
Personalia
- Leeftijd
- 47 jaar
Skills, Digitale vaardigheden
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Hallo, mijn naam is Germaine Kelder. Ik ben allround administratief medewerkster met veel ervaring. Ik ben sociaal, betrokken en enthousiast. Daarnaast ben ik zeer klantvriendelijk en service gericht, betrouwbaar, flexibel en heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik vind het fijn om net dat stapje extra te kunnen doen waarmee ik het beste uit mezelf kan halen.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Enthousiast, sociaal, betrokken, teamplayer maar ook goed in zelfstandig werken, doorzetter, leergierig
Mijn huidige situatie
Werkervaring
# Medewerker accountteam
Instituut voor Veiligheid en Milieu (IVM) – Coevorden
februari 2016 – juli 2017
Verwerken inkomende presentielijsten, klaarzetten factuurregels, verzorgen van interne en externe certificaten, verlengen en aanvragen EHBO diploma’s en andere voorkomende administratieve taken.
# Medewerker Bedrijfsbureau
Instituut voor Veiligheid en Milieu (IVM) – Coevorden
februari 2007 – november 2014
Diverse administratieve werkzaamheden. Inschrijven en muteren van inschrijvingen van cursisten. Verzorgen presentielijsten voor cursisten en instructeurs. Verzorgen van cursusmateriaal. Verzorgen van interne en externe certificaten en diploma’s. Verlengen en aanvragen EHBO diploma’s.
Vanaf 2009 nauw betrokken geweest bij het ontwikkelen van het klantportaal van IVM, input werkwijze en wensen IVM, testwerkzaamheden en andere bijkomende werkzaamheden. Daarna applicatiebeheerder klantportaal. Diverse testwerkzaamheden voor nieuwe ontwikkelingen op klantportaal , tevens aanspreekpunt en vraagbaak voor klanten en collega’s.
# Medewerker callcenter (Zorgverzekeringen)
Achmea – Zwolle, Univé - Emmen
augustus 2005 – januari 2007
Eerste contact met klanten. Beantwoorden vragen met betrekking tot zorgverzekering, vergoedingen, facturen e.d. Diverse mutaties en andere voorkomende administratie taken.
# Medewerker Sociale zaken
Gemeente Ommen- Ommen
Februari 2005 – juli 2005
Diverse werkzaamheden met betrekking tot uitkering sociale dienst. Uitwerken verslagen, typewerkzaamheden en overige administratieve werkzaamheden.
# Medewerker Inkomstenbeslagen
GGN Hanze Gerechtsdeurwaarder – Zwolle
September 2004 – februari 2005
Diverse werkzaamheden met betrekking tot loonbeslagen en andere incassowerkzaamheden.
# Medewerker Backoffice
ABN AMRO bank – Zwolle
oktober 2003 – februari 2004
Diverse werkzaamheden met betrekking tot uitkering sociale
dienst. Uitwerken verslagen en overige licht administratieve werkzaamheden
# Claimbehandelaar Beheer
UWV – Alkmaar
September 2001 – oktober 2003
Inkomsten beoordelen en eventueel aanpassen uitkering, behandelen vakantie-aanvragen, wijzigen adresgegevens en betaaladressen, verwerken loonbelastingformulieren, berekenen van vervolgdaglonen e.d., afhandelen beslagleggingen en terugvorderingen e.d., diverse andere administratieve werkzaamheden.
Opleidingen
MBO Sociaal Maatschappelijk dienstverlener (derde leerweg, niveau 4)
Leidsche Onderwijsinstellingen
oktober 2015 – eind 2018 af te ronden
HBO Schuldhulpverlening, Afgerond kort HBO-programma, onderdeel van de volledige bachelor Rechten – specialisatie Sociaal Juridische Dienstverlening
Leidsche Onderwijsinstellingen (LOI)
Certificaat LOI Hogeschool behaald in april 2015
Excel Basis
On site Office Support, Emmen
2012, certificaat behaald in 2012
Betalen & Beheren
UWV GAK Amsterdam
2002, certificaat behaald in 2002
Assistent Drogist, module 2
Stichting Drogistenfederatie Pharmacon
1998,. Geen certificaat behaald
Assistent Drogist, module 1
Stichting Drogistenfederatie Pharmacon
1997-1998, certificaat behaald in 1998
MDGO Mode & Kleding
Sudevelt College, Emmen
1994-1995, geen diploma behaald
MAVO
JW Toebesschool, Oosterhesselen
1990-1994, diploma behaald in 1994
Vakkenpakket; Nederlands (D), Engels (D), Duits (D), Economie (D), Biologie (D), Scheikunde (C)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Fotografie, foto bewerking (PSP). lezen
Werkgebied


