische) acceptatiebeleid bij de aanvragen van diverse soorten verzekeringen.
- Medische risico's beoordelen van cliënten. Hierbij gaat het om gezondheidsrisico's en overlijdensrisico’s
- Intensief samenwerken in een team van medisch acceptanten, administratief medewerkers en medisch adviseurs
- Beoordeling en advisering overlijdensrisicoclaims
- Inwerken collega’s
- Acquisitie plegen
- Klantenbezoek (zowel nationaal als internationaal)
- Overleg (internationale) herverzekeraar
- Deelnemen aan Medische Seminars
- Sollicitatiegesprekken voeren
- Inhoudelijke werkbeschrijvingen maken
- Team overleggen opzetten, uitvoeren, notuleren
- Tele-Underwriting
- Audits


Loopbaan Pensioenspecialist (01-03-2001 t/m 01-05-2005)

1 maart 2001 tot 1 mei 2005 werkzaam bij PVF/Achmea als Pensioenspecialist bij PVF Achmea te Amsterdam.


Overzicht werkzaamheden Pensioenspecialist:

- Beoordelen en verwerken van VUT- en pensioen aanvragen
- Loonberekeningen maken
- Systematisch verwerken van wijzigingen met betrekking tot sociale premies, belastingpremies, CAO- verhogingen etc.
- Muteren lopende uitkering (tevens met terugwerkende kracht over het jaar heen)
- Uitvoeren van query’s
- Vergaderen en notuleren
- Contractadministratie
- Bijhouden en wijzigen van reglementen en leidraden in samenwerking met een jurist
- Verzorgen van correspondentie
- Contact onderhouden met Juridische Zaken en Besturen (voorleggen, adviseren etc.)
- Contact onderhouden met o.a. werkgevers, werknemers, accountancy, VUT- en pensioengerechtigden
- Circulaires maken
- Crediteuren- en debiteurenadministratie
- Incassowerkzaamheden
- Archiveren
- Inwerken collega’s


Loopbaan Allround Kantoor Medewerker (01-09-2000 t/m 01-02-2001)

1 september 2000 t/m februari 2001 werkzaam als Allround Kantoor Medewerker bij de ABN AMRO te Zaandam, locatie Vermiljoenweg


Overzicht werkzaamheden Allround Kantoor Medewerker:

- Klanten informeren en adviseren m.b.t. diverse producten
- Klanten helpen met gevraagde diensten (geld innen, geld storten, adres wijzigen, telefonische overboekingen, periodieke overmakingen, verzekeren etc.)
- Verzorgen van correspondentie
- Commerciële ondersteuning
- Vergaderen en notuleren
- Waarde transport afhandelen en de daarbij horende administratieve werkzaamheden


Loopbaan Activiteitenbegeleider (01-01-1998 t/m 01-09-2000)

Januari 1998 tot 1 september 2000 werkzaam in de functie van Activiteitenbegeleider in Verpleeghuis Guisveld te Zaandijk (deeltijd functie tijdens opleiding).


Overzicht werkzaamheden Activiteitenbegeleider:

- Methodisch verantwoord uitvoeren van groeps- en individuele activiteiten
- Administratief verwerken van het Agogisch Methodisch Proces
- Observeren van cliënten en naar aanleiding hiervan een observatieschema maken
- Individueel zorgplan maken
- Vergaderen, evalueren en notuleren
- Cliënten begeleiden bij lichte dagelijkse levensbehoeften

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Meer over mij

Werkgebied

  • Oost-Graftdijk 50km
Talentcard®