Personalia
- Leeftijd
- 47 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Mensen in mijn directe omgeving geven aan dat zij mij zien als een enthousiaste, gedreven, integer, representatieve en sociale persoon. Verder typeren zij mij als vrolijk, perfectionistisch, sensitief en gedisciplineerd.
Analyseren, Anticiperen, Betrokken, Collegialiteit, Doorzettingsvermogen,Empathisch, Klantgericht, Luisteren, Omgevingsbewust, Prioriteiten stellen, Plannen en organiseren.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
2014 – 2015 Leidinggevend receptioniste, Lohmankliniek voor mondzorg, Doetinchem.
Taken
• Verantwoordelijk voor het ontvangen van patiënten en/of
externe relaties.
• Agendabeheer.
• Aansturen van vier balie assistenten.
• Instructies geven en werkzaamheden toewijzen aan de balie
assistenten.
• Bewaken van werkzaamheden aan de balie en toezicht houden op de
kwaliteit van de uitvoering.
• Maken van werkroosters en regelen van voldoende bezetting tijdens
ziekte en/of vakantie. Regelen van inwerking van nieuw balie
personeel.
• Zorgen voor in -en externe communicatie/telefoonverkeer.
• Aanspreekpunt zijn voor personeel met betrekking tot het takenpakket
van de balie.
• Voorstellen doen aan de praktijkmanager/praktijkhouders voor
verbeteringen in werkmethodes en procedures.
• Organiseren van werkbesprekingen inzake alle voorkomende
receptiewerkzaamheden.
• Samen met de praktijkmanager functioneringsgesprekken organiseren
en aanwezig zijn tijdens deze gesprekken.
• Vertegenwoordigen van het balie personeel bij andere
werkbesprekingen.
• Alle voorkomende receptie werkzaamheden.
2013 – 2014 Directiesecretaresse (Interim) IA Groep, Duiven.
Taken
• Agendabeheer voor directie en/of medewerkers.
• Inkomende en uitgaande correspondentie (post/e-mail)
zelfstandig beoordelen, registreren, verspreiden, prioriteren en
afhandelen (Nederlands, Engels, Duits).
• Telefoonbehandeling (Nederlands, Engels, Duits).
• Voorbereiden, organiseren, plannen, faciliteren en notuleren van
vergaderingen.
• Voortgangscontrole uitvoeren/ bewaken van uitgezette
agendapunten.
• Archiefbeheer
• Verzorgen en organiseren van in- en externe persoonlijke en
telefonische/schriftelijke contacten.
• Invoer urenstaten, verzorgen van uitgaande facturen,
projectadministratie, verwerken en controleren van opdrachten.
• Opstellen/controleren van offertes en alle overige bijkomende zaken.
• Uitvoeren van alle nodige zaken op het gebied van personeelszaken.
2010 - 2013 Personal Assistant, Directie (CEO/COO) & Management Team, Locamation, Hengelo (Ov.)
2008 - 2010 Secretaresse, afdeling Supply Management, NEM Industrial & Utility Boilers, Hengelo (Ov.)
2005 - 2008 Secretarieel medewerker notariaat, sectie Ondernemingsrecht en sectie Onroerend Goed, Hölscher
Ter Braak Willems Notarissen, Almelo.
2004 - 2005 Directiesecretaresse, Lenferink Auto’s, Almelo.
2003 - 2004 Secretaresse uitgever/redactie Food & Horeca, Reed Business Information, Doetinchem.
2002 - 2003 Praktijk/Office manager, Tandartspraktijk Heersink, Doetinchem.
2001 - 2001 Stewardess, Transavia Airlines, Amsterdam.
Opleidingen
2003 - 2007: HBO Office Management, Schoevers.
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Word,
Frontpage, ICT, Bedrijfsorganisatie, Bedrijfscommunicatie, Organisatiepsychologie, Economie, Marketing en Communicatie.
1997 - 2001: MBO, Nederlands Luchtvaart College, Hoofddorp.
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans,
Persoonlijke maatschappelijke vorming, Culturele antropologie.
1990 - 1997: HAVO, Ulenhof College, Doetinchem.
Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Economie, Handvaardigheid en Kunstgeschiedenis.
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
hardlopen, skien, fietsen, eten koken, shoppen, bezoeken theater
Werkgebied