Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Alma Bleeker-Balder

Alma Bleeker-Balder

secretarieel, ondersteunend, administratief, receptioniste, telefoniste

Personalia

Leeftijd
65 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

ik zoek een nieuwe job in de secretariële of administratieve richting, ik ben heel flexibel en all- round inzetbaar, klantgericht en heel sociaal.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Klantvriendelijk, flexibel, nauwkeurig, communicatief vaardig, representatief, samenwerken, prioriteiten stellen

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Relevante werkervaring: 1980-heden: Rabobankorganisatie, op diverse afdelingen.
Medewerkster Administratief Kredietbeheer (afd. bedrijven) (augustus 2012-heden)
Werkzaamheden:
• Het uitboeken van zakelijke financieringen;
• Verwerken van debiteurenlijsten en revisies;
• Zekerhedenbeheer van hypothecaire inschrijvingen en royementen;
• Beheer lijstwerk/output en controle tussenrekening;
Competenties: klantgericht, samenwerken, nauwkeurig, prioriteiten stellen, flexibel

Administratief Medewerker Commerciele Binnendienst (2003 – augustus 2012)
Werkzaamheden:
• Offertes uitbrengen, het uitboeken van financieringen;
• Aanvragen verwerken van het openen en wijzigen van (spaar-)rekeningen;
• Zekerhedenbeheer van hypothecaire inschrijvingen en royementen;
• Beheer lijstwerk en controle tussenrekeningen;
• Achterstandsbeheer leningen.
Competenties: klantgericht, samenwerken, nauwkeurig,
prioriteiten stellen, communicatief vaardig, flexibel

Medewerker Financieel advies (1995-2003)
Werkzaamheden:
• Openen van effecten- en beleggersrekeningen,
• Zekerhedenbeheer effectenobligo’s;
• Telefonisch contact met klanten.
Competenties: klantgericht, samenwerken, nauwkeurig, flexibel, prioriteiten stellen, communicatief vaardig,

Medewerker Hypotheken Particulieren (1991-1995)
Werkzaamheden:
• Hypotheekoffertes uitbrengen en financieringen uitboeken;
• Akten maken en zekerhedenbeheer van hypothecaire inschrijvingen en royementen
• Telefonisch klantcontact
Competenties: klantgericht, samenwerken, nauwkeurig, prioriteiten stellen, flexibel, communicatief vaardig,

Baliemedewerker (oktober 1980-1991)
Werkzaamheden:
• Fysiek en telefonisch klantcontact;
• (Spaar-)rekeningen openen, Verzekeringen en reizen verkopen
Competenties: klantgericht, representatief, communicatief vaardig, samenwerken, flexibel

Opleidingen

In de loop der jaren diverse computercursussen gevolgd, o.a. Word, Excel
2015 begonnen met Wft Basis
2013 Verwerken van financieringsaanvragen (BBS-cursus)
2010 Cursus loopbaanonderzoek
1998 Fiscale Cursus Commerciële Binnendienst Financiële Advisering
1997 Basiscursus Beleggen
1995 Financieringsconstructies
1994 Woningfinanciering 2
1993 Woningfinanciering 1
1992 Grondbeginselen Zakelijke Kredietverlening
1991 Grondbeginselen Buitenland
1989 Consumptieve Kredietverlening
1988 Particuliere Creditgelden
1983 SEPR (opleiding reisbureau )
1977 MEAO secretariële richting(o.a. Engels, Duits, Frans)
1972 MAVO-4

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

badminton, puzzelen, wandelen, reizen

Werkgebied

  • Wognum 50km
Talentcard®