Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Mirjam de Schepper

Mirjam de Schepper

Facilitair en inkoop/leidinggevende kinderopvang/pedagogisch medewerker

Personalia

Leeftijd
67 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Mensen ervaren mij als een zeer betrokken en gemotiveerd persoon. In mijn werk word ik gezien als een professionele partner, die trouw, kritisch en altijd op zoek is naar constructieve oplossingen. Ik vind het prettig om in teamverband te werken maar kan ook heel goed zelfstandig werken.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • inkoper
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Leidinggevend
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Kanteel Kinderopvang
September 2014 – december 2014: Adviseur facilitair
Als adviseur facilitair heb ik de organisatie advies en ondersteuning geboden in de laatste fase van het nieuwbouwtraject Brede Bossche School Boschveld in 's-Hertogenbosch.
Werkzaamheden waren o.a.:
- Controleren of de afspraken die zijn gemaakt ten aanzien van de bouw (o.a. technische eisen, diverse aansluitingen, waar de accenten liggen voor Kanteel en aan welke eisen de bouw moet voldoen) zijn nagekomen.
- Maken van een draaiboek voor de verhuizing.
- Maken van schoonmaakschema voor de kinderopvang ten behoeve van de offerte.
- Kritisch doornemen concept beheerplan en opmerkingen bespreken.

Kanteel Kinderopvang
November 2011- augustus 2014: Beleidsadviseur facilitair en inkoop
Als beleidsadviseur facilitair en inkoop was ik er o.a. verantwoordelijk voor dat alles op het gebied van huisvesting (nieuwbouw, verbouw, inrichting buitenterrein) voldoet aan de eisen van Kanteel en aan de geldende wet- en regelgeving. Met behulp van het meerjaren onderhoudsplan, schoonmaakonderhoud van de locaties en tuinonderhoud zorgde ik er voor dat de locaties goed onderhouden werden.
In de afgelopen 2 jaar heb ik er voor gezorgd dat de inkoop zoveel mogelijk gecentraliseerd is en dat afspraken hierover vastgelegd werden in een inkoopbeleid.
In deze functie had ik, naast de contacten met het MT en clustermanagers, veel contact met gemeentes, brandweer, GGD, directies van scholen, leveranciers en bouwteams.
Daarnaast was ik verantwoordelijk voor de aansturing van de receptie en de inzet van een klussendienst ten behoeve van het klein onderhoud van de locaties.

Kanteel Kinderopvang
Maart 2003-november 2011: Manager interne zaken
Als manager interne zaken was ik verantwoordelijk voor alles op het gebied van facilitair en inkoop, P&O (0.a. werving en selectie, ziekteverzuim, opleidingsbeleid, personeelsbeleid), invalpool, praktijkopleiding, kwaliteit (o.a. certificering, interne en externe audits, management review) , receptie/secretariaat en een onderhoudsdienst.

Kanteel Kinderopvang
Januari 2003-maart 2003: Clustermanager
Als clustermanager was ik leidinggevende van 2 kinderopvanglocaties. Mijn werkzaamheden bestonden o.a. uit het vertalen van het ondernemingsbeleid naar de medewerkers, formuleren van het pedagogisch beleidsplan op basis van de uitgezette beleidslijnen en aansturen van de medewerkers.

Kanteel Kinderopvang
Maart 2002 – januari 2003: Regiomanager
Als regiomanager maakte ik deel uit van het MT en was ik samen met een collega verantwoordelijk voor alle locaties van de organisatie. Mijn werkzaamheden bestonden o.a. uit het ontwikkelen, vaststellen en uitvoeren van het beleid op meerdere beleidsgebieden en leiding geven aan meerdere locatiemanagers.

Kanteel Kinderopvang
Januari 1998 – juni 2002: Locatiemanager kinderdagverblijf Het Zonnehuis
Als locatiemanager was ik verantwoordelijk voor het inhoudelijk aansturen van de locaties, planning van de kinderen en het personeel, realiseren uitbreiding en renovatie en deels nieuwbouw van het pand.

Kanteel Kinderopvang
Februari 1992 – januari 1998: Pedagogisch medewerker
In deze functie bestonden mijn werkzaamheden uit het begeleiden en verzorgen van kinderen in de leeftijd van 0-4 jaar, uitwisselen van informatie over de kinderen naar ouders/verzorgers, collega’s en leidinggevende, begeleiden van stagiaires


Uitzendbureau: September 1990 – februari 1992: diverse werkzaamheden voor diverse bedrijven
Huisartsenpraktijk: Augustus 1983 – september 1990: doktersassistente

Opleidingen

1989 – 1996: Deeltijdstudie kinder- en jeugdpsychologie, Katholieke Universiteit Brabant.
Propedeuse augustus 1991.
Stage (1994/1995) in revalidatiecentrum Blixembosch te Eindhoven, afdeling vroegbehandeling, waar ik alle voorkomende werkzaamheden van een kinderpsycholoog heb uitgevoerd.

1978 – 1982: HBO- Jeugdwelzijnswerk, HBO Stratum, Eindhoven

1970 – 1977: HAVO, Jeroen Boschcollege, ‘s-Hertogenbosch

Cursussen:
2013: NIBHV Beheerder Brandmeldinstallatie
2012: Facility² F2Wish modules meerjarenonderhoud SE en contractbeheer
2006: ICM Projectmatig werken
2005: GC Solutions Masterclass personeelsbeleid

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Diverse bestuursfuncties (SooS-Brasil, Stichting Meninos Capoeiristas do Natal, samba percussie groep Trovoada)
Braziliaanse percussie
Vrijwilligerswerk bij Cello
Lezen

Werkgebied

  • Rosmalen 50km
Talentcard®