Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Caroline de Rijcke

Caroline de Rijcke

Key Account Manager

Personalia

Leeftijd
54 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij ik mijn commerciële kwaliteiten verder kan uitbreiden met Marketing.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Enthousiast, spontaan, direct, kritisch, leergierig, ambitieus, resultaatgericht, target gedreven , passie voor Retail, sociaal, commerciële instelling, loyaal, klantvriendelijk, out of the box denken, pro-actief, sportief, humor. Ik maak makkelijk contact, ben competitief ingesteld, wil graag vooruitgang boeken in mijn werk en beschik over het nodige incasseringsvermogen.

Levensmotto: 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
Specialisme: Sales & Marketing

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
  • commercieel medewerker binnendienst
  • salesmedewerker
Sector(en):
  • Detailhandel & retail
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Nationaal Account Manager- PLAYMOBIL: aug 2011- maart 2015
Verantwoordelijk voor Sales Nederland:
Key Accounts: Intertoys, Bart Smit, Blokker, Marskramer,Toys XL, Bol.com, As Watson ( Kruidvat Nederland en België en Trekpleister), AH,Otto Simon, Coolblue, Wehkamp, Makro en V&D, Nextail.
Voeren van strategische onderhandelingen.
Verantwoordelijk voor het opstellen van de accountplannen.
Analyseren van de verkoop aan de hand van de doorverkoopresultaten.
Screenen en bijstellen van de collecties per klant.
Begeleiden en optimaliseren van de schappresentaties bij Key Accounts in samenwerking met Trade Marketing Manager met behulp van Spaceman.
Opvolgen van trends in de Nederlandse markt en daarop inspelen.
Verantwoordelijkheid voor het realiseren van targets in jaaromzet.
Mede verantwoordelijk voor het bereiken van margedoelstellingen.
Bouwt aan versterking van de bestaande relaties en trekt tevens new business aan.
Beschikt over uitstekende product en service kennis.
Denkt mee met het opzetten van marketing acties en adviseert marketing afdeling mbt ideeën.
Opvolgen van communicatie ( folders, newsletters, persberichten) van alle Key Accounts.
Bezoeken van vakbeurzen in binnen-en buitenland.
Organiseert klantenbeurzen.
Key account presentaties geven ( Power Point).
Leiding geven aan de Key Account Manager in Nederland.
Mede - organisator:
PLAYMOBIL Speeldagen op het terrein van Paleis Het Loo in Apeldoorn 8- 13 augustus 2013.


Key Account Manager- 999 Games juli 2007-juli 2011
Verantwoordelijk voor sales in Nederland: Key Accounts: Intertoys, Blokker, Bart Smit, V&D, Makro, Bol.com, Toys XL, Top1Toys, Toys2Play, Marskramer, Wehkamp, AH en Etos.
Realiseert accountplannen met doelstellingen voor klantbehoud, klantontwikkeling, acquisitie en klanttevredenheid.
Sluit nieuwe contracten over targets en bonussen.
Ontwikkelt met Key Accounts en de marketing afdeling van 999 Games gefundeerde plannen en zet deze om naar gerichte en meetbare acties.
Signaleert en benut acquisitieplannen, verzamelt informatie over marktontwikkelingen in de speelgoedbranche en vertaalt deze naar kansen.
Samen met Logistiek eindverantwoordelijk voor het verzenden van de orders.
Levert input aan R&D vanuit Key Accounts wensen en doet aanbevelingen voor de bestaande en nieuwe bord-en kaartspellen.
Rapporteert en analyseert omzetgegevens per Key account en totaal.



Merchandiser- V&D- Speelgoed/Camping/Stationary

Senior Uitzendconsulente- Content Uitzendbureau

Opleidingen

HEAO- Small Business ( diploma behaald)
HAVO- (diploma behaald)
NIMA- B- Consumentenmarketing( certificaat behaald)

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Tennissen, winkelen, retail

Werkgebied

  • Haarlem 50km
Talentcard®