Astrid Bouwmans
Een administratieve enthousiaste duizendpoot / kwaliteitscoordinator
Personalia
- Leeftijd
- 58 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Een enthousiaste administratieve duizendpoot die dienstverlenend ingesteld is, over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden beschikt en flexibel is....
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Organisatievermogen: Door mijn praktische instelling ben ik altijd opzoek naar mogelijke oplossingen voor een probleem of vraag.
Sociale vaardigheden: Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en heb door mijn sterke communicatieve vaardigheden ook geen problemen met het maken van nieuwe contacten.
Financieel inzicht: Door mijn werkervaring heb ik zeer ruime ervaring met administratieve werkzaamheden.
Persoonlijke kwaliteiten: Accuraat, pro actief, initiatiefrijk, zelfstandig, flexibel, secuur, probleemoplossend, communicatief, stressbestendig, klantgericht.
Computervaardigheden: Word, Excel, Powerpoint, Publisher, Access, Social Media, Outlook
Taalvaardigheden: Goede vaardigheid in het lezen, spreken en schrijven Nederlands en Engels, Duits.
Tenslotte beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Boekestijn Transport Service : Februari 2013 – Augustus 2014
Functie: Financieel administratief medewerkster/kwaliteitscoördinator
Werkzaamheden: Een deelfunctie waar administratieve taken tot behoorde zoals: crediteuren- en debiteurenadministratie, factureren, schadeafhandeling, inboeken en controle, rapportages maken, ondersteuning management, order-entry, inkoop, baliewerkzaamheden en receptioniste/ telefoniste. Tevens verantwoordelijk voor handhaving certificering van de kwaliteitssystemen ISO, Tapa en AEO. Kwaliteitssystemen ontwikkelen, implementeren en beheren door middel van bewaking en monitoring uitvoering beleid en processen. Inplannen, uitvoering en begeleiding in- en externe audits.
Kantinebeheerster VV Boekel Sport : Vrijwilliger Juli 2009 – Juli 2013
Werkzaamheden: het totale plaatje van kantinewerkzaamheden: planning andere vrijwilligers, inkopen, verkopen, en het meewerken op donderdagavond, zaterdag en zondag.
Alltech : Mei 1989 – Februari 2013
Functie: administratief medewerkster/ kwaliteitscoördinator
Werkzaamheden: In deze functie was ik verantwoordelijk voor diverse kwaliteitssystemen ISO, VCA, Kiwa Reip Reit, Loyds, NMI, criteria voor toezicht. Kwaliteitssystemen ontwikkelen, implementeren en beheren door middel van bewaken en monitoring uitvoering beleid en processen. In 1989 begonnen met werkzaamheden op de financiële- en projectadministratie. Vanaf 1995 de functie kwaliteitscoördinator, ook meewerkend op de financiële administratie en receptioniste/ telefoniste.
Autoservice Boekel : Juni 1985 – Mei 1989
Functie: administratief medewerkster:
Werkzaamheden: Alle voorkomende werkzaamheden op administratie, receptie en telefoniste. Was enigste medewerkster op kantoor.
Happylight : Oktober 1983 – Juni 1985
Functie: administratief medewerkster
Werkzaamheden: alle voorkomende werkzaamheden op financiële administratie.
Opleidingen
ISO 9001 + diverse workshops inzake kwaliteitssystemen
Veiligheid voor operationeel leidinggevenden
Diverse ICT cursussen
Preventiemedewerker
Kleine blusmiddelen
Meao
Praktijkdiploma boekhouden
Algemene handelskennis
Mavo
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Lezen, wandelen, vrijwilliger en supporter bij sportvereniging.