
Personalia
- Leeftijd
- 62 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
‘Recht door zee’ met relativerende humor, zelfreflectie en enthousiasme dat past bij mij. Samen met een team een prestatie neerzetten waar ik trots op kan zijn, uitdagingen stellen en die behalen!
Mijn 3 kinderen zijn nu volwassen en gaan hun eigen gang waardoor er ruimte ontstaat voor mij om mijn eigen werkcarrière meer vorm te gaan geven.
Mijn kwaliteiten steeds meer te ontdekken en verder te ontwikkelen. Mijn kennis van Office bijvoorbeeld is goed. Ik heb geleerd geen tipex te gebruiken met werken op de computer!
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2008 – okt. 2013 De Melker Sanitairtechniek bv, Veenendaal
Interne Projectleider migratie ICT
Verantwoordelijk voor het offerte traject en het coördineren van de werkzaamheden met meerdere externe partijen.
Interne Projectleider upgrading CRM systeem
Verantwoordelijk voor het offerte traject en het coördineren van de werkzaamheden met externe partij en intern.
Commercieel Binnendienst Medewerkster
Verantwoordelijk voor de dagelijkse voortgang van de afdeling en coachend inwerken van collega.
Contacten onderhouden en uitbouwen met bestaande en nieuwe klanten.
Zelfstandig uitbrengen van offertes en de voortgang bewaken.
Inbound /outbound bellen.
Managing medewerkers van samenwerkende bedrijven tijdens de projecten
Mailingen verzorgen en opvolgen.
Commercieel jaarplan schrijven.
Financiële overzichten maken en onderhouden tbv de directie.
Updaten contractadministratie.
Vervanging planner. ( bij ziekte van deze collega)
Kwaliteitsmedewerker (VCA en ISO). Ivm afscheid collega’s deze taken op mij genomen.
Coördinator BHV.( Ontruimingsplan geüpdate)
Quote Directeur De Melker Dhr. M. Mosselman
‘Zij was betrokken, legde de lat erg hoog voor haarzelf en had haar werkzaamheden goed op orde’
2007 – 2008 Justitiële Jeugdinstelling De Lindenhorst, Zeist
Management Assistente
Eerste contact externe partijen.
Agendabeheer, postbehandeling.
Correspondentie verzorging intern en extern.
voorbereiden en voorzitten van vergaderingen.
Notuleren (directie/afdeling overleggen)
Vergaderingen voorzitten met cliënten van de inrichting.
Facilitair management.
Coördinatie kantoorbezetting.
Eerste aanspreekpunt van de directie.
Organiseren van evenementen.
Quote Manager Lindenhorst Afdelingshoofd P. Verkade:
‘Zij toonde een grote mate van zelfstandigheid, betrouwbaarheid, loyaliteit en collegialiteit’.
2006 – 2007 Rossmark BV, Ede
P & O Assistente
Postbehandeling, agendabeheer.
Registratie beter/ziek meldingen.
Cursus administratie(aanmelden, budgetregistratie, ruimte reserveren, diner organiseren e.d.).
Contacten onderhouden uitzendbureaus.
Archief up to date maken en houden.
Telefoonbehandeling intern en extern.
Voorkomende administratieve handelingen.
Quote Hoofd HRM Mevr. B. Gerritsen:
‘Zij was een hartelijke, leergierige en hardwerkende collega, helaas was er geen ruimte financieel voor een vast contract’
Een aantal maanden niet gewerkt zodat ik al mijn aandacht aan mijn gezin kon geven.
2000 – 2005 VAI bv, Veenendaal
Project Office Manager
Agendabeheer.
Externe facturatie met Exact.
Eindverantwoordelijk voor de detacheringplanning 40 ICT medewerkers.
BHV Coördinator.
Coördinatie interne verhuizingen; managing medewerkers
Coördinatie cursusaanbod en – verkoop.
Assistente Manager Marketing
Agendabeheer.
Beheren budget van de afdeling.
Organiseren van Seminars.
Coördineren van uitgave van een informatief boek betreffende ontwikkelingen ICT
Up to date houden van Faxsheets e.d.
Voorraadbeheer onder andere van gadgets.
Voorbereiden beurzen (aankleding stand e.d.)
Leiding geven aan beursteam.
Quote Projectmanager Director Dhr P. Veraa:
‘Marion heeft haar taken altijd met toewijding en discipline uitgevoerd. Zij heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de positieve werksfeer’.
1999 – 2000 Annie Connect, Veenendaal
Directiesecretaresse
Dit was een startende bedrijf ik heb samen het dhr Dijkgraaf de hele administratie opgezet
Agendabeheer.
Managing 2,5 FTE
Facturatie.
In- en externe planning en communicatie.
Contacten klanten.
Quote Directeur Dhr. L. Dijkgraaf:
‘Zij was een warme en hartelijke collega die met veel inzet haar taken zelfstandig vervulde’
Deze tussen liggende jaren heb al mijn aandacht vooral aan mijn gezin besteed.
1992 – 1993 “Go On” Kinderkleding, Veenendaal
Bedrijfsleidster
Verantwoordelijk voor:
Inkoop.
Coachend leidinggeven aan 3 FTE.
Etaleren.
Administratie,facturatie.
Verkoop.
Ik was aangenomen voor verkoop, na een aantal weken kreeg ik de kans om bedrijfsleider te worden.
De directeur is zakelijk en persoonlijk failliet gegaan.
1987 – 1989 Gezinsverzorging Deventer
functie: gezinsverzorgster
1984 – 1985 Gezinsverzorging Twello
functie: gezinsverzorgster
1985 – 1987 Modehuis “Schräder”
functie: eerste verkoper
1982 – 1983 Bejaardentehuis “Corel”, dieetkok
taken: diëten koken. Koks ondersteunen waar nodig.
Opleidingen
Opleidingen & Taalvaardigheden
2011 – april Commerciële training ”offertes die scoren””
2004 Microsoft Excel XP gevorderden certificaat
2001 Cursus Bedrijfshulpverlening
1998 – 1999 Vakopleiding administratie en automatisering certificaat
R.O.C. de Amerlanden-secretaresse certificaat
Vakken: Nederlands, Engels, bedrijfsrekenen,
organisatieleer, secretariaatspraktijk, Telefoontraining,
Communicatietraining
Windows, Word, Excel, zes weken stage in een
simulatiebedrijf.
1983 - 1983 Cursus receptioniste/telefoniste certificaat
1980 – 1982 Middelbaar sociaal pedagogisch onderwijs diploma
1978 – 1980 MAVO-4 diploma
Vakken: Nederlands, Duits, Biologie, Natuur-
kunde, Scheikunde en Wiskunde.
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Dansen (stijl en Salsa), fitness, hardlopen, tennis, lezen, cultuur, muziek, toneelspelen: straattheater, moorddiners, blijspelen en kindertheater. Aankomend jaar mijn eerste triller.
Bioscoop en theater bezoek, actief met vrienden. Psychologie: de gedachtegang van mensen en de reden van hun keuzes.
Werkgebied


