

Marcel Benjamins
Financieel administratief medewerker, planner, boekhoudkundig medewerker
Personalia
- Leeftijd
- 48 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Zoekt u een zeer ervaren financiële en/of administratieve kracht met ruime ervaring in ondersteunende werkzaamheden? Ik ben er voor u!
Ik ben op zoek naar een uitdagende afwisselende functie met doorgroeimogelijkheden in een organisatie waar je jezelf kunt zijn en waar je beoordeeld wordt op je kwaliteiten.
Ik ben per direct beschikbaar voor een ondersteunende functie, zoals financieel administratief medewerker, backoffice medewerker of planner, regio Drenthe, Groningen, Friesland en Overijssel.
Afgelopen jaren heb ik bewezen gestructureerd te werken en te bezitten over een goed organiserend vermogen. Ook niet onbelangrijk: ik beschik over humor!
Ik heb een ontzettend positieve instelling, ben leergierig en mijn kernwoorden zijn
afspraak = afspraak.
Neem contact met mij op als ik iets voor u kan betekenen.
06-13258517
m-m.benjamins@home.nl
Mijn huidige situatie
Werkervaring
1 januari 2008 - heden
Electrabel
Medewerker Back Office, afdeling Metering & Facturatie
• Factureren en interne controle;
• Opstellen verbeterplannen;
• Het te woord staan van klanten, marktpartijen of derden en het tijdig en correct vastleggen, analyseren en verwerken van de binnengekomen vragen, klachten en mutaties;
• Klachtafhandeling;
• Het bewaken van lopende processen, binnen aangegeven grenzen, en naar aanleiding daarvan zorgdragen voor tijdige, volledige en juiste analyse en afhandeling van de processen;
• Maken planningen en opstellen rapportages ten behoeve van het managementteam;
• Participatie in projecten;
• Collecteren en valideren van meetdata.
1 april 1998 – 31 december 2007
Groene Land Achmea
Medewerker Planning en Rapportage (2-10-2004 t/m 31-12-2007)
• Opmaken managementrapportages;
• Verzamelen en analyseren van gegevens;
• Urenadministratie;
• Opstellen efficiency- en productieberekeningen.
Coördinator Clickbeheer Groep (1-1-2002 t/m 1-10-2004)
• Leiding geven aan een team van 10 medewerkers;
• Analyseren van werkprocessen en het doorvoeren van wijzigingen;
• Voeren van sollicitatiegesprekken;
• Realiseren interne doelstellingen en het rapporteren hiervan aan de teamleider.
Administratief medewerker (1-4-1998 – 31-12-2001)
• Diverse administratieve werkzaamheden.
1997/1998
De Boer Unigro
Administratief medewerker
• Diverse administratieve werkzaamheden, waaronder het opstellen en controleren van facturen.
Opleidingen
2008 Business Objects, SAP Education te 's-Hertogenbosch
2006 Communiceren met Durf en Daadkracht, Schouten & Nelissen te Zaltbommel
2006 Basisverzekering Zorg, Modules ZorgVerzekeringsWetgeving en Producten en Aanvullende verzekeringen te Zwolle
2005 MBO, Boekhoudkundig Medewerker, Landstede te Zwolle
1996 Bedrijfsadministratief Medewerker, Informatica Drenthe te Assen
1995 MEAO, Bank- en Verzekeringswezen, Morgenland College te Hoogeveen
1994 MEAO-administratief, Morgenland College te Hoogeveen
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Ik ben al jaren keeperstrainer bij VV Hollandscheveld. Ik geef training aan zowel het 1e t/m 3e herenelftal maar ook aan de dames en de jeugd.
Ik verricht vrijwilligerswerk bij de volleybalvereniging van mijn dochters.
Ik verricht vrijwilligerswerk bij Visio te Echten. Dit is een instelling voor blinden en slechtzienden.
Verder ben ik geïnteresseerd in hardlopen en fietsen.
Werkgebied


