Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Brigitte Koops

Brigitte Koops

Duizendpoot - Personal Assistant - Directiesecretaresse - Projectleider - Assistent Bedrijfsleider

Personalia

Leeftijd
52 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Frans
  • Duits
  • Italiaans
  • Spaans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Frans
  • Duits
  • Italiaans
  • Spaans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Per direct ben ik op zoek naar een baan voor 4 dagen per week als Personal Assistant/Directiesecretaresse/Managementassistente, als Projectleider, als Event Manager of als Assistent-Bedrijfsleider in de toeristische branche.
Met mijn ruim 12 jaar ervaring als Directiesecretaresse/PA ben ik breed inzetbaar.
Tevens heb ik ervaring opgedaan als Assistent-Bedrijfsleider in een hotel/café en ben ik anderhalf jaar Manager Operations geweest.
Ik kom het best tot mijn recht in een bruisend, professioneel en informeel bedrijf.
Ik ben ambitieus, pro-actief, open en toegankelijk, betrouwbaar, een sparring partner, punctueel, een harde werker, een zelfstandigwerkende teamplayer en heb een vrolijk karakter.
Weet u een passende functie in de regio Apeldoorn / Arnhem / Deventer / Zutphen, dan houd ik me van harte aanbevolen!

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Open, ambitieus, optimistisch, enthousiast, leergierig, initiatiefrijk, flexibel, klantgericht, betrokken, inventief, betrouwbaar, creatief, organisatorisch sterk, stressbestendig, prima communicatieve en sociale vaardigheden

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • ICT
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring:

2014-heden PA ad interim van General Manager + Coördinator Aanbestedingen
Zimmer Netherlands BV, Utrecht
- Zie ook 2009-2011

2013-2014 Manager Operations
Clicks in Bricks BV, Amsterdam
- Inkoop van hardware (kiosken, pin terminals, kassa’s, touchscreens e.d.) en software bij leveranciers
- Projectmanagement (communiceren over en (laten) uitvoeren van) inkoop en uitlevering, vanaf
ondertekend contract door de klant t/m uitlevering en nazorg/controle bij de klant in/op de fysieke
locaties
- Onderhouden van contact met (interne) afdeling Development, leveranciers en klanten t.b.v. inkoop en
uitlevering
- Leveren van prognose van de wekelijkse inkoop op basis van gerealiseerde en verwachte verkoop
- Rapporteren over de voorraadhoogte t.o.v. inkoopvolumeafspraken en over gerealiseerde leveringen
en/of installaties bij de klant
- Signaleren van en acteren op eventuele (operationele/inkoop/leveranciers/personeels) knelpunten
c.q. issues die van invloed (kunnen) zijn op de levering, omzet-/kostenontwikkeling en/of klantenbase
- Opzetten van een secretariaat, operationele procedures en templates Clicks in Bricks, bijhouden
website
- Inventariseren, selecteren en voeren van sollicitatiegesprekken van en met Office Manager-kandidaten
- Inwerken en begeleiden Office Manager

2011-2013 PA van Managing Partners
Qweery BV en Clicks in Bricks BV, Eemnes
- Ondersteunen van beide Managing Partners bij alle voorkomende werkzaamheden, sparringpartner
- Opzetten van een secretariaat, aanmaken van algemene en financiële procedures en templates
Qweery
- Coördineren en afhandelen van verbouwing en verhuizing naar een nieuw bedrijfspand
- Uitzoeken, aandragen en onderhouden van verzekeringen/pensioenregeling/internet/VOIP
aansluitingen/CRM systeem
- Organiseren van deelname aan beurzen en evenementen, inclusief het mede ontwerpen van de stands
- Boeken en aansturen promo dames bij deelname aan beurzen
- Uitzoeken, mede ontwerpen en bestellen van POS materiaal
- Afhandeling inkomende en uitgaande facturen, offertes en contracten, bijhouden van verlof en ziekte
medewerkers
- Inkoop meubilair, kantoorartikelen, drukwerk, lunchbenodigdheden
- Organiseren en notuleren van in- en externe vergaderingen, organiseren van bedrijfsuitjes

