Talentcard®
Overzicht profielen
GR

Guy Rompelberg

Systeembeheerder / Servicedesk medewerker

Personalia

Leeftijd
42 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Duits
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • AM - Brommer en scooter

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Mijn naam is Guy Rompelberg, 31 jaar en woonachtig in Maastricht. Ik ben een gemotiveerde, pro-actieve en flexibele ict-er. Ik heb een MBO ICT opleiding en ervaring als netwerkbeheerder en inbound callcenteragent. Het liefst zie ik mijzelf in de functie van netwerk/systeembeheerder. Ik werk graag werken in een dynamische omgeving en kan goed omgaan met verandering en werkdruk/stress. Ik ben een echte teamplayer en werk ook graag in teamverband, wat niet weg neemt dat ik ook prima alleen kan functioneren.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Punctueel en gemotiveerd
Klantvriendelijk en flexibel
Doelgericht

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • programmeur internet
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Datum: april 2013 t/m 8 januari 2015
Junior ICT medewerker
Van Vlodrop ICT
Functie: Netwerkbeheer (hardware en software) voor huisartspraktijken en
fysiotherapeuten, alsmede particuliere klanten. Volledig beheer van zowel
server als client computers. Servers monitoren, updaten en troubleshooten.
Werkplekken monitoren en troubleshooten via gebruik van Teamviewer, of
indien nodig, op locatie. Uitrollen van nieuwe werkplekken bij de klant
(installeren en configureren van hard en software op locatie). Telefonische
ondersteuning leveren aan klanten. Klanten adviseren bij de aanschaf van
nieuwe hardware en/of software.

Datum: april 2012 t/m 23 oktober 2013
Service desk analist
KPN Corperate Market Project ING Bank
Functie: Telefonische technische ondersteuning voor de klant ING Bank Nederland.
Remote-desktop ondersteuning bieden aan zakelijke gebruikers, incidenten registreren en afhandelen, probleem analyse uitvoeren, monteurs aansturen

Datum: december 2011 t/m maart 2012
Callcenter agent
Comtree Geleen
Functie: Outbound bellen m.b.t. verkoop en advies bij overstappen energiebedrijven en internet providers

Datum: december 2009 t/m oktober 2011
Complaint administrator
Medtronic Heerlen
Functie: Coördineren en uitvoeren van het klachtenproces binnen Medtronic wat ondermeer inhoudt het verzamelen en controleren van benodigde informatie, verwerken van geretourneerde producten, follow-up en procesbewaking op informatie en producten, data-entry, afwijkingen binnen het proces herkennen en correct verwerken, contact onderhouden met het veld en business units voor optimalisatie van de processen

Datum: juni 2007 t/m september 2009
1st level support agent
Teleperformance Technology Project Hewlett Packard Maastricht
Functie: Telefonische technische ondersteuning voor consumenten HP notebook/desktop computers en thuisnetwerken, zowel hardwarematig als softwarematig, remote-desktop ondersteuning, telefonische verkoop HP en partner producten

Opleidingen

ICT Lyceum MBO 3 Leeuwenborgh Opleidingen Maastricht/Sittard
ITIL Foundation v3
Microsoft 70-680 Configuring Windows 7
Microsoft 70-685 Windows 7, Enterprise Support Technician
ECDL
WenS ICT Diensten klantgericht telefoneren
ECDL
SECC klantgericht telefoneren

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Muziek produceren.

Werkgebied

  • Maastricht 50km
Talentcard®