Personalia
- Leeftijd
- 33 jaar
Skills, Digitale vaardigheden
Skills, Soft skills
Rijbewijs en talenkennis
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Ik ben opzoek naar een uitdagende baan als planner/medewerker klantcontact. Dat is waar mijn passie en kracht ligt. Het goed organiseren en dingen in perfecte banen brengen met altijd de wens van de klant in mijn hoofd.
Hier ben ik écht goed in
Plannen
Organiseren
Multitasken
Servicegericht omgaan met klanten
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Klantgericht, servicegericht, gastvrij, flexibel, teamplayer,
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Werkervaringen:
Juni 2018 t/m nov. Coöperatie DELA Regio assistente Cluster-Zuid
Verantwoordelijk voor het maken van de juiste planning en roosters voor de uitvaartverzorgers, uitvaartleiders en algemene medewerkers. Neem overlijdensmeldingen aan, zet de opbaring ingang en inventariseer de werkzaamheden binnen het team en verdeel de aanvragen voor voorregelingen en overlijdensmeldingen, daarnaast bewaak ik het planbord en zorg ik ervoor dat het logistiek klopt wat er staat. Beantwoord telefonie eerste lijn, waar nodig schakel ik met verschillende instanties onder andere; gemeenten, GGD, officier van justitie e.d.
Februari 2016 t/m 2018 Coöperatie DELA Nabestaandendesk
Verantwoordelijk voor het aannemen, administratie verwerken en plannen van 6 verschillende telefoonlijnen die binnenkomen op onze afdeling.
Overlijdensmeldingen: Nabestaanden melden dat er iemand is overleden en ik zet het proces in gang. Crematieboekingen: Het boeken van crematies bij uitvaartcentra en het inplannen hiervan in het systeem. Crematielijn: het inplannen van afspraken met nabestaanden een maand na de crematie voor de as bestemming.
Uitvaartinformatielijn: allerlei vragen beantwoorden met betrekking tot de uitvaart
Uitvaartcentra waarnemen: De verschillende Dela uitvaartcentra worden gebeld door klanten en leveranciers.
Meldpost: allerlei meldingen, bijvoorbeeld telefoontjes voor andere afdelingen die doorverbonden dienen te worden.
Maart 2015 t/m november Oostappengroep Receptionist/klantenservice en reserveringen
Werkzaam bij de Oostappengroep Nederland, zowel op een van de vakantieparken achter de receptie als op het hoofdkantoor. Daar beantwoord ik de telefoon, verwerk ik reserveringen en klantengegevens in het systeem, ook ben ik verantwoordelijk voor de vragen en aanvragen die er via de mail en post binnen komen. Service gericht werken, maar goed luisteren naar de gast zodat je ook commercieel kan handelen.
Reden vertrek: einde seizoen, vakantieparken gaan dicht.
Mei t/m Augustus 2014 Camping Parc la Clusure Receptionist
Van mei tot en met augustus 2014 heb ik gewerkt als receptioniste op een 4,5 ster camping in de Belgische Ardennen. Hier was ik verantwoordelijk voor alle facetten die bij het receptiewerk komen kijken. In en uitchecken van gasten, reserveringen maken, zowel telefonisch, online als aan de receptie zelf. Het verwerken van facturen, het netjes houden van de receptie en het tellen van de kassa. Elke week maakte ik ook een kalender van wat er die week allemaal in de omgeving te doen was.
Reden vertrek: afstuderen in Zwolle
2011-2013 Pensioenplanner Callcentrum
Mensen helpen en het overtuigen bij het kiezen van een goede pensioenplanner.
Reden vertrek: buitenlandse stage en stage op Schiphol
2010-2011 Fokus Woningen ADL-assistent
Het assisteren en helpen van ernstige lichamelijke gehandicapte mensen bij hun dagelijks leven. Ik hielp de mensen bij het opstaan tot en met het weer naar bed gaan.
Reden vertrek: gaan studeren in Zwolle.
2007 Bart Sesink Begrafenisondernemer Bergeijk
Assisteren en ondersteunen bij alle facetten die bij het overlijden en een uitvaart hoort.
Opleidingen
Front-Office en Luchtvaartdienstverlener LANDSTEDE ZWOLLE MBO 4
HAVO ERASMUS COLLEGE EINDHOVEN
VMBO-T ERASMUS COLLEGE EINDHOVEN
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Handballen, Muziek,Vriendenen Reizen