
Personalia
- Leeftijd
- 43 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Mijn collega’s omschrijven mij als ondernemend, betrouwbaar, sociaal, accuraat en zeer leergierig. Functie niveau: 6 tot 9 jaar werkervaring
Mijn huidige situatie
Werkervaring
juni 2014 tot september 2014 Baat accountants & adviseurs
Assistent salarisadministrateur
Werkzaamheden: telefoon /mail beantwoording, allemaal verschillende werkzaamheden. Dossiers scannen, Mutaties invoeren en verwerken. Loonstroken controleren, Nieuwe werknemers invoeren, rapportensets maken enz. Database Outlook, Alure en Afas.
juni 2012 tot oktober 2012 Gemeente Voerendaal
Receptioniste/Administratief Medewerker gastvrouw, receptioniste/
Werkzaamheden: telefoon /mail beantwoording, alle voorkomende werkzaamheden breedschalig. Maken van nieuwsbrieven en verdere correspondentie. Als inval bij burgerzaken verwerken van aanvragen reisdocumenten , alle voorkomende frontofficetaken opslaan in de database m.b.v. Key2burgerzaken (Centric), Word, Groupwise, Qmatic, Melddesk. Referentie: De heer H. Sijben
februari 2012 tot mei 2012 Gemeente Landgraaf
Medewerker Servicedesk en Burgerzaken
Administratief/Burgerzaken
Werkzaamheden: verwerken van aanvragen reisdocumenten, rijbewijzen, verklaringen GBA, BS en overige documenten, verstrekken van inlichtingen en aangifte verhuizingen, verklaringen, Algemene Burgerlijke stand- en GBA-werkzaamheden, receptie werkzaamheden, kashandelingen, alle voorkomende frontofficetaken. Database m.b.v. Key2burgerzaken (Centric), Word, Groupwise, Qmatic, Melddesk.
november 2008 tot december 2010 Gemeente Sittard-Geleen
Balie/Administratief Medewerkster
Administratief/Secretarieel
Werkzaamheden: telefoon /mail beantwoording, alle voorkomende werkzaamheden breedschalig, notuleren, ziek/betermeldingen verwerken, maken van uitnodigingen en verdere correspondentie wat betreft het Intern Programma, bestelling kantoorartikelen en beheer, klantenbestand /sleutelbestand Excel (bijhouden, toevoegen, wijzigen), presentielijsten maken van het Intern Programma en doormailen, gegevens opzoeken van de cliënt met het GWS-systeem, nieuwe dossiers maken voor de coaches, werkzaamheden voor de coördinatrice uitvoeren, alle voorkomende baliewerkzaamheden + alle gegevens opslaan in de database m.b.v. Word, Excel, Groupwise, Verseon, Suwinet en GWS systeem enz.
februari 2008 tot juni 2008 Gemeente Maasgouw
Beleidsmedewerkster Accommodaties
Ruimtelijke Ordening/Milieu
Werkzaamheden: in de dossiers zoek ik de belangrijkste gegevens uit de huurovereenkomsten en de erfpachten waarna ik deze gegevens invoer in de database m.b.v. Acces. Word, Decos en Excel.
december 2007 tot februari 2008 Hoensbroeck Centrum Voor Arbeidsperspectief
Administratief/Secretarieel Medewerker
Werkzaamheden: de inkomende en de uitkomende post invoeren in het computerprogramma. Gegevens invoeren inde database in Acces, Word en Excel, poststukken van de receptie invoeren en andere boekhoudkundige taken.
augustus 2005 tot december 2005 Media Motion in Uden
Administratief Medewerker
Werkzaamheden: gegevens opzoeken van DVD’s en CD’s en die dan in het computerprogramma invoeren en opslaan.
april 2004 tot juni 2004 Ziekenhuis Bernhoven in Oss
Receptioniste/Telefoniste
Medische verzorging.
Werkzaamheden: telefooncentrale bedienen, zorg dragen voor de back-up automatisering, bewaking, uitrijkaartje en rapportages bijhouden en andere voorkomende werkzaamheden.
Opleidingen
November 2011 tot januari 2012: Bestuur academie Nederland MBO-Burgerzaken, Diploma behaald. Vakkenpakket: de gemeentelijke organisatie en burgerzaken, algemeen, legitimatie, identificatie en fraude, geboorte, huwelijk, overlijden, personen- en familierecht, klantgericht werken, wet GBA en BRP, reisdocumenten en rijbewijzen migratie en verhuizingen.
april 2009 tot april 2011: Leeuwenborgh MBO- Secretaresse, Diploma behaald. Vakkenpakket: tekstverwerken, word / windows, zakelijk Nederlands, zakelijk Engels, kantoorpraktijkvaardigheden ,toetsenbordvaardigheden, notuleren, spreadsheet, rekenvaardigheden.
april 2003 tot april 2004: SBK MBO- administratief medewerkster, Diploma behaald. Vakkenpakket: automatisering, bedrijfsadministratie, communicatie, office management, telefoontraining en klantvriendelijk handelen.
mei 2001 tot mei 2002: ROC de Leijgraaf MBO- Telefoniste/Receptioniste, Diploma behaald.
mei 1999 tot mei 2000: ROC Nijmegen MBO - Sociaal Pedagogisch Werk niveau 3
januari 1996 tot januari 1999: Merlet College VMBO/ Verzorging; Diploma behaald
mei 1991 Scheidegger: blindtypen;
Diploma behaald
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Met mijn hondjes wandelen, paardrijden, zwemmen en dansen!
Werkgebied


