Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Kim Verweij-Schaap

Kim Verweij-Schaap

Office manager

Personalia

Leeftijd
43 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ambieer een functie als office manager binnen een groeiende organisatie met een maatschappelijk belang, een duidelijke missie en visie en een prettige werkomgeving.
Ik ben loyaal, behulpzaam, kan goed organiseren, durf verantwoordelijkheid te nemen, gestructureerd, denk in oplossingen en sociaal.
De drijfveren voor mijn loopbaan zijn waardering, plezier, samenwerken, heldere communicatie en kwaliteit.
Ik heb ervaring met leidinggeven en coachen, projecten leiden en ondersteunen, verbeteringen benoemen en doorvoeren.
De uitdagingen die mij inspireren zijn kwaliteit leveren, vaste structuren volgen of helpen creëren, samenwerken en doelen behalen.
Ik ben zelfstandig, rustig en objectief in mijn communicatie en vind graag de juiste balans tussen werk en privé.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Zelfstandig, gestructureerd, betrouwbaar, flexibel, behulpzaam, rustig en objectief in mijn communicatie, klantgericht, probleemoplossend, integer, kritisch, snel kunnen schakelen

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • salesmanager
Sector(en):
  • Zakelijke Dienstverlening
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • In overleg

Werkervaring

November 2014
Ampelmann BV via Randstad, Delft
Medewerker financiële administratie
Werkzaamheden: excelsheets opstellen t.b.v. activa administratie,
inboeken van inkoopfacturen en daarbij behorende activiteiten.

December 2013-April 2014
Qbuzz, Utrecht
Medewerkster financiële administratie
Werkzaamheden: aanspreekpunt interne en externe klanten, kasrapport bijhouden kleine kas en controle overige kasrapporten, voorraad beheer buskaartjes en rondrekening, controle consignatie overige vestigingen en automaten opzetten procedures, inkoopfacturen inboeken, facturatie

April 2007-December 2013
Connexxion Shared Service Centrum, Boskoop
Project coordinator Sepa (september 2013-december 2013)
Werkzaamheden: verantwoordelijk voor het maken en bijhouden van het projectplan, notulen van de wekelijkse overleggen maken en versturen, voorbereiden van de wekelijkse overleggen, met de desbetreffende mensen het projectplan, de status en voortgang bespreken.

Teamleider crediteurenadministratie (10 fte )( september 2010-september 2013)
Werkzaamheden managementteam: overleggen plannen en bijwonen, notuleren en uitwerken verslagen, personeelsuitjes organiseren, coördinatie bij systeemtesten, ondersteuning van mede teamleiders en manager
Werkzaamheden afdeling: managen van het gehele crediteurenproces, sturend en coachend leiding geven, planning en beoordelingsgesprekken voeren, klantcontact interne en externe klanten, werving en selectie nieuw personeel

Medewerkster bijzonder debiteurenbeheer (maart 2010-september 2013)
Werkzaamheden: behandelen, doorzetten en beheren van dossiers, controle op juiste overdracht naar incassopartij, contact persoon mbt incassodossiers, monitoren van incassopartijen, afboeken oninbare vorderingen

Coördinator/medewerkster crediteuren administratie (april 2007-maart 2010)
Werkzaamheden: beheer centrale email, klantencontact, vervanging bij afwezigheid teamleider inboeken inkoopfacturen, openstaande postenlijst bijhouden, doorboeken van facturen van het boeksysteem naar het financiële systeem, controle stamgegevens crediteuren, aanmaningen controleren, betalingen aanmaken.




April 2002-April 2007
Administratief medewerker op detacheringbasis bij Randstad Uitzendbureau bij diverse bedrijven.
Administratief medewerker via Qmagic Accounting Professionals bij Menzis
Administratief medewerker bij Hotel Contact Euromeetings
Administratief medewerker bij Washtec (via Impuls Wisselwerk)
Administratief medewerker bij Fugro Survey

Opleidingen

2012-2013: Middle Management A, diploma behaalt, cum laude geslaagd
2011: Professionaliseringstraining voor leidinggevenden
2009: Praktisch Middle Management
2005: Praktijkdiploma Loonadministratie, certificaat behaald voor Arbeidsrecht
2002 – 2004: Praktijkdiploma Boekhouden, certificaat behaald voor Handels- en Wetskennis
2000 – 2001: Basiskennis Boekhouden (diploma behaald)
1996 – 2000: HAVO (diploma behaalt) vakkenpakket: Nederlands, Engels, Frans, Geschiedenis, Wiskunde A, Aardrijkskunde

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Hardlopen, reizen, creatief bezig zijn, films kijken, gezellig eten met vrienden, naar concerten gaan.

Werkgebied

  • Zoetermeer 25km
Talentcard®