Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Jacorien Beek

Jacorien Beek

Personal Assistant/Executive Assistant/Directiesecretaresse

Personalia

Leeftijd
64 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Aanvullende informatie: stressbestendig, goede contactuele eigenschappen, representatief, gewend zelfstandig te werken, oplossingsgericht. Ik ben een doorgewinterde directiesecretaresse die haar directeur volledig kan ondersteunen, ben wars van snobisme, sta met beide benen op de grond en beleef er veel plezier in om door hard te werken een bijdrage te leveren aan de groei en het succes van het bedrijf.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkgever November 2012 – tot heden, PA Skills Support (eigen bedrijf waarin ik personal assistants, management assistants en directiesecretaresses begeleid en coach bij het optimaal ontwikkelen van de benodigde skills voor hun functie)
Functie Coach
Werkomschrijving Intakes, indien gewenst en mogelijk bedrijfsbezoek waarbij gekeken wordt naar bedrijfscultuur, organisatiestructuur en de rol die de betreffende persoon daar in speelt. Naar aanleiding daarvan of/en naar aanleiding van de input van de cliënt wordt er in overleg bepaald welke skills ontbreken, verbeterd kunnen worden of nog van toegevoegde waarde zijn. Vervolgens wordt er een plan van aanpak geschreven. Voor het volgen van dit plan worden de benodigde tools aangereikt en wordt ondersteuning en coaching geboden bij het optimaal ontwikkelen van de bepaalde skills.

Werkgever 12 maart 2012 – tot 1 november 2012, PA Online (detacheringbureau voor directiesecretaresses en PA’s)
Functie Detacheringopdracht als directiesecretaresse bij Pantar Amsterdam (non
Profit organisatie)
Werkomschrijving Tijdelijke ondersteuning van de algemeen directeur a.i. en de Raad van Bestuur.

Werkgever 1 oktober 2008 – tot 1 april 2011, Randstad Holding NV
(houdstermaatschappij van de Randstad uitzendorganisatie die vertegenwoordigd is in meer dan 50 landen en de op 1 na grootste HR dienstverlener ter wereld).
Functie Directiesecretaresse
Werkomschrijving Het zelfstandig beheren van het directiesecretariaat. Diverse ondersteunende taken voor de CIO (Board Member) en de Director Group Business Risk and Audit, bezoek ontvangen, telefoon beantwoorden, efficiënt beheer van de agenda´s, e-mailbeheer, voorbereiden van gemaakte afspraken door het verzamelen van de benodigde stukken, beheren van het archief.

Afhandelen inkomende en uitgaande correspondentie en opvolging hiervan. HR gerelateerde werkzaamheden.
Zorgdragend voor de adequate organisatie van wekelijkse en maandelijkse team-overleggen, actielijsten maken en de follow up bewaken.
Opzetten van wekelijkse en ad hoc internationale conference calls. Organisatie van internationale meetings ook in het buitenland. Coördineren en ondersteunen van diverse projecten. Onderhouden van de contacten met de werkmaatschappijen in meer dan 50 landen. Organisatie, een keer per jaar, van de international IT conference. Planning buitenland bezoeken en de volledige reisorganisatie daarvan, ook voor de twee bijbehorende teams.
Stellen van prioriteiten met betrekking tot de verschillende onderwerpen en werkzaamheden. Behouden van het totaaloverzicht en het signaleren van mogelijke knelpunten in een vroegtijdig stadium, ook internationaal. Ik ben het eerste aanspreekpunt voor alle relaties van de directeur, waardoor ik zijn baken ben voor wat betreft de dagelijkse kantoorpraktijk, denk met hem mee, ben hem bij voorkeur altijd een stap voor en stroomlijn zijn dagen. Tijdens de veelvuldige buitenlandbezoeken van deze directie bewaak ik het fort en sta hierbij stevig in mijn schoenen.

Werkgever 1 april 2007 – tot 1 oktober 2008 Vedior Groep Nederland (overkoepelend orgaan voor de 18 Vedior werkmaatschappijen in Nederland)
Functie Directiesecretaresse
Werkomschrijving Het zelfstandig opzetten en beheren van het directiesecretariaat waarbij leidinggevend aan één secretaresse.
Diverse ondersteunende taken voor de algemeen directeur, bezoek ontvangen, telefoon beantwoorden, beheer van de agenda, afhandelen inkomende en uitgaande correspondentie. HR gerelateerde werkzaamheden. Zorgdragend voor de adequate organisatie van wekelijkse en maandelijkse directie-overleggen en business reviews, deze notuleren en de follow up bewaken, coördinatie kortlopende projecten, onderhouden van de contacten met de 18 werkmaatschappijen en fungeren als schakel naar de Raad van Bestuur. Organisatie, één keer per kwartaal, van een bijeenkomst voor alle Managing Directors en Managers van de werkmaatschappijen, reserveren vliegreizen, hotels, beheren van de archivering.

