
Personalia
- Leeftijd
- 47 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ik ben een toegewijde administratieve duizendpoot met meer dan 10 jaar werkervaring. Ik ben zeer leergierig en pak dingen erg snel op. Daarnaast ben ik flexibel, accuraat, dienstverlenend, creatief en consciëntieus. Het liefst werk ik parttime zodat ik naast mijn werk mijn passie, ambachtelijk hoeden maken, kan volgen. Belangrijke aspecten in een functie vind ik een diversiteit aan werkzaamheden en een collegiale sfeer.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
Sector Support Officer bij PUM Netherlands senior experts te Den Haag (feb 2016 – mrt 2017)
PUM Netherlands senior experts is een vrijwilligers organisatie die MKB's adviseren in ontwikkelingslanden via kortdurende en herhalende adviesmissies op de werkvloer. Als Sector Support Officer was ik verantwoordelijk voor de logistieke organisatie van workshops die nieuwe PUM-Experts moeten volgen en ondersteunde coördinatoren op administratief gebied. Daarnaast zorgde ik voor de P&O werkzaamheden bij afwezigheid van de P&O medewerker.
Medewerker Secretariaat bij Jeugdbescherming west te Den Haag (dec 2014 – dec 2015)
Jeugdbescherming west komt in actie als de veiligheid en de ontwikkeling van een kind of jongere bedreigd worden. Als medewerker op deze afdeling was ik mede verantwoordelijk voor de secretariële werkzaamheden die hier bij komen kijken, zoals dossiers opmaken en verwerken, telefoon beantwoorden, declaraties verwerken en archiveren. Daarnaast was ik de vraagbaak voor alle excel werkzaamheden en was ik verantwoordelijk voor een tijdsregistratie-project waar ik waardevolle gegevens uit heb verkregen.
Medewerker Onderwijs- en Congresorganisatie bij de SBOH te Utrecht (dec 2012 – jun 2014)
De afdeling onderwijs- en congresorganisatie van de SBOH organiseert cursussen voor artsen in opleiding tot huisarts of specialist ouderengeneeskunde en voor hun opleiders. Als medewerker op deze afdeling was ik mede verantwoordelijk voor het logistiek management van cursussen, zoals het verzorgen van het benodigde lesmateriaal, het regelen van de accommodaties, het verzorgen van correspondentie naar deelnemers en docenten en het beantwoorden van vragen. Het is een dynamisch bedrijf waardoor het van belang was regelmatig na te denken over verbeteringen van de processen.
Onderzoeker en Archiefmedewerker bij NBTC te Leidschendam (apr 2012 – jul 2012)
De NBTC is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Als uitzendkracht via Connexions heb ik daar aan twee opdrachten gewerkt: als onderzoeker naar instanties die in Nederland een congres zouden willen organiseren en als archiefmedewerker om een achterstand in de archivering in te halen.
Administratief medewerker (sep 2011 – feb 2012)
Diverse adminstratieve functies via uitzenbureaus waaronder data entry en secretarieel werk.
World Heritage Cruise (sabbatical)
Samen met mijn man ben ik op een onafh (jan 2010 – jul 2011)ankelijke overland reis van Den Haag naar Singapore geweest ter promotie van Unesco World Heritage sites en ‘sustainable development through responsible tourism’. Voor deze reis heb ik veel moeten voorbereiden zoals visa’s en planning. Ook heb ik een website gemaakt en die tijdens de reis onderhouden.
Redactie-assistente bij de KCK van de ANWB te ’s-Gravenhage (nov 2007 – dec 2009)
De Kampeer & Caravan Kampioen is het grootste kampeertijdschrift van Europa en wordt uitgegeven door de ANWB. Als redactie-assistente was ik de spreekwoordelijke ‘spil’ van de redactie. Ik was verantwoordelijk voor de bezettings roosters, het beantwoorden van brieven van lezers, de facturenadministratie, diverse secretariële werkzaamheden en het regelen en (mede-) organiseren van diverse evenementen. Daarnaast deed ik redactionele werkzaamheden ten behoeve van de rubriek ‘beste redactie’.
Administratief medewerker bij Ostech ICT te Leiden (nov 2006 – okt 2007)
Ostech ICT was een klein, net beginnend, ICT bedrijf dat automatiseringsoplossingen op maat installeerde en beheerde voor klanten in het MKB. Als enige administratieve medewerker verzorgde ik alle administratieve werkzaamheden die in een klein bedrijf voorkomen, zoals uren administratie, archiveren, factureren en de boekhouding bijhouden.
Winkel medewerker bij diverse retail winkels te Utrecht en Amsterdam (apr 2003 – sep 2006)
Als medewerker bij verschillende retail winkels was ik o.a. verantwoordelijk voor de uitstraling van de winkel, klanten adviseren, de telefoon beantwoorden, voorraden bijvullen, zendingen controleren, bestellingen verzorgen en kasstaten opmaken.
Opleidingen
Hogeschool voor de Kunsten, Utrecht
Beeldende Kunst en Vormgeving
Afstudeerrichting: Vrije Vormgeving, Diploma in bezit
Hogeschool voor de Kunsten, Utrecht
Basisopleiding, Diploma in bezit
Revius Lyceum, Doorn
HAVO, Examen in: Nederlands, Engels, Geschiedenis, Wiskunde A, Biologie, Handvaardigheid, Diploma in bezit
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
reizen en fotografie
Werkgebied


