Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Thomas Hummelink

Thomas Hummelink

Medewerker Front Office

Personalia

Leeftijd
33 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Spaans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
  • Spaans
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • AM - Brommer en scooter

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Enthousiast, vriendelijk, behulpzaam, commercieel, flexibel, stressbestendig, feedback, weet van aanpakken.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • receptionist
Sector(en):
  • Horeca
Carrièreniveau:
  • Beperkt ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

Functie: Medewerker banqueting/conferentie, bar/bediening en (komt nog) front office
Bedrijf: Postillion hotel in Bunnik
Periode: Maart 2014 - op dit moment werkzaam
Omschrijving:

Bar werkzaamheden verrichten, verkopen van maaltijden/drinkwaren, voorraad bijhouden, kassa werkzaamheden, eventuele (koffie)buffetten bijhouden, vergaderzalen voorbereiden/schoonmaken, welkomst/informatie gesprek met de gast.

Functie: E-commerce/sales medewerker
Bedrijf: Obelink vrijetijdsmarkt in Winterswijk
Periode: Februari 2014 t/m september 2014
Omschrijving:

Klanten informeren over de bestellingen/betalingen/producten of voorraad, binnenkomende oproepen en e-mails beantwoorden, klanten assisteren bij het maken van een bestelling, contact onderhouden met collega's in het magazijn en informatie verzamelen/doorgeven over de verzendingen van de producten.

Functie: Medewerker Front Office
Bedrijf: Reykjavik City Hostel (Hostelling International)
Periode: September 2012 t/m maart 2013
Omschrijving:

In- uitchecken van de gasten/groepen, voorbereiden van groepsaankomsten, verzorgen van de juiste rekeningen en/of betalingen, gasten te woord staan en informatie verlenen, assisteren en adviseren bij het boeken van tours, reserveringen verwerken en binnenkomende oproepen/e-mails beantwoorden.

Functie: Winkelmedewerker
Bedrijf: Lidl Nederland
Periode: Januari 2009 t/m september 2012
Omschrijving:

Kassa werkzaamheden, producten bijvullen/spiegelen, magazijn werkzaamheden en schoonmaakwerkzaamheden

Functie: Callcenter agent
Bedrijf: TUI Nederland
Periode: Mei 2011 t/m november 2011
Omschrijving:

Telefonisch adviseren en verkopen van producten aan reisbureaus, verschaffen van informatie over accommodatie, vervoer en extra faciliteiten. De beschikbaarheid van accommodaties doorgeven en binnenkomende oproepen en e-mails beantwoorden.

Daarnaast heb ik ook nog verschillende klussen gedaan voor uitzendbureaus en als eerste baantje ook nog bij een restaurant als keukenhulp gewerkt.

Opleidingen

FRONT OFFICE MBO niveau 3 in Doetinchem.
VERKOPER REIZEN MBO niveau 3 in Doetinchem.

De volgende vakken afgesloten:
- Nederlands
- Engels
- Duits
- Spaans
- Topografie
- VKR (Verkopen reizen)
- Front Office

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Reizen, uitgaan, voetbal (sport).

Werkgebied

  • Lichtenvoorde 100km
Talentcard®