
Personalia
- Leeftijd
- 70 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben op zoek naar een administratieve functie liefst in een uitdagende nieuwe sector. Ik wil graag verder kunnen groeien onder andere via verdere studie.
Ik heb kennis opgedaan van administratieve processen, ervaring met projectmatige werkzaamheden en met geautomatiseerde systemen.
Ik ben een resultaatgerichte, flexibele en praktijkgerichte persoon en beschik over een service– en klantgerichte instelling. Ik kan goed zelfstandig werken maar ben ook een teamplayer. Ook onder grote werkdruk voer ik mijn werkzaamheden met grote precisie uit.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
01-09-2012 tot 01-02-2014
BMS Budgetbeheer - Stagair, leer/werktraject (beschermings)bewindvoerder
• Budgetplan maken (overzicht inkomsten en uitgaven)
• Zorgdragen dat alle inkomsten(incl. toeslagen) op de beheerrekening binnenkomen
• Betalen vaste lasten en huishoudgeld, voldoen van ‘losse’ betalingen
• Aanvragen bijzondere bijstand en kwijtschelding gemeentelijke belastingen
• Regelen Toeslagen Belastingdienst
• Telefonisch spreekuurcontact.
01-03-2012 tot 01-06-2012
ABN AMRO Projectmedewerker: Project EC Remedy
Aanbieden van een internetkanaal aan zakelijke klanten die door de ontvlechting als gevolg van de EC Remedy geen gebruik meer kunnen maken van hun huidige betaalkanaal
01-12-2010 tot 01-03-2012
ABN AMRO - Medewerker Credit Services
• Klanten die op één of meerdere producten een achterstand of overstand vertonen, bellen en in overleg met de klant uitvoering geven aan de regeling voor het oplossen van de debet en/of achterstanden.
• Bij klantcontact zorgen voor een juiste en correcte balans tussen de verwachtingen van de klant met betrekking tot de debetpositie en hetgeen vanuit riskmanagement wenselijk is.
01-05-2010 tot 01-12-2010
Fortis Bank NL - Medewerker Helpdesk Integratie FBN / ABN AMRO
• Het zo spoedig en volledig mogelijk beantwoorden van integratie
(ABN AMRO en Fortis) gerelateerde vragen van kantoormedewerkers
• Veel voorkomende knelpunten doorgeven aan leidinggevende en daar waar mogelijk verbetervoorstellen doen
01-10-2003 tot 01-05-2010
Fortis Bank Contact Center - Fiatteur
• Het bemiddelen bij het afsluiten en royeren van verzekeringen van cliënten conform de richtlijnen van de verzekeraars
• Het fiatteren van krediet aanvragen voor particuliere personen
• Het verstrekken van limieten op rekeningen
• Het openen van betaal-/en spaarrekeningen voor particuliere relaties
• Onderhouden van klantcontacten middels telefoon, email en schrift
01-02-2001 tot 01-10-2003
Fortis Bank Contact Center - Medewerker afdeling Planning
• Inplannen van agents afdeling Telemarketing, target Servicelevel van 80%
• Opstellen en controleren naleving, procedure planningsreglement
• Verwerken van ruil, - verzuim, - en verlofverzoeken
• Anticiperen op personele tekorten/overschotten waardoor een efficiënte planning wordt gerealiseerd
01-06-1990 tot 01-02-2001
AMEV Levensverzekering N.V. - Stafmedewerker databases/managementinformatie
• Schakel tussen IT, eindgebruikers en afdelingen op het gebied van verzekeringstechnische- en tekstdatabases.
• Projecten zoals: “Joodse polissen” en “Implementatie Nieuw Burgerlijk Wetboek”
• Ad-hoc managementinformatie:
Data verzamelen/groeperen/selectieprogramma’s maken en gegevens transformeren in bruikbare managementinformatie
01-08-1977 tot 01-06-1990
AMEV Levensverzekering N.V. - Relatiemedewerker
• Adviseren en beheren van levensverzekeringsproducten
• Onderhouden van contacten (telefonisch en schriftelijk) met buitendienst, eindklanten, notarissen etc.
• Inwerken van nieuwe medewerkers en begeleiden van stagiaires
• Verrichten van projectmatige werkzaamheden
Opleidingen
01-10-2012 tot 01-01-2014
HBO leergang Financieel Zorgverlener(NCOI)
01-09-1968 tot 01-06-1974
HAVO - Rijksscholengemeenschap te Amersfoort
Meer over mij
Werkgebied