Werkgever 1 mei 2004 – tot 1 april 2007 Dactylo Beheer B.V. (Uitzendorganisatie, onderdeel van de Vedior Groep Nederland)
Functie Directiesecretaresse
Werkomschrijving Het zelfstandig beheren van het directiesecretariaat in deze organisatie met 500 medewerkers. Diverse ondersteunende taken voor de algemeen directeur, bezoek ontvangen, telefoon beantwoorden, beheer van de agenda, afhandelen inkomende en uitgaande correspondentie. Zorgdragend voor de adequate organisatie van twee wekelijkse Management Team bijeenkomsten en vele andere bijeenkomsten, notuleer deze en bewaakt de follow-up, coördineer kortlopende projecten, onderhoud de contacten met de Poolse vestiging, reserveer vliegreizen en hotels en beheer van de archivering.




Werkgever 1 januari 2000 tot 1 januari 2003 Buma Stemra (Auteursrechten organisatie)
Functie Directiesecretaresse
Werkomschrijving Het zelfstandig beheren van het directie secretariaat van de afdeling Back Office met 150 medewerkers en later voor de directeur Front Office, diverse ondersteunende taken voor de directeur, bezoek ontvangen, telefoon beantwoorden, beheer van agenda directeur, afhandelen inkomende + uitgaande correspondentie, diverse ondersteunende taken voor 5 managers, notuleren, archivering, hotel + vlieg reserveringen, coördinatie van kortlopende projecten, kerstpakketten.

Werkgever 1995 tot 1 januari 2000 Ampo AQ Modulair B.V. (Binnenafbouw)
Functie Secretaresse voor 6 medewerkers + de algemeen directeur
Werkomschrijving Beantwoorden van de telefoon, ontvangen van bezoek, afhandelen inkomende en uitgaande correspondentie, het bijhouden van de agenda van de medewerkers en de directeur, het uitwerken en filen van offertes, correspondentie en vergaderverslagen, volledige facturering, relatiebeheer, beheer Wet Keten Aansprakelijk gegevens, audit + ondersteuning Iso certificering, aanvragen + verzenden documentatie, afhandelen/bijhouden van: fax, kopieerapparaat. Frankering, drukwerk, kantoorbenodigdheden, vakantiedagen, reserveringen hotels, adressenbestand, verzorgen PR i.s.m. directeur, organiseren + begeleiden van bezoeken vanuit het buitenland, Relatiegeschenken, kerstkaarten/pakketten, organiseren personeelsuitstapjes.

Werkgever 1990 – 1994 Autowegman B.V. (Volkswagen Audi Dealer)
Functie Administratief medewerkster
Werkomschrijving Het beheren van de gehele autoverhuur inclusief boekhouding, relatiebeheer, het selecteren van doelgroepen deze aanschrijven en telefonische opvolging, het organiseren van verkoopacties, telefoon beantwoorden.

Werkgever 01-12-1989 01-04-1990 Joytours (Touroperator)
Functie Standplaatshostess in Oostenrijk
Werkomschrijving Gelijk aan 1988/1989

Werkgever 15-04-1989 15-10-1989 Bemextours A.G. (Touroperator)
Functie Standplaatshostess in Kroatië
Werkomschrijving Gelijk aan 1988 + gedeeltelijke beddeninkoop in de diverse hotels + begeleiding van eerstejaars hostess.

Werkgever 15-12-1988 01-04-1989 De Jong Intra Vakanties (Touroperator)
Functie Standplaatshostess in Oostenrijk
Werkomschrijving Ontvangen + begeleiden van gasten uit Nederland in meerdere hotels en meerdere plaatsen, zelfstandig excursies organiseren, verkopen en begeleiden.

Werkgever 15-03-1988 15-10-1988 Bemextours A.G. (Touroperator)
Functie Standplaatshostess in Kroatië
Werkomschrijving Ontvangen + begeleiden van gasten uit 8 landen in meerdere hotels en appartement complexen in meerdere plaatsen, excursie verkoop, bevestiging kamerboekingen, vliegveld transfers boeken en checken.

Werkgever 1986 – 1988 Bristol Meyers B.V. (Farmaceutische importeur)
Functie Administratief medewerkster.
Functieomschrijving Telefoon beantwoorden, ontvangen van gasten, telefonische en schriftelijke orderaanname + verwerking in computer, dagrapporten buitendienst controleren + verwerken.

Werkgever 1984 – 1986 Accountantskantoor J. Visser (Register Accountant)
Functie Administratief medewerkster
Werkomschrijving Telefoon beantwoorden, Uitwerken van jaarrapporten, boekhoudingen coderen en invoeren in de computer, loonadministraties invoeren in computer.



Werkgever 1981 – 1983 Autowegman B.V. (Volkswagen Audi Dealer)
Functie Administratief medewerkster
Werkomschrijving Telefoon beantwoorden, orderadministratie, voorbereiding aflevering auto’s, facturering.

Opleidingen

1973 – 1978 M.A.V.O.
1978 - 1980 H.A.V.O.

1998 Word voor Windows
1998 Excel voor Windows
2000 Power Point voor Windows
2001 Management Assistente
2002 Business and social English (International Language Centre in Waalwijk)
2004 Correct Nederlands nieuwe spelling
2008 Self Management Leadership (Oxford Leadership Academy o.l.v. Tex Gunning)
2009 Situationeel leidinggeven (Nederlandse sales academie)

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

SPORT/HOBBY EN AANVULLENDE INFORMATIE

Sport : squash, paardrijden en golf.
Hobby: lezen, tekenen/schilderen en tuinieren.

Werkgebied

  • Muiderberg 25km
Talentcard®