Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Ivette Poeisz

Ivette Poeisz

Resource Manager

Personalia

Leeftijd
58 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Professioneel profiel:
Bij mij draait het om organiseren, coördineren en projectmatig werken!
Ik ben meer dan een agenda- en mailboxbeheerster. Ik ben de verbindende schakel in een (complexe) organisatie.
Ik heb een luisterend oor, gevoel voor verhoudingen en ben uitstekend in staat om alle informatie te bundelen tot een goed en uitvoerbaar plan.
Vakinhoudelijk kan ik hierbij terugvallen op uitgebreide ervaring op het gebied van secretariaat, marketing, sales, public relations, finance, administration en office management.
De moeite waard dus!

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Professioneel profiel:
Bij mij draait het om organiseren, coördineren en projectmatig werken!
Ik ben meer dan een agenda- en mailboxbeheerster. Ik ben de verbindende schakel in een (complexe) organisatie.
Ik heb een luisterend oor, gevoel voor verhoudingen en ben uitstekend in staat om alle informatie te bundelen tot een goed en uitvoerbaar plan.
Vakinhoudelijk kan ik hierbij terugvallen op uitgebreide ervaring op het gebied van secretariaat, marketing, sales, public relations, finance, administration en office management.
De moeite waard dus!

Persoonlijk profiel:
• pro-actief, ambiteus, accuraat en doortastend;
• zowel in groepsverband als zelfstandig kunnen werken;
• optimistisch en initiatiefrijk;
• empatisch en communicatief;
• gemotiveerd en een hoge betrokkenheid;
• stressbestendig;
• praktisch en analytisch denkvermogen;
• bovenal mens!

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Marketing & Communicatie
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Juli 2013 – febr 2015 Royal FrieslandCampina
Management Assistente Global Director Branded Cheese en Global Director Customer Development and Shopper Marketing (ft, febr 2014 - heden)

Taken:
Ondersteuning van de Directors in de breedste zin van het woord.

Algemeen: complex agendabeheer, notulen; boeken van complexe (inter)nationale reizen, organiseren van (inter)nationale meetings; Intranet en website;
Finance: administratie, inkoop, facturatie;
Project: introductie en implementatie van een nieuw order-inkoopsysteem.

Royal FrieslandCampina
Management Assistente Corporate Director TAX en Corporate Director Internal Audit (ft, a.i., juli 2013 – febr 2014)

Taken:
Ondersteuning van de Directors en de afdelingen in de breedste zin van het woord.

Algemeen: boeken van complexe (inter)nationale reizen, intranet en website; agendabeheer, afspraken, notulen;
HRM: administratie, in- en uitdiensttreding;
Office Management;
Finance: administratie, inkoop, facturatie;
Project: introductie en implementatie van een nieuw order-inkoopsysteem.
Functies waarin een ieder op mij kan vertrouwen, de werkzaamheden nauwkeurig, efficiënt en precies worden uitgevoerd en flexibiliteit en vertrouwelijkheid van het grootste belang zijn.

Juni 2012 – juni 2013 Imtech Industry International B.V.
Management Assistente Energy (32 uur p.w.)

Taken:
Ondersteuning van de Managing Director Energy Solutions en de overige Management Teamleden.De Management Teamleden kunnen zich zo richten op hun kerntaken: het uitbouwen van Energy Solutions.

Algemeen: agendabeheer, spilfunctie tussen afdelingen en management, intranetbeheer, CRM, leadlijst, notulen;
Office management: inkoop kantoorartikelen, regelen van relatiegeschenken, verzorgen kerstkaarten en alle werkzaamheden die horen bij dagelijkse kantoorzaken;
Finance: administratie, inkoop, facturatie;
HRM: adminstratie, in- en uitdiensttreding;
Sales: ondersteuning bij salestrajecten.

April 2007 – juni 2012 Advies en Ingenieursbureau DHV B.V.
Management Assistente en Marketing Assistente (Business Unit Milieu en Duurzaamheid (pt))

Taken:
Ondersteuning van twee afdelingsmanagers waardoor zij zich optimaal op hun eigen werk kunnen richten en weten dat acties die neergelegd worden actief worden uitgevoerd. Tevens een spil- en signaleringsrol tussen medewerkers en management.

Algemeen: agenda- en mailboxbeheer, notuleren.
Marketing: organiseren van evenementen en congressen, beheer en coördinatie leaflets, brochures en referentielijsten;
Finance: (financiële) projectadministratie van verschillende langlopende grote projecten; (financiële)managementrapportages waaronder de maand- en weekrapportages;
HRM: in- en uitdiensttreding; procesmatige activiteiten;
Sales: ondersteuning en enquêtes.

Maart 1998 – april 2007 Lederland Nederland b.v.
Management Assistente (pt)
Alle voorkomende taken die nodig zijn bij het opzetten van een franchise-onderneming.

Aug 1995 – febr 1998 SuperNova (computerhardware en software), Benelux.
Office Manager (ft)

Nov 1991 – aug 1995 CHeSS Trading (computerhardware en software), Soest.
Office Manager/Commercieel medewerker binnendienst(ft)

Mei 1990 – nov 1991 Eikelenboom Grafische Industrie BV, Zwanenburg.
Commercieel medewerker binnendienst (ft)

Sept 1988 – mei 1990 NNZ-Flexoplast NV (Noord Nederlandse Zakkenhandel), Amersfoort.
Commercieel medewerker binnendienst (ft)

Opleidingen

Opleidingen:
• HEAO-CE, HEAO te Utrecht, 1985 - 1988, diploma behaald;
Vakken: Engels, Frans, Commerciële Economie, Sociologie & Psychologie, Export Marketing, Algemene Economie;
Stage: Hoofdkantoor MAKRO Engeland, april - juni 1987, het opstellen, uitvoeren en presenteren van een marktonderzoek en het ontwerpen van een mailing;
• Atheneum-B, Revius