Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Nicolle Feron

Nicolle Feron

Receptioniste

Personalia

Leeftijd
52 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een spontane, loyale vrouw met een positieve instelling. Door mijn ruime ervaring in de dienstverlenende sector, heb ik mij ontwikkeld tot een klant- en servicegericht persoon. Ik vind het belangrijk om in mijn werk met en voor mensen te kunnen werken, waarbij het klantcontact ook in een nieuwe baan centraal staat. Ik ben van nature erg geduldig en merk dat ik met mensen van allerlei verschillende niveau’s goed overweg kan. Verder leg ik makkelijk contact en weet ik snel de klantvraag helder te krijgen en hierop in te spelen. Ik zou graag werkzaam willen zijn in een functie als baliemedewerkster/telefoniste/receptioniste voor 24 uur per week.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Spontaan, Positieve instelling, Geduldig, Dienstverlenend.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Administratief medewerker: Sky-Access, Meerssen: In deze functie ben ik voornamelijk bezig met het bedienen van de telefooncentrale, boekhouden (exact online) implementeren van CRM systeem (SugarCRM) en diverse administratieve werkzaamheden zoals uren boeken, factureren, correspondentie verzorgen, personeelsgegevens bijhouden. (Okt. 2013- April 2015)
Administratief medewerker: LSB Groep, Geleen: In deze functie ben ik voornamelijk bezig met het bedienen van de telefooncentrale, ontvangen van bezoek en diverse administratieve werkzaamheden (uren boeken, factureren, correspondentie verzorgen, afspraken inplannen, personeelsgegevens bijhouden).(Mrt. 2010- Juli 2012)
Servicemedewerkster Bankhal/Receptioniste Rabobank Stein en Beek: In deze functie ben ik verantwoordelijk voor het ontvangen van klanten, het verstrekken van informatie, het afhandelen van klachten, het verkopen van bankproducten, zoals bijvoorbeeld internetbankieren, betaal- en spaarrekeningen, het inplannen van afspraken voor andere afdelingen, klanten nabellen. (Okt. 2000- Juli 2009)
Assistent filiaalmanager Steps, Heerlen: In deze functie was ik verantwoordelijk voor het vervangen van de filiaalmanager, het verrichten van diverse administratieve handelingen, zoals het invullen van urenstaten en omzetlijsten opstellen, het inrichten van de etalage, de presentatie van de winkel en het indelen van de nieuwe collecties (1997-2000)

Opleidingen

2000-2008 Binnen de Rabobank heb ik diverse cursussen gevolgd, zoals basisopleiding financiële dienstverlening, Kernopleiding klantadviseur, Performance Management, MOT/WID, Betalen Juridisch, Sparen en Alles 1 in Polis, Wfd
2004-2008 Diverse E-learnings gevolgd via Siebel
2000 Basisopleiding voor Kas- en Baliemedewerkster bij ABN AMRO
1990-1993 MDS, diploma behaald
1985-1989 Mavo, diploma behaald

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Winkelen, naar de film gaan, uit eten met vrienden, hardlopen en skiën.

Werkgebied

  • Beek 25km
Talentcard®