Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Patricia Vuijk

Patricia Vuijk

Personalia

Leeftijd
60 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
Rijbewijs
  • B - Personenauto
  • E - Aanhanger

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

COMPETENTIES:
Hulpvaardig, levenslustig, prettig om mee samen te werken, brede interesse, realiseert
veel in korte tijd, groot voorstellingsvermogen, opgewekt, flexibel en kan onder werkdruk
goed presteren.
Ik heb veel gewerkt met diverse computersystemen, ik ben leergierig en pas me snel aan
nieuwe systemen/programma’s aan.

VAARDIGHEDEN:
Nederlands en Engels in woord en geschrift.
Computerervaring, Word, Excel, Internet, diverse computerprogramma’s waar ik mee gewerkt heb bij de Onderlinge ‘s-Gravenhage.

INTERESSES/HOBBIES:
Reizen met als favoriete bestemming Lefkas (Griekenland), wandelen, fietsen en koken.
Tussen 1989 en 1994 verbleef ik vaak op de eilanden Kreta en Rodos.
Tijdens deze reizen heb ik veel ervaring opgedaan in de horeca-en toerismesector.

Wat breng ik mee?

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Uitzendbureaus
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

07-02-1982 tot 07-02-2014
WERKERVARING :

Juli 2014 tot November 2014; Florence het gulden huis Den Haag
Receptioniste/telefoniste
Mijn taken daar waren het begroeten van de bezoekers, en hen doorsturen naar de juiste personen of bestemmingen.
Beantwoorden van de telefoon en berichten aannemen.
Behandelen van klachten van klanten.
Reserveringen maken, afspraken plannen en het onderhouden van afsprakenkalenders.
Ontvangen van betalingen en het registreren van ontvangstbewijzen.
Afhandelen van informatie en verzoeken, bijvoorbeeld door eenvoudige informatie of een brochure te geven over de vestiging en de gegevens vastleggen over het informatie verzoek.
Het uitvoeren van administratieve taken , zoals tekstverwerking, postbehandeling,bankzaken en registreren en onderhouden van betalingsgegevens, facturen, financiele overzichten en andere documenten.


Juli 2013 tot Oktober: Ministerie van VWS
Administratief Medewerkster bij het ministerie van VWS (CIBG voor het cluster Aanvragen en Behandelen van de kolom Indenditeitsbeheer in de Zorg)
De hoofdwerkzaamheden van de registratiemedewerker bij het UZI-Register bestaan uit het invoeren, valideren en autoriseren van verzoeken om UZI-passen, abonnee aanvragen en wijzigingen. Dat wil zeggen: het foutloos overnemen van gegevens van aanvraagformulieren en bijgevoegde documenten (invoer); het raadplegen van toetsingsregisters, opvragen en verwerken van aanvullende informatie en het controleren van ingevoerde gegevens (validatie).

2013 februari tot juni 2013: Aegon Bank Den Haag
Backoffice Klantenservice Medewerkster
Klanten telefonisch te woord staan en problemen verhelpen
email beantwoorden van klanten en Callcenteragents te woord staan en helpen met problemen.





2000 tot 2013: Onderlinge ‘s-Gravenhage Verzekerings Maatschappij
Administratief Medewerkster Binnendienst.
Administratief verwerken van aanvragen, bijhouden van administratie en registraties, zorg
dragen voor correspondentie en telefonische contacten, completeren en verzenden van de uitgaande polissen, bijhouden en muteren van het automatiseringsbestand.

1998 tot 2000: Ziekenhuis Leyenburg Den Haag/ Randstad Uitzendbureau
Telefoniste/baliemedewerkster
Patienten begeleiden aan de afsprakenbalie en telefonische contacten onderhouden met patienten en artsen, licht administratieve taken, post verwerken.

1995 tot 1998: Uitzendbureau Holding BV en Uitzendbureau Tyrus BV
Barmedewerkster J.O.C. Den Haag.

1994: Buitenland, Rodos
Hier werkte ik de zomerperiode als serveerster in een restaurant.

1992 tot 1993: Horeca Den Haag
Serveerster en bediening keuken en bar
Eetcafe La Cour en Tim’s Lunchroom

1990 tot 1991: Promega Corporation Leiden
Administratief Medewerkster binnen en buitendienst.
Orders aannemen tbv bio- technologische producten, het leveren van de producten aan diverse laboratoria binnen Leiden.
Het verzenden van producten voor wetenschappelijk onderzoek aan diverse universiteiten in binnen en buitenland.

1989: Buitenland, Kreta
Horeca en toerisme
Hier werkte ik de zomerperiode als serveerster in een restaurant en begeleide ik toeristen,
samen met reisorganisatie ”My Way”











1982 tot 1989: Sint Franciscus Gasthuis te Rotterdam
Administratief Medewerkster
Beantwoorden van de telefoon, mutaties en registraties verrichten, dossiers klaarmaken voor de poliklinieken, archiveren van medische dossiers.

Opleidingen

01-08-1976 tot 01-05-1981
LBO/ MBO
Nederlands, Engels, Natuurkunde, Handvaardigheid,Gezondheidskunde. School de Schakel te Rotterdam

03-03-2007 tot 01-10-2010
Cursussen bij de Onderlinge 's-Gravenhage, van 2007 tot en met 2010. Ambitie in Ontwikkeling.
Markt,trends,verzekeringskennis en techniek.
Persoonlijke effectiviteit en beleid en organisatie.

Meer over mij

Werkgebied

  • Den Haag 25km
Talentcard®