Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Joyce Abrahams

Joyce Abrahams

Management

Personalia

Leeftijd
55 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Profielschets
Een ondernemende professional met een integrale visie op organisaties en een betrokken manager in het adviseren en begeleiden van verbeter- en verandertrajecten. Organisatorisch en communicatief sterk met gevoel voor verhoudingen en behoeften van mens en organisatie.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • intercedent
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Senior management
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Zorgzuster, januari 2013 t/m heden (franchiseorganisatie, 14 vestigingen, intermediair zorgsector)
Functie: Formule Coach, Interim Verandermanager
Verantwoordelijk voor de professionalisering van de franchise en cultuur verandertraject; opstellen, implementeren en meetbaar monitoren van de organisatieprocessen(van KSF naar KPI naar continue verbetertrajecten), waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening en het realiseren van de commerciële doelstellingen.

Taken:
-Voorzitter van het managersoverleg en direct aanspreekpunt voor de franchisemanagers.
- Vanuit de franchiseformule vertalingen maken van strategisch naar operationeel niveau.
- Input van de managers en managementinformatie omvormen tot agendapunten voor de Raad van
Franchisenemers t.b.v. beleid en strategie.
- Opstellen, implementeren, monitoren en verbeteren van productie- en kwaliteitsprocessen, procedures en
protocollen, aanscherpen van KPI’s.
- Vanuit de rol van verandermanager gewerkt naar het professioneel uitdragen van de visie en het creëren
van een cultuur waarin samenwerken, resultaat- en kwaliteitsgerichtheid centraal.
- Opstellen HR beleid, implementeren van competentiemanagement, processen, procedures en
protocollen, ontwikkelen scholingsaanbod voor franchisenemers en zorgverleners.
- Managers ondersteunen en coachen bij het opstellen van de business jaarplannen en in de uitvoering van
hun kerntaken, faciliteren vanuit ICT, marketing & communicatie, HR.
- Vraagstukken van franchisenemers, cliënten en zorgverleners vertalen naar verbetering van de
dienstverlening en producten. Uitvoering en ontwikkeling van marketing en communicatie.

Eigenaar JA! People & Business Management sinds januari 2010
Missie: Een productieve en motiverende verbinding realiseren tussen ondernemingsstrategie, organisatieprocessen en HR beleid bij opdrachtgevers. Opdrachtgevers o.a.:
- Sevagram: Redesign Planningsprocessen en Strategische Personeelsplanning.
Voor het behalen van de strategische doelstellingen een herontwerp van de planningsprocessen en HR
advies geschreven voor de strategische personeelsplanning.
- Atrium MC: Adviesrapport als onderdeel van het cultuurtraject Hospitality. Rapport geeft advies over welk
leiderschap nodig is om hospitality op de werkvloer te verankeren.
- Randstand HR Solutions: Adviseur Parkstad trajecten; Trainer, Coach.
- Sevagram en DIS: loopbaan- en verzuimadviseur
- ViaViela; Assessor

Vitae, oktober 2008 t/m oktober 2009 (intermediair tussen organisaties en (interim)professionals)
Functie: Managing Consultants & Manager Interim Professionals
Verantwoordelijkheden: strategisch en financieel jaarplan, lid van het managementteam, lid landelijk large accountmanagementteam, leidinggeven 16 professionals, arbeidsvoorwaardelijke en beoordelingsgesprekken, opstellen ontwikkelplannen t.b.v. de professionele en persoonlijke groei door inzet van competentie- en talentmanagement.

Yacht, november 2007 tot oktober 2008 (intermediair tussen organisaties en (interim)professionals)
Functie: Accountmanager Logistics & Procurement
Doel: marktonderzoek voor de opbouw van de nieuwe unit Logistics & Procurement regio Midden en Zuid Limburg. Opstellen marktbewerkingplan, acquisitie en accountmanagement, werving en selectie interim professionals.

Salto, juni 2003 tot november 2007 (re-integratie & loopbaanadviesbureau)
Functie: Vestigingsmanager
Opbouw en uitbouw van de vestiging, jaarplan, begroting, relatiebeheer UWV ten behoeve van aanbestedingen, borgen kwaliteit en vernieuwing van producten. Landelijke adviseur en trainer voor de implementatie en professionalisering van het product “opstarten eigen bedrijf op behoud van WW”. Coach WW en WIA psychische klachten, beroepsoriëntatie, scholingsadvies en loopbaanontwikkeling.

WerkConsult, juni 2002 tot juni 2003 (re-integratie & loopbaanadviesbureau)
Functie: Interim Adviseur
- Interim opdracht: Scholingsadviseur i.s.m. TüV Aachen en Arbeitsamt Aachen.
- Interim opdracht: Loopbaanadviseur bij Kliq.

Manpower, april 1999 tot juni 2002 (Uitzendbureau)
Functie: Projectmanager International Call Center Services
Contractonderhandelingen, strategisch internationaal marketing- en recruitmentplan, budgettering, management- en kwaliteitsrapportages, inrichten personeelsadministratie, opstellen functieprofielen, recruitmentproces en procedures. Projecten;
International Call Center Services:
- UBS Warburg, realisatie; W&S 118 fte waaronder het Duitse managementteam, investment bankers, call
agents van de afdelingen solutions, information, ICT en medewerkers back office.
- SONY Contact Center te Heerlen realisatie; W&S 60 Duitse en Franse Call Agents.
Overige projecten:
- Project Top HEAO: samenwerkingverband Hogeschool Zuyd instroom duaal HEAO BE
- Ondersteuning bij de opstart van Medtronic Inhouseconstructie
- Accountmanager Curver Rubbermaid: Inhouseconstructie, in later stadium adviesgesprekken voor
omscholing en outplacement i.v.m. overname door Tibbett & Britten.

Content Heerlen en Maastricht, april 1998 tot april 1999 (Uitzendbureau)
Functie: Senior Consultant
Accountverantwoordelijk voor het recruitment van de Hypotheek Adviseurs bij ING.

MAECON, mei 1995 tot april 1998 (Re-integratie)
Functie: HR Medewerkster
Personeelsadministratie en projectondersteuner bij de inrichting van een nieuwe administratieve organisatie.

ABN AMRO Bank, oktober 1992 tot mei 1995
Functie: Medewerkster Retail

Opleidingen

Master Certificaat Business Process Improvement
Master Certificaat HRM & Change
People & Buniness Management

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Schilderen, Fitness

Werkgebied

  • Heerlen 50km
Talentcard®