

Barbara Sevenstern
conceptmanager, brand manager, marketing/communicatie specialist,
Personalia
- Leeftijd
- 55 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Mijn passie ligt in een conceptuele benadering van (marketing)vraagstukken; iets ‘smoel en gevoel’ geven.
Ik sta dan ook in mijn kracht aan het begin van een project, als creatief denker, waarbij ik streef naar persoonlijk en verrassend. Ik geloof in de kracht van samenwerken, humor en een gezonde balans tussen SMART en intuïtief.
Op basis van mijn werkervaring ben ik inzetbaar voor marketing- en communicatiestrategie (van beleid tot en met uitvoering) en projectmanagement.
Als moeder van drie kinderen is een goede werk-privé balans voor mij essentieel.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Mijn omgeving typeert mij als empathisch, enthousiasmerend en creatief. Ik zelf voeg daar aan toe veelzijdig, onafhankelijk en resultaatgericht.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
RELEVANTE WERKERVARING
01/2011 – 01/2014 / Werkgever: Mauritshuis, Koninklijk Kabinet van Schilderijen
01/2013 – 01/2014
Functie: Medewerker marketing
Activiteiten:
- Bijdragen leveren aan de ontwikkeling en implementatie van de marketingstrategie.
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de betaalde media campagnes en communicatiematerialen van het museum.
- Opzetten en onderhouden van samenwerkingen met derden ten behoeve van de zichtbaarheid van het museum.
02/2011 – 01/2014
Functie: Hoofd Publiek (Marketing, Educatie, en Events)
Activiteiten:
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de marketingstrategie.
- Aansturen en coachen van de afdeling (8 personen) en het behartigen van externe marketing relaties.
06/2004 – 01/2011 / Werkgever: T-Mobile Netherlands BV
03/2009 – 01/2011
Functie: Sr. Internet Communicatie Specialist (27 uur per week)
Activiteiten:
- Bewaking van de T-Mobile merkwaarden binnen de internet strategie.
- Begeleiden van de online doorvertaling van de marketingcommunicatie campagnes als geïntegreerd onderdeel van de gehele campagne.
01/2007 – 02/2009
Functie: Manager Communications
Activiteiten:
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van communicatie strategieën en de doorvertaling ervan naar geïntegreerde communicatie campagnes.
- Aansturen en coachen van het Consumer Communicatie Team (4-8 personen) en het behartigen van de bureaurelaties.
07/2004 – 12/2006
Functie: Manager Internet Communications
Activiteiten:
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de internetstrategie en de doorvertaling ervan naar geïntegreerde communicatie campagnes.
- Aansturing van het Internet Communicatie Team (4-8 personen) en behartigen van de online bureaurelaties.
11/99 – 06/04 / Functie: Account/Project Manager & Online Planner
Werkgevers: Change The Script, Van Walbeek & Van Wanten Etcetera, NI Crossmedia Concepts
Activiteiten: Het bouwen en/of onderhouden van merken vanuit een cross mediale marketing & communicatiestrategie.
Klanten o.m.
Online & offline: Ascari: Cars, Race Resort, Race Academy, Event Services Sequoia Residences, Landgoed Laag Soeren, Volteq Capital Investment, Struik Foods
Online: Ohra, CêlaVìta, Multikabel, Chefaro, NDP, Saab, Reclame Arsenaal, Etcetera, Postbank, V&D, Coca-Cola, Freeler, Compaq
08/97- 11/99 / Zelfstandig: New Media Publishing & Consulting
Activiteiten: het begeleiden van organisaties bij hun activiteiten op het internet en het opzetten van eigen online projecten.
Klanten o.m. Joods Historisch Museum, VNU, Toeristisch Nederland, STIP produkties
Autonome projecten: Steiger M (ontsluiting van archieven binnen een educatief kader; met o.m. Amsterdams Historisch Museum, Gemeente Archief Amsterdam en CIAO), Jeugdtheaternet, ArtGalaxy, Annie MG Schmidt website, themasites voor klassiek autoportaal Vintage Web
03/96 – 07/97 / Werkgever: Gemini Consulting
Functie: Marketing Support Executive Benelux
Activiteiten: Het ondersteunen van het Nederlandse sales team door middel van marktonderzoek, cold calling en samenwerking met de marketing teams van de buitenlandse vestigingen.
Opleidingen
TRAINING EN VAARDIGHEDEN
02-04/09 Creatief schrijven (Koorenhuis)
12/08 Team Adviestraining (T-Mobile intern)
05/08 Leidinggeven aan Teams (De Baak)
05/08 Managers als cultuurdragers (T-Mobile intern)
02/08 Strategisch beïnvloeden (De Baak)
06/05 Werken met competenties (T-Mobile intern)
02-05/05 Management training(Krauthammer)
Talen Nederlands (moedertaal), Engels (goed), Frans (gemiddeld)
OPLEIDINGEN
1991 - ’95 International Business; HES Amsterdam (NL) & Brighton University (UK)
1989 - ’90 BBA 1ste jaar; Universiteit Nijenrode
1988 - ’89 Algemene Letteren (Kunstgeschiedenis, Frans); Universiteit van Utrecht
1982 - ’88 VWO; Huygens Lyceum
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Voor een indruk van mijn hobbies en interesses verwijs ik graag naar: https://www.pinterest.com/crinckly/
Werkgebied


