Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Mariska Nijman

Mariska Nijman

Teamcoach

Personalia

Leeftijd
53 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

De combinatie van empathie en resultaatgerichtheid beschouw ik als mijn belangrijkste kwaliteit. Daarnaast zorg ik voor rust, ruimte en overzicht met mijn coördinerende en organisatorische vaardigheden. Mijn goede en snelle inzicht in diverse werkzaamheden én mensen heeft gezorgd voor verbetering van efficiency en een verbetering in functioneren van mensen. Door het geven én vragen van vertrouwen bouwen we samen aan een goede werksfeer. Mijn verantwoordelijkheidsgevoel en continue drang naar verbetering zorgen samen met mijn vriendelijke, open en toegewijde karakter voor de gewenste resultaten. Tevens breng ik een gezonde dosis levenservaring en coachende vaardigheden mee.
Mijn werkplezier haal ik uit meerdere factoren. Ik word blij van veel diversiteit in werkzaamheden en afwisseling. Korte, snelle handelingen waarbij ik snelle beslissingen kan en mag nemen. Ook het centraal zetten van iemand, goed luisteren en een bijdrage leveren tot diens zelfinzicht, zelfvertrouwen, ontdekken wat degenes kracht is en waar ze blij van worden in hun leven. En tegelijk ondersteuning bieden om de hobbels in het leven te leren accepteren en balans te helpen (her)vinden.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

organiseren, plannen, regelen, leergierig, nauwkeurig, luisteren, doortastend, kritisch, opbouwend, coachende vaardigheden, verantwoordelijkheidsgevoel, drang naar verbetering, vriendelijk, warm, open, eerlijk, resultaat-en oplossingsgericht, zelfbewust

Mijn huidige situatie

Huidige werkgever:
  • 2Switch
Functie(s):
  • sportinstructeur, trainer, coach
Sector(en):
  • Facilitaire Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

2016 Teamleider Klantcontactcentrum 2Switch
- 15 mensen met afstand tot arbeidsmarkt

mei 2013 – juli 2015:
Medewerker Bedrijfsvoering LekkerLeven te Arnhem

- Ondersteunen van Manager Bedrijfsvoering in een aantal projecten
- Ontwikkelen/plannen/uitvoeren huisbezoeken controle WMO cliënten bij BAR
gemeente
- Ontwikkelen werkinstructie klantenregistratiesysteem en verzorgen van trainingen
- Inventariseren van gegevens van welzijn/vrijwilligersorganisaties tbv vulling van website BAR
- Structureren en betere planning van werkzaamheden op afdeling administratie
- Invoeren van SEPA in systemen en werkinstructies


Senior administratief medewerker
LekkerLeven B.V.
mei 2013 – december 2014 (1 jaar 8 maanden)Arnhem
- bankhandelingen
- betalingen/incasso bestanden aanmaken
- verwerking inkoop/verkoopfacturen
- debiteurenbeheer
- crediteurenbeheer
- controle/beheer PVB gemeente Middelburg
- facturatie richting PVB klanten vanuit gemeente Middelburg
- beheer ledenadministratie diverse zorginstellingen
- postverzending
- agendabeheer (outlook)
- inwerken medewerker (0,8FTE) op administratie afdeling van mei 2014 tot november 2014

Senior specialist bemiddeling
LekkerLeven
april 2006 – mei 2013 (7 jaar 2 maanden)Arnhem
- behandeling WMO indicaties Gemeente Middelburg en uitbesteding aan thuiszorginstanties
- trainen/coachen groepen medewerkers
- werkinstructies maken/aanpassen
- koppelen van vraag(klant) en aanbod(dienstverleners)
- behandeling van service- en reparatieverzoeken
- klantafhandeling diverse (thuis)zorgorganisaties waarbij brede kennis noodzakelijk is van wet- en regelgeving en sociale voorzieningen (CIZ/SVB)
- klantafhandeling diverse woningcorporaties (Amvest/Trudo) waarbij technische kennis
noodzakelijk is in verband met uitzetten reparatieverzoeken
- klantafhandeling 24 uur dienst (stand-by) diverse collectieven
- klantafhandeling verkoop/verhuur woningen vastgoedbeheerder
- beheer/verwerking ledenadministratie van een thuiszorgorganisatie
- analyseren managementrapportages
- klachtenafhandeling en klachtenrapportages
- administratieve werkzaamheden

Shop Manager/Coach/Regiocoördinator
MyTravel
2001 – 2006 (5 jaar)
- verantwoordelijk voor een team van 3 mensen
- verantwoordelijk voor gestelde omzettargets
- zorgdragen voor ontwikkeling en motivatie van teamleden
- helpen opzetten landelijk commercieel beleid en uitvoering op vestigingsniveau
- opzetten en uitvoeren lokaal promotiebeleid
- vervangen/opleiden shopmanagers regio
- coaching 5 shopmanagers in de regio midden
- eindverantwoordelijk personele bezetting regio midden (5 winkels)
- verkoop van reizen en administratieve afhandeling

Shop Manager
NBBS
1999 – 2001 (2 jaar)
- Eindverantwoordelijk voor een team van 8 mensen
- Eindverantwoordelijk behalen gestelde targets
- Zorg dragen voor een goede personele bezetting
- Motiveren van het team en zorg dragen voor ontwikkelingsmogelijkheden van ieder teamlid
- Inwerken en begeleiden nieuwe medewerkers en stagiaires.
- Voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken
- Mede verantwoordelijk voor organisatie, communicatie en evaluatie landelijke winkelmanagersdagen

Reisbureaumedewerkster
NBBS
1996 – 1999 (3 jaar)
Verkoop van reizen en administratieve afhandeling
Reisbaliemedewerkster
Postkantoren BV
mei 1993 – 1996 (3 jaar)
- verantwoordelijk reisbalie in postkantoor Arnhem, één persoonsbezetting
- helpen opzetten van een reisbalie in Wageningen
- lokale promotionele activiteiten opzetten
- verkoop van reizen en administratieve afhandeling
- klachtenafhandeling.

Opleidingen

NCOI coachend leidinggeven
NCOI verdieping coachend leidinggeven
MTRO toerisme
Diverse commerciële trainingen
Elvia verzekeringen
Verkoopbrieven
Voeren van sollicitatie-, functionerings- en beoordelingsgesprekken
Time management

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, wandelen, tuinieren, klussen/interieur, met vrienden/vriendinnen/gezin afspreken, reizen, coaching

Werkgebied

  • Huissen 25km
Talentcard®