2009-2011 PA van General Manager + Medical Education and Event Manager
Zimmer Netherlands BV, Utrecht
- Ondersteunen van General Manager bij alle voorkomende werkzaamheden, sparringpartner
- Tevens als Medical Education/Event Manager verantwoordelijk voor het regelen van medische
trainingen en seminars voor chirurgen en artsen in opleiding in binnen- en buitenland, inclusief het
verzorgen van de daarbij behorende officiële aanvraagprocedures
- Als Coördinator Aanbestedingen verantwoordelijk voor de taakverdeling, algehele projectcoördinatie
en deadline bewaking van ziekenhuis aanbestedingen (o.a. via Negometrix)

2008-2008 Directiesecretaresse van lid Raad van Bestuur
Kroymans Corporation BV, Hilversum
- Ondersteunen van Directeur Car Import Division (COO en lid Raad van Bestuur) bij alle voorkomende
werkzaamheden, sparringpartner
- Onder andere verantwoordelijk voor zeer complex agendabeheer, het boeken van zakenreizen,
seminars, regelen van visa e.d. voor Directie en/of grote gezelschappen
- Tevens Secretaresse van de KC Foundation (t.b.v. ondersteuning goede doelen)

2007-2008 Secretaresse van Head of Private Equity team
Cyrte Investments BV, Naarden
- Ondersteunen van Head of PE, Investment Managers en juriste bij alle voorkomende werkzaamheden

2003-2006 Directiesecretaresse van CEO
Digitenne BV, Hilversum
- Ondersteunen van CEO en managers bij alle voorkomende werkzaamheden
- Werkzaamheden bestonden o.a. uit het beheer van agenda, correspondentie en telefoon (Nederlands
en Engels), het boeken van zakenreizen/seminars, het organiseren en notuleren van in- en externe
bijeenkomsten, het coördineren van receptiewerkzaamheden van receptionistes en het bijhouden van
ziekte- en verlofdagen van medewerkers/urendeclaraties van uitzendkrachten

2000-2003 Assistent-bedrijfsleider hotel
Hotel Café De Waag, Hilversum
- Ondersteunen van directeur/eigenaar bij alle voorkomende werkzaamheden
- Leiding geven aan hotelpersoneel (ontbijtmedewerkers en kamermeisjes)
- Geheel opzetten van personeels- en salarisadministratiesysteem
- Beheer correspondentie, telefoon (Nederlands, Engels, Duits en Frans), verzorgen van
hotelreserveringen en zaalverhuur
- Inroosteren medewerkers
- Selecteren van en (in samenspraak met de directeur) contracten aangaan en onderhouden met externe
bedrijven (schoonmaak, inkoop goederen, levensmiddelen en dranken, onderhoud en beveiliging pand,
e.d.)
- Bij drukte meehelpen in het café/ achter de bar, optreden als gastvrouw waar nodig

1993-2000 KLM: Stewardess (Business Class, intercontinentale vluchten)
KLM Cityhopper: Stewardess (leidinggevend, Europese vluchten)
- Verantwoordelijk voor de veiligheid en het welzijn van passagiers en collega’s aan boord van het
vliegtuig

1990-1991 Au-pair in gezin met drie kinderen
Gif-sur-Yvette, Frankrijk

Opleidingen

Opleidingen en cursussen (alle diploma’s/certificaten behaald):

2007 3-Net Study Centres, privé-cursus PowerPoint
2005 ICM Opleidingen en trainingen, cursus Time Management
2004 P&A Software Solutions, trainingen Personnel Manager (basis-, gevorderden- en
managementsrapportagetraining)
2004 Schoevers Bedrijfsopleidingen, cursus Excel 2000 gevorderden
2003 Schoevers Bedrijfsopleidingen, cursus Excel 2000 basis
2003 New Horizons, cursus Basis Word 2000
2003 IP Computer Training Centrum, cursus toetsenbordvaardigheid
1999 Horeca Nederland, cursus ‘Coach in de Hotellerie’
1991-1992 Boerhave Opleidingen, Zwolle
Opleiding Reisbureaumedewerker, o.a. SEPR I en II
1985-1990 Het Stedelijk Lyceum, Zutphen, VWO

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Reizen, fotografie, hardlopen, varen, wandelen met de hond, lezen, koken, uitgaan, tijd doorbrengen met familie en vrienden

Werkgebied

  • Zutphen 25km
Talentcard®