Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Dorus Doreleijers

Dorus Doreleijers

Facilitair medewerker-bode / Receptionist

Personalia

Leeftijd
67 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Geachte toekomstige werkgever,

Hierbij stel ik me in het kort aan u voor.
Graag lever ik een positieve bijdrage aan het reilen en zeilen van een mensvriendelijke organisatie.
In hart & manieren ben ik een dienstverlener die op respectvolle en betrokken wijze passende service wil verlenen.
Met veel plezier ben ik voorwaardenscheppend aan het werk. Een prettige samenwerking en duidelijke communicatie, vind ik daarbij van belang.
In het verleden ben ik werkzaam geweest in verschillende dienstverlenende beroepen, de afgelopen periode als facilitair medewerker bij de gemeente Ubbergen.
Woorden die o.a. betrekking op me hebben, zijn: klantvriendelijk, communicatief- en sociaalvaardig, collegiaal, verantwoordelijk, zorgvuldig, representatief.
Referenties zijn leverbaar.

Met vriendelijke groeten,
*****

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Klantvriendelijk, communicatief- en taalvaardig, collegiaal,
verantwoordelijk, zorgvuldig, representatief, flexibel, proactief.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • receptionist
Sector(en):
  • Overheid
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

2013-2015: Facilitair medewerker - bode, Gemeente Ubbergen:
Verantwoordelijk voor: Dienstverlening bij vergaderingen en ontvangsten; inkomende
en uitgaande post / interne post; scan- en kopieerwerkzaamheden; op orde houden van
ruimtes; onderhoud van apparaten; onderhoud van- en reparaties aan het gebouw;
inkoop en beheer van kantoor- en andere artikelen; uitleen en installatie van
audiovisuele middelen; agendabeheer; werking van beveiliging; afvalscheiding en-
afvoer;
Aanvullende taken: Administratieve en coördinerende werkzaamheden;
werkoverleg.

2012-2013: Receptionist - telefonist - administratief medewerker,
Gasthuis Sint Jan de Deo, Millingen aan de Rijn:
Verantwoordelijk voor: Ontvangst van en informatieverstrekking aan bezoekers;
dienstverlening aan bewoners, collega’s en directie; telefoonbediening;
inkomende en uitgaande post; kopieerwerkzaamheden; toezicht houden.
Aanvullende taken: Administratieve werkzaamheden; werkoverleg.

2012-2013: Gastheer, Canisius Wilhelmina Ziekenhuis, Nijmegen:
Verantwoordelijk voor: Ontvangst en begeleiding van patiënten; intern
patiëntenvervoer; informatieverstrekking aan bezoekers; digitale
postverzorging;
Aanvullende taken: Rapportage; administratieve werkzaamheden; werkoverleg.

2010: Receptionist - telefonist, Gemeente Groesbeek:
Verantwoordelijk voor: Ontvangst van en informatieverstrekking aan burgers en
bezoekers; dienstverlening aan collega’s en B&W; bediening van de telefooncentrale;
uitgifte van documenten; agendabeheer; informatieverwerking.
Aanvullende taken: Administratieve werkzaamheden.

2007-2011: Activiteitenbegeleider, Buiten Schoolse Opvang,
o.a. bij Stichting Kinderopvang Watergraafsmeer, Amsterdam.
Verantwoordelijk voor: Ontwikkeling, organisatie en uitvoering van activiteiten;
begeleiding van kinderen 4 t/m 12 jaar.
Aanvullende taken: Inkoop en beheer van materialen en middelen;
administratieve werkzaamheden; werkoverleg; EHBO.


1998-2007: Postbode, TPG - Post, Amsterdam:
Verantwoordelijk voor: Distributie van brieven en pakketten; dienstverlening aan
kanten.
Aanvullende taken: Administratieve werkzaamheden; uitvoering van sluitdiensten en
begeleiding van postbodes; werkoverleg; organisatie van postbode-tentoonstelling.

1992-1998: Activiteitenbegeleider, verscheidene organisaties, Rotterdam en Amsterdam:
Verantwoordelijk voor: Ontwikkeling, organisatie en uitvoering van activiteiten;
begeleiding van psychiatrische cliënten en verstandelijk gehandicapten.
Aanvullende taken: Inkoop en beheer van materialen en middelen; rapportage;
publiciteit; werkoverleg.

1989-1992: Monumentaal Vormgever:
Ontwerp en uitvoering van beelden in opdracht.

1981-1984: Zeefdrukker:
Ontwerp, lay-out en druk in opdracht.

Opleidingen

2012-heden: Diverse cursussen m.b.t. dienstverlening, loopbaanontwikkeling en Linked-in.

2010 : Receptionist - telefonist - administratief medewerker, Inter Transfer, Arnhem. Diploma.

2008 : Cursus Bedrijfs Hulp Verlening - EHBO, NIBHV, Amsterdam.
Certificaat.

1993-1995: Activiteitenbegeleiding, Zadkine - college, Rotterdam. Diploma.

1984-1989: Monumentale Vormgeving, Academie voor Kunst en Vormgeving, Den Bosch. Diploma.

1980-1983: Technisch Lay-out, Grafische School, Utrecht. Certificaat.

1977-1980: Lerarenopleiding, Gelderse Leergangen, Nijmegen.

1970-1977: HAVO / Atheneum, Tilburg. Diploma’s.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Wandelen (organisatie en uitvoering van sponsorwandeling),
joggen, tekenen.

Werkgebied

  • Berg en Dal 25km
Talentcard®