Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Anita Bouwmeister

Anita Bouwmeister

coördinator, planner, baliemedewerker, winkelmedewerker, management assistent

Personalia

Leeftijd
55 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Deze spontane, sportieve, leergierige, aanpakster, ambieert een veelzijdige, inspirerende baan in een (non-profit) organisatie met een duidelijke maatschappelijke relevantie. Ik ben gewend aan een divers takenpakket en het schakelen tussen de verschillende werkzaamheden is voor mij routine. Mijn passie ligt bij het werken met en voor mensen. Ik neem initiatief en draag mijn verantwoordelijkheden. Ik ben trouw, loyaal, kom mijn afspraken na dus u kunt op mij rekenen. Ik sta open voor bij- / om-scholing en persoonlijke ontwikkeling.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben op mijn best als ik mij ten diensten kan stellen van het grotere geheel zodat de organisatie optimaal functioneert.
Door mijn inlevings- en aanpassingsvermogen en mijn communicatieve vaardigheden ben ik toegankelijk en inventief in het oplossen van problemen. Ik ben in staat zelfstandig en in teamverband goed te functioneren en mezelf te ontplooien.
Daarnaast ben ik flexibel, klant- en servicegericht, accuraat en efficiënt, proactief en ondernemend. Ik heb leidinggevende capaciteiten, plan- en organisatievermogen.
Ik ben gewend met verschillende systemen te werken: Word, Excel, Outlook en Aysist rooster plan. Tevens leer ik nieuwe systemen snel aan en kan ze adequaat uitvoeren.

Mijn huidige situatie

Sector(en):
  • Detailhandel & retail
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Teamcoördinator bij Kinderopvang SKAR te Arnhem.
Verantwoordelijk voor de coördinatie van de interne bedrijfsvoering van verschillende locaties.
Taken en bevoegdheden zijn o.a.
• Roosterplanning, jaarplanning maken en bewaken
• Uitvoering plaatsingsbeleid, controleren, registreren
• Medewerkers aansturen, begeleiden
• Contacten met klanten en scholen onderhouden, samenwerken
• Beheer financiën van de locatie, verwerken gegevens
• Beheer van de accommodatie en de inventaris
• Archiveren, registreren, administratieve werkzaamheden
• Signaleren en terugkoppelen van kansen en knelpunten aan de manager
• Controlerende rol in de uitvoering van de HKZ-procedures (t.b.v. het behouden van het kwaliteitskenmerk)
• Deskundigheid bevorderen, bewaken, controleren
• Groepen kinderen begeleiden.

Oproepkracht medewerker pas team, bij Heigo Nederland.
Aanmeten en adviseren van bedrijfskleding bij klanten door heel Nederland.

Opleidingen

Management voor Middenkader
ISBW te Arnhem, Modules: Management en Informatie, Management en Organisatie, Personeelsmanagement, Management en Service, Management en Communicatie, Leiding geven

HBO-SPH
Kopse Hof, Hogeschool te Nijmegen, afstudeerrichting Jeugdhulpverlening met als hoofdvak Sport & spel en 2e vak Handvaardigheid,

HAVO, OBC te Bemmel

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Van hardlopen in de buitenlucht krijg ik energie. Daar naast kan ik mijn creativiteit kwijt in tuinieren, schilderen, koken en decoreren. Ontspannen doe ik met een boek of film en uitgaan.
Ik ben bestuurslid bij hardloopvereniging, ik doe vrijwilligerswerk bij Stichting Welzijn Lingewaard.
Ik heb veel affiniteit met jeugd en jongeren, ben gehuwd en moeder van twee zonen, 13 en 14 jaar.

Werkgebied

  • Huissen 25km
Talentcard®