Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Alina Pascu

Alina Pascu

Facilitair

Personalia

Leeftijd
48 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Roemeens
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Roemeens
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Vanwege een reorganisatie bij TOTAL ben ik op zoek naar een nieuwe inspirerende en afwisselende werkomgeving. .

Tijdens mijn werk als Coördinator Facilitaire Diensten bij TOTAL Nederland heb ik ruime ervaring opgedaan met zelfstandig beheer en uitvoering van diverse administratieve processen. Het onderhouden van de contacten met de leveranciers van de uitbestede diensten (zoals catering, beveiliging, receptie) behoorde tot mijn verantwoordelijkheid. Tevens fungeerde ik als beheerder van ons leasewagenpark, dit zowel voor het hoofdkantoor als voor onze dochterondernemingen. Deze werkzaamheden liggen mij altijd heel goed. Omdat ik veel overlap zie met de door u aangeboden taken denk ik zeker dat ik snel ingewerkt ben.

Ik ben vooral mensgericht en leergierig en kan goed omgaan met deadlines. Verder ben ik representatief en zeer klantvriendelijk.
Tenslotte beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Leergierig, doorzetter, enthousiast, oprecht, flexibel, sociaal
Klantvriendelijk, resultaatgericht, teamspeler, goede organisatorische vaardigheden, coachende vaardigheden, commercieel denkend, zelfstandig.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

1999 – eind april 2014 Total Nederland N.V.

Coördinator Facilitair (mei 2005 – april 2014)
Taken:
• Het zorgdragen voor een volledige bezetting van de facilitair zaken, ook bij ziekte en vakanties, zodat de diensten ten alle tijden optimaal zijn
• Het onderhouden van de contacten met de leveranciers van uitbesteden diensten (zoals catering, receptie, wagenpark, beveiliging, schoonmaak)
• Volgen en uitvoeren van de inkoopregels
• Het verzamelen en analyseren van de interne inkoopbehoeftes en het tijdig aanleveren van benodigde informatie voor de KPI’s en rapportages
• Oplossen van dagelijkse problemen omtrent facilitaire zaken
• Zorgdragen en het complete afhandeling van de kerstpakketten voor actieve medewerkers, gepensioneerde medewerkers en de tankstations medewerkers
• Zorgen voor de archivering betreffende afdeling Facilitair
• Beheren van de vaste en mobiele telefonie
• Organiseren bedrijfsevenementen (nieuwjaarsreceptie, personeelsbijeenkomsten)


Junior Inkoper (september 2002 – mei 2005)
Taken:
• Verzorgen van de backoffice Sap, het omzetten van prijsoffertes en eventuele contracten in bestelbonnen
• Het garanderen van vlot verloop van de tenderprocessen
• Het verzenden en samenstellen van offerteaanvragen
• Opvolgen van de correcte levering van de goederen
• Opbergen en ordenen de administratie van de afdeling
• Het onderhouden van schriftelijke en mondelinge communicatie met de leveranciers en de interne klant
• Het ontvangen van de offertes en het opstellen van vergelijkende tabellen
• Het beheren van de inkooptrajecten tussen 10.000 en 100.000 euro
• Het opstellen en up to date houden van de leveranciersdatabase, artikelen- en contractdatabase

• Het verzekeren van de vlotte implementatie en werking van SAP3 inkoop modul
• Waarnemen van inkoper taken bij aanwezigheid


Binnendienstmedewerker afdeling Retail (november 1999 – september 2002)
Taken:
• Ondersteunen van de Engineers
• Facturatie
• Contacten onderhouden met klanten en leveranciers per telefoon en email
• Controleren van facturen van leveranciers aangaande inkooporders.

Opleidingen

2013 - Training Persoonlijke Effectiviteit; diploma behaald

2013 - Taaltraining Nederlands C1 niveau; diploma behaald

2012 - MS Excel 2007 Level 3; diploma behaald

2011 - E-learning voor het Voorkomen van corruptie; diploma behaald

2008 - Training Basis Leidinggeven; diploma behaald

2008 - Training Effectief Omgaan met Tijd; diploma behaald

2008 - Training Praktisch Communiceren; diploma behaald

2003 - Training Inkoop; diploma behaald

2001 - English at Work; diploma behaald

1991-1995
Grup Scolar Industrial Poligrafie; diploma behaald
Eindexamen HAVO
Vakkenpakket: Roemeens, Engels en Topografie

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Lezen, sporten (wielrennen, fitness, hardlopen), musea bezoeken, films, koken

Werkgebied

  • Voorschoten 25km
Talentcard®