Mark Jansen
Een uitdagende baan op het gebied van personeelszaken, arbeidsbemiddeling of andere zakelijke dienstverlening
Personalia
- Leeftijd
- 54 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Met ruime ervaring in de commerciële arbeidsbemiddeling in verschillende branches ben ik goed in het leggen en onderhouden van klantcontact, inschatten van de kandidaat, bemiddelen tussen medewerker en relatie en het organiseren van alles wat hiermee te maken heeft waarbij ik kwaliteit combineer met resultaat. Mijn kracht ligt in mijn goede inschattingsvermogen, communicatie, organisatievermogen en oplossingsgerichtheid.
Als mens ben ik extravert, optimistisch en gedreven. Daarbij ligt mijn focus op samenwerking en een praktische en realistische werkwijze. Ik functioneer goed in een levendige, energieke en actieve werkomgeving waarbij ik met mijn humor, interesse en standpunten een actieve rol in een team heb.
Wat breng ik mee?
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkgever
Functie Makelaar huur en verhuur
1 april 2011 – 1 februari 2015
- Opname van potentiële huurobjecten;
- Onderhandelen over tarief, huurprijs en overige voorwaarden voor een succesvolle verhuur;
- Advies geven over mogelijkheden om de verhuurbaarheid te verhogen;
- Afspraken maken voor bezichtigingen, opnames en eindinspecties;
- Doen van bezichtigingen, eindinspecties en overige voorkomende afspraken;
- Beheer van huurobjecten en contact met zowel verhuurder als huurder over het oplossen van een probleem, inschakelen van een derde partij hiervoor en het maken van specifieke afspraken;
- Opmaken en laten tekenen van huurovereenkomsten;
Werkgever
Functie Meewerkend voorman Regio Oost
1 juli 2009 – 31 december 2010
- Opstellen van een jaarplan en behalen van afgesproken targets;
- Bewaken van het kwaliteitsmanagementsysteem en afnemen interne audits;
- Voeren van coachings-, functionerings-en beoordelingsgesprekken met recruiter en consultant;
- Operationele werkzaamheden als consultant;
Functie Consultant Regio Oost
1 januari 2009 – 30 juni 2009
- Acquisitie van nieuwe klanten en op- en uitbouwen van bestaande relaties in de sociale sector;
- Invullen van vacatures door, samen met de recruiter, de juiste persoon te vinden die het CV, karakter en de instelling die de opdrachtgever zoekt;
- Begeleiding gedurende het dienstverband van gedetacheerde professionals;
Werkgever
Functie Tijdelijke opdracht / doorlichten personeelszaken
15 september 2008 – 30 november 2008
- Doorlichten van werkprocessen, kostprijsberekening en urenregistratie opzetten;
-
Werkgever
Functie Vestigingsmanager locatie Arnhem
15 maart 2008 – 14 september 2008
- Leiding geven aan een team van 4 consultants en lijnen uitzetten voor de toekomst;
- Marktontwikkelingen monitoren en initiëren van commerciële acties;
- Actieve deelname aan het regionaal manageroverleg;
- Werving en Selectie van professionals op financieel, secretarieel en management gebied;
Werkgever
Functie Adviseur Werving & Selectie Civiele techniek
1 oktober 2007– 1 maart 2008
- Opbouwen en uitbreiden van een netwerk van opdrachtgevers en professionals in de
civiele techniek op minimaal HBO-niveau van starter tot zeer ervaren;
- Adviseren van opdrachtgever en kandidaat met als doel een succesvolle bemiddeling;
Werkgever
Functie Unitmanager Large Accounts Zwolle
1 mei 2007 – 30 september 2007
- Verantwoordelijk voor het functioneren van de Large Accounts Unit;
- Coachen en leiding geven aan een team van 10 intercedenten;
Functie Unitmanager vestiging Meppel
1 januari 2006 – 30 april 2007
- Leiding geven aan 3 intercedenten en een stagiaire op de vestiging;
- Coachen van intercedenten en stagiaire;
Functie Senior Intercedent unit Large Accounts Zwolle
1 mei 2001 – 31 december 2005
- Sturen, organiseren en coördineren van de taken van medewerkers;
- Motiveren, coachen en instrueren van medewerkers;
Functie Intercedent vestiging Roden
1 augustus 1999 – 30 april 2001
- Acquisitie van opdrachtgevers en kandidaten;
- Adviseren van opdrachtgevers over het productenpakket en mogelijkheden;
- Werving en selectie van kandidaten;
- Begeleiden van kandidaten voor, gedurende en na plaatsing;
- Verzorgen van tijdige en correcte verloning en facturering;
Werkgever
Functie Reserverings- en Front Office medewerker
10 november 1994 – 1 augustus 1999
- Reserveringen van kamers en kuurbehandelingen voor individuele gasten en grote groepen;
- In- en uitchecken van hotelgasten;
- Facturatie, beheer van dubieuze debiteuren alsmede kasbeheer;
- Instrueren van nieuwe medewerkers;
Opleidingen
Meerdere managementtrainingen, competentie assesments, commerciële-, communicatie- en kennistrainingen
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Voetbal (zowel actief als passief), lezen, reizen, fitness