Personalia
- Leeftijd
- 66 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Senior Accountmanager Telecom en ICT op zoek naar een account-, relatiemanager of businesspartnerfunctie. Ruime werkervaring in het segment Health (cure en care) vanuit de telecombranche (UC).
Ik ben op zoek naar een professionele organisatie waar ik mijn kennis en kunde kwijt kan. Ik heb een zeer groot netwerk binnen Health (cure en care). Een ander werkveld dan Telecom/ICT zie ik ook als een uitdaging. Ik ben geen jobhopper. Mijn kwaliteit ligt ook in het coachen van jonge collega's. Plezier in het werk is essentieel. Ik vind het een uitdaging een bedrijf te helpen met het professionaliseren van de salesorganisatie waaronder het helpen neerzetten van een backoffice om te komen tot een maximale kanttevredenheid. Landelijk werken is geen probleem.
Als gevolg van een beleidswijziging komt mijn job bij Vtel per 1-4-2015 te vervallen.
* ruime saleservaring in Telecom, Health & ICT;
* sales o.b.v. Consultative Selling;
* ruime ervaring met langdurige trajecten;
* grondige kennis van vraagstukken m.b.t. bereikbaarheid van organisaties;
* Mobiele en Vaste Telefonie, Cloud Communicatie, VoIP, SIP en Vast mobiel integratie
* Unified Communications (UC) en collaboration, (Managed) IPVPN, ICT en HNW;
* Alarmeringssystemen t.b.v. de extra- en intramurale zorg;
* ruime ervaring met de beantwoording van RFP's en RFI's;
* acteren op diverse niveaus en de belangen van de stakeholders herkennen;
* aansturen van specialistische teams en regisseren van projecten;
* coachen, begeleiden en aansturen young professionals;
* groot netwerk in het Health segment.
* Klant centraal;
* Customer Experience;
* Analytisch;
* Meedenken;
* Farmer als hunter;
* Coach;
* Aan- en doorpakken;
* Resultaatgericht.
Vaardigheden
Integer, nieuwsgierig, goed luisteren, betrouwbaar, doortastend, people manager, ondernemer, loyaal, positief ingesteld, consultative en solution seller, account- en relatiemanager, coach, grondige kennis van de componenten voor een VoIP oplossing, ICT.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Mijn kennis en ervaring ligt vooral op het gebied van het bespreken, analyseren en oplossen van bereikbaarheidsvraagstukken (in- en extern gericht) en vraagstukken op het gebied van zorgalarmering (intra- en extramuraal).
Bij mijn huidige/laatste werkgever direct betrokken bij professionaliseren back office, selecteren nieuwe partners en vormgeven aan "customer experience".
* Klant centraal;
* Customer Experience
* Analytisch;
* Meedenken;
* Farmer als hunter;
* Coach;
* Aan- en doorpakken;
* Resultaatgericht.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaring:
Senior Accountmanager caremarkt en lokale overheid bij Vtel telecom
Vanaf maart 2013 is dit mijn huidige functie
Verantwoordelijk voor:
a) het op een andere manier vormgeven van relatiemanagement
b) het managen van enkele grote zorgaccounts (sales en aftersales)
c) het acquireren van zorgorganisaties en lokale overheden (gemeenten)
d) 50% business vanuit relatiemanagement en 50% new business
e) het mede vormgeven van een nieuw bereikbaarheids- en zorgportfolio
f) maximale klanttevredenheid om vandaaruit de bestaande business te vergroten
g) eindverantwoordelijk voor beantwoording van RFP’s
Senior Accountmanager Special Sales Zorg bij KPN (Noord Oost Nederland)
Vanaf januari 2010 tot maart 2013
Integraal klantverantwoordelijk voor:
a) het managen van 25 accounts in Noord Oost Nederland in de cure- en caremarkt
b) 60% new business en 40% business vanuit relatiemanagement
b) integrale bereikbaarheids- en zorgconcepten voor deze organisaties
c) aansturing van en afstemming met specialistische accountmanagers (Vaste Telefonie, Mobiele Telefonie, Communicatieplatformen en WAN) om te komen tot de integrale oplossing
d) maximale klanttevredenheid voor het ontwikkelen van nieuwe business
e) verantwoordelijk voor beantwoording RFP’s
Generiek Accountmanager Vertical Zorg KPN N.V.
Vanaf januari 2000 tot januari 2010
Integraal klantverantwoordelijk voor:
a) het managen 15 accounts in Noord Oost Nederland in de cure- en caremarkt
b) 60% business vanuit relatiemanagement en 40% new business
c) maximale klanttevredenheid voor het behoud van omzet en het creëren van nieuwe business
e) meedenken in de bedrijfsprocessen als gevolg van maatschappelijke ontwikkelingen
f) ontwikkelen van opportunity's als gevolg van technologische en organisatorische veranderingen
g) aansturing specialistische accountmanagers (Vaste Telefonie, Mobiele Telefonie, Bereikbaarheidsplatformen en WAN) om te komen tot een integrale oplossing
h) eindverantwoordelijk voor beantwoording van RFP’s.
Generiek Accountmanager Grootzakelijke Markt, Lokale Overheid en Vertical Zorg KPN N.V.
Vanaf januari 1991 tot januari 2000
Integraal klantverantwoordelijk voor:
a) het managen van 25 accounts in Noord Oost Nederland;
b) maximale klanttevredenheid voor behoud van omzet en creëren van nieuwe business;
c) creëren van toegevoegde waarde voor deze accounts;
d) meedenken in de bedrijfsprocessen als gevolg van maatschappelijke ontwikkelingen
e) ontwikkelen van opportunity's als gevolg van technologische veranderingen
f) eindverantwoordelijk voor beantwoording van RFP’s
Personeelsconsulent KPN
Vanaf 1988 tot 1991
Medewerker Arbeidsvoorwaarden en Personeelsbeoordeling PTT-Telecom
Vanaf 1985 tot 1988
Administratief medewerker Personeelszaken PTT-Telecom
Vanaf 1979 tot 1985
Opleidingen
Opleiding
HBO AP/PB (Avondopleiding) 2 jaar in Arbeidsmarktpolitiek en Personeelsbeleid (helaas vlak voor het afronden moeten stoppen)
SOSA in Zwolle
1987 tot 1989
MBO AP/PB (Avondopleiding) in Arbeidsmarktpolitiek en Personeelsbeleid
SOSA in Zwolle
1984 tot 1987
MBO (MEAO) in Bedrijfseconomie
School voor MEAO in Enschede
1975 tot 1978
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Voorzitter voetbalverenging
familie
vissen
gezelligheid
sport