Personalia
- Leeftijd
- 62 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ruim 25 jaar ervaring in het opzetten en in stand houden van de procedures, processen en systemen die nodig zijn voor de IT dienstverlening rondom de werkplek.
Door goed te luisteren naar de gebruikers en opdrachtgever, het creëren van een goede samenwerking met leveranciers, mijn inzicht in de benodigde processen en brede kennis van het vak ben ik in staat om de benodigde dienstverlening in te richten conform de gestelde eisen en deze op het gewenste niveau te houden en te verbeteren
Het beste kom ik tot mij recht als teamlid, waarin ik verantwoordelijk ben voor mijn eigen taken pakket en daarnaast ondersteunend en op de achtergrond kan bijdragen in het realiseren van de doelstellingen van het totale team.
Als loyaal, betrouwbaar en flexibel persoon zal ik mijn uiterste best doen om mijn steentje bij te dragen aan het resultaat van het totale team.
Mijn motto is dan ook;
Doen wat je zegt en zeggen wat je doet!!
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ruim 25 jaar ervaring in het opzetten en in stand houden van de procedures, processen en systemen die nodig zijn voor de IT dienstverlening rondom de werkplek.
Door goed te luisteren naar de gebruikers en opdrachtgever, het creëren van een goede samenwerking met leveranciers, mijn inzicht in de benodigde processen en brede kennis van het vak ben ik in staat om de benodigde dienstverlening in te richten conform de gestelde eisen en deze op het gewenste niveau te houden en te verbeteren.
Het beste kom ik tot mij recht als teamlid, waarin ik verantwoordelijk ben voor mijn eigen taken pakket en daarnaast ondersteunend en op de achtergrond kan bijdragen in het realiseren van de doelstellingen van het totale team.
Als loyaal, betrouwbaar en flexibel persoon zal ik mijn uiterste best doen om mijn steentje bij te dragen aan het resultaat van het totale team.
Mijn motto is dan ook;
Doen wat je zegt en zeggen wat je doet!!
Mijn huidige situatie
Werkervaring
1988-2014 KPN Medewerker ICT
2003-2014 Werkplek dienstverlening (3 tal soorten werkzaamheden)
Werkzaamheden werkplekbeheer
Werkzaamheden:
• Voorraad beheer werkplekken
• Beheer van de assetdatabase applicatie ( CMDB Werkplekken )
• Doorvoeren mutaties in CMDB ( uitleverlijsten, uitdienstrapportage ’s )
• Maken van rapportages ( adhoc en standaard )
• Plaatsen van bestellingen t.b.v.de voorraad
• Voortgangscontrole van bestellingen t.b.v. voorraad
• Verwerken goederenontvangst, uitleverlijsten, retourlijsten t.b.v. voorraadbeheer
Verantwoordelijkheden:
• Zorgdragen voor een zo accuraat mogelijke CMDB en een optimaal voorraadbeheer
Resultaat:
• Levering van werkplekken binnen afgesproken termijn bij een zo optimaal mogelijke voorraad en betrouwbare rapportages vanuit de CMDB
Werkzaamheden projecten nieuwe dienstverlening
Ondersteuning bij inrichting van:
• IT Servicepunten ( lokale Servicepunten voor werkplek ondersteuning )
• Same Business Day Delivery ( het leveren van werkplekken binnen 1 werkdag )
• Uitdienstproces ( inleveren van werkplekken bij uitdiensttreding medewerkers )
Werkzaamheden:
• Inrichting Tooling
• Borgen documentatie, instructies, etc.
• Afstemming tussen de verschillende afdelingen
• Borgen communicatie naar gebruikers
• Bewaken en monitoren van de kwaliteit van de dienstverlening
Verantwoordelijkheden:
• Mede zorgdragen dat de nieuwe dienstverlening goed land binnen de organisatie, zowel voor de gebruikers als de operationele afdelingen.
Resultaat:
• Operationele dienstverlening die voldoet aan de verwachtingen
Werkzaamheden Servicedesk ondersteuning
Werkzaamheden:
• Verzorgen van rapportages en analyses
• Zorgdragen voor technische inrichting dienstverlening in service management systeem d.m.v. configuratie bestanden
• Aanspreekpunt vanuit Servicedesk m.b.t. dienstverlening
• Ondersteuning bij transities van service management systemen
• Zorgdragen en borgen van documentatie, instructies
• Zorgdragen en borgen van veranderde dienstverlening
Verantwoordelijkheden:
• Mede zorgdragen voor een zo optimaal mogelijk functionerende Servicedesk
Resultaat:
• Een goed functioneerde Servicedesk opererend binnen de gestelde SLA’s met een goede klanttevredenheid
Opleidingen
1982-1987 HTS, Rotterdam ( Informatietechniek )
2015 Microsoft Office SharePoint Site Owner & Site Administrator
2015 Business Information Management Foundation with reference to BISL
2015 Application Management Foundation with reference to ASL
2010-2014 ITIL V3 Expert Niveau
ITIL V3 Managing Across the Life Cycle, ITIL V3 Planning, Protection and Optimization, ITIL V3 Service Offerings and Agreements, ITIL V3 Release, Control and Validation, ITIL V3 Operational Support and Analysis, ITIL V3 Foundation
2001 Neuro-Linguistic Programming Practitioner
1999 System Administration for Microsoft SQL Server 7.0
1998 Excellente Customer Service in uw Helpdesk
1996 DBU7: Oracle7 database beheer in een Unix-omgeving, DBA7/I: Oracle7 voor Database Administrators – Deel I en Deel II, S02: Oracle, SQL en SQL*Plus
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Hardlopen, volleybal, wandelen, fietsen, lezen