
Personalia
- Leeftijd
- 42 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Mijn naam is Guy Rompelberg, 31 jaar en woonachtig in Maastricht. Ik ben een gemotiveerde, pro-actieve en flexibele ict-er. Ik heb een MBO ICT opleiding en ervaring als netwerkbeheerder en inbound callcenteragent. Het liefst zie ik mijzelf in de functie van netwerk/systeembeheerder. Ik werk graag werken in een dynamische omgeving en kan goed omgaan met verandering en werkdruk/stress. Ik ben een echte teamplayer en werk ook graag in teamverband, wat niet weg neemt dat ik ook prima alleen kan functioneren.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Punctueel en gemotiveerd
Klantvriendelijk en flexibel
Doelgericht
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Datum: april 2013 t/m 8 januari 2015
Junior ICT medewerker
Van Vlodrop ICT
Functie: Netwerkbeheer (hardware en software) voor huisartspraktijken en
fysiotherapeuten, alsmede particuliere klanten. Volledig beheer van zowel
server als client computers. Servers monitoren, updaten en troubleshooten.
Werkplekken monitoren en troubleshooten via gebruik van Teamviewer, of
indien nodig, op locatie. Uitrollen van nieuwe werkplekken bij de klant
(installeren en configureren van hard en software op locatie). Telefonische
ondersteuning leveren aan klanten. Klanten adviseren bij de aanschaf van
nieuwe hardware en/of software.
Datum: april 2012 t/m 23 oktober 2013
Service desk analist
KPN Corperate Market Project ING Bank
Functie: Telefonische technische ondersteuning voor de klant ING Bank Nederland.
Remote-desktop ondersteuning bieden aan zakelijke gebruikers, incidenten registreren en afhandelen, probleem analyse uitvoeren, monteurs aansturen
Datum: december 2011 t/m maart 2012
Callcenter agent
Comtree Geleen
Functie: Outbound bellen m.b.t. verkoop en advies bij overstappen energiebedrijven en internet providers
Datum: december 2009 t/m oktober 2011
Complaint administrator
Medtronic Heerlen
Functie: Coördineren en uitvoeren van het klachtenproces binnen Medtronic wat ondermeer inhoudt het verzamelen en controleren van benodigde informatie, verwerken van geretourneerde producten, follow-up en procesbewaking op informatie en producten, data-entry, afwijkingen binnen het proces herkennen en correct verwerken, contact onderhouden met het veld en business units voor optimalisatie van de processen
Datum: juni 2007 t/m september 2009
1st level support agent
Teleperformance Technology Project Hewlett Packard Maastricht
Functie: Telefonische technische ondersteuning voor consumenten HP notebook/desktop computers en thuisnetwerken, zowel hardwarematig als softwarematig, remote-desktop ondersteuning, telefonische verkoop HP en partner producten
Opleidingen
ICT Lyceum MBO 3 Leeuwenborgh Opleidingen Maastricht/Sittard
ITIL Foundation v3
Microsoft 70-680 Configuring Windows 7
Microsoft 70-685 Windows 7, Enterprise Support Technician
ECDL
WenS ICT Diensten klantgericht telefoneren
ECDL
SECC klantgericht telefoneren
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
Muziek produceren.
Werkgebied


