Personalia
- Leeftijd
- 58 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Vanwege mijn affiniteit met het voeren van een financiële administratie en vanwege mijn cijfermatig inzicht wil ik weer graag werkzaam zijn op een afdeling waarbij je belast bent met de uitvoering van diverse financiële administratieve processen. Ik heb goede ervaringen met werken in zowel een klein als in een groot teamverband, waarbij je verantwoordelijk bent voor het zelfstandig en nauwkeurig verwerken van diverse financiële gegevens.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
rustig, loyaal, nauwkeurig, gestructureerd, accuraat, gedreven
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring:
Administratief medewerker orderadministratie bij Teeuwissen Rioolreiniging Huizen BV
April 2013 tot en met maart 2015
Verantwoordelijk voor:
- het administreren van nieuwe orders en diverse werkzaamheden t.b.v. de facturatie
- het controleren van orders op administratieve vereisten t.b.v. het facturatieproces
- zorgdragen voor correctie van niet goedgekeurde orders
- opstellen overzicht ‘doorgegeven orders’
- telefonisch onderhoud van in- en externe contacten
- periodieke verslaglegging van openstaande orders
Financieel Administratief Medewerker Projecten bij Slokker Bouwgroep in Huizen
Augustus 2005 tot en met januari 2013
Verantwoordelijk voor:
- het tijdig boeken van inkomende facturen voor diverse projecten
- het boeken van facturen betreffende algemene kosten voor de vestiging in Breda
- het controleren van de facturen op de juiste prijs en hoeveelheid
- het controleren van de crediteuren op de juiste stamgegevens
- het controleren of de contracten getekend retour zijn gestuurd
- het controleren op de juiste administratieve naleving van contracten in SAP
- het maken van memoriaalboekingen op verzoek van de projectleider of controller
- het aanmaken van daggeldcontracten in SAP
- het invoeren van contractafspraken in SAP (betaalschema) bij afwezigheid van de controller
- het onderhouden van in- en externe contacten; het vastleggen van de correspondentie met crediteuren in Excel en Word
- het voorbereiden van de wekelijkse betalingen
- het controleren van nota’s m.b.t. fsc materiaal op het juiste certificeringsnummer
Financieel medewerker/Hoofd Administratie bij Boertien & Partners in Naarden
Oktober 1991 tot en met augustus 2005
Verantwoordelijk voor:
- het boeken van de inkomende facturen, de bankafschriften en de salarisjournaalpost
- de verwerking van het kas-, bank- en inkoopboek
- de facturering en het debiteurenbeheer.
- het controleren van de verkoopfacturen aan de hand van opdrachtbevestigingen
- het controleren van de boekingen en het maken van intercompany boekingen
- het aanmaken van crediteuren, debiteuren, grootboekrekeningen, kostenplaatsen in Exact
- het verklaren van tussenrekeningen en het maken van correcties in het memoriaal
- de maandrapportages en assisteren bij het opstellen van de jaarrekening
- het opstellen van de wekelijkse betalingslijst en van de maandelijkse BTW aangifte
- het verzorgen van het maandelijkse overzicht openstaande crediteuren en debiteuren
- het vaststellen van het ‘onderhanden werk’ en van het bedrag ‘nog te ontvangen kosten’
Assistent Accountant bij NBC Hilversum
1990 tot en met oktober 1991
Belast met het verwerken van diverse administraties
Opleidingen
Opleidingen
1986 – 1990 : Universitaire studie Nederlands Recht (Universiteit van Utrecht)
Propedeuse gehaald in 1988. Doctoraal niet afgerond.
1978 – 1986 : VWO diploma gehaald. (Chr. College Stad en Lande in Huizen)
Vakkenpakket: Engels, Duits, Nederlands, Wiskunde, Aardrijkskunde,
Economie I en II
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Hobby’s : hardlopen, fietsen, muziek, fotograferen