Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Priscilla van Hoeven

Priscilla van Hoeven

(financieel) administratief medewerkster / receptioniste- telefoniste

Personalia

Leeftijd
42 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Spaans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Spaans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben een spontane, vrolijke, workaholic. Voordat ik op de administratie kwam te werken, was ik werkzaam als assistent shopmanager en werd al snel shopmanager in de kledingbranche. Maar mijn hart ligt toch echt op de administratie. Ik heb geen 9-5 mentaliteit, ben stressbestendig, kan goed in teamverband werken, maar ook zelfstandigheid. Hou van nieuwe uitdagingen en wil altijd meer uit mezelf halen, erg leergierig. Hou er niet van om stil te zitten en ben dan ook altijd aan het werk. Word dan ook altijd het zonnetje in huis genoemd. Durft u het met mij aan.... HIER BEN IK!!!

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Ik ben een vrolijke spontane workaholic, zet me altijd voor 200% in, geen 9-5 mentaliteit, ben zelfstandig en kan ook goed in teamverband functioneren. Ga altijd netjes te werk en ben een bezig bijtje.

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Finance
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Triple G te Culemborg, administratie en montage planner.
Werkzaamheden: plannen van service, montage- en demontage van keukens, grootschalige opdrachten inplannen voor het opleveren van huizen, dagelijkse deadlines behalen, inkoop en verkoop facturen, orders verwerken en maandafsluiting.

PPG Coatings BV te Tiel, receptioniste/ financieel medewerkster.
Werkzaamheden: Het beheren van de receptie, mensen in- en uitschrijven, afspraken maken met klanten, veiligheid toetsen afnemen, voorbereiding van vergaderingen, hotels- en vluchten plannen voor zakenreizen.
Controleren, inboeken, verwerken administratie, beheer debiteuren en crediteuren administratie, verwerken bankmutaties, in- en verkoop facturen, verwerken van orders, archiveren en de maand afsluiting.

A. Hak Industrial Services BV te Tricht, financieel administratief medewerkster.
Werkzaamheden: controleren, inboeken, verwerken administratie, beheer debiteuren en crediteuren administratie, verwerken bankmutaties, in- en verkoop facturen, verwerken van orders en archiveren.

Opleidingen

Scholengemeenschap de Waalstroom, richting bedrijfsadministratie, periode 1994-1998, diploma behaald.
MTRO Toerisme Utrecht, periode 1999-2002, deelcertificaten behaalde
MTRO Toerisme Zwolle, periode 2002-2004, diploma behaald

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Sporten, zingen en genieten van mijn gezin.

Werkgebied

  • Tiel 25km
Talentcard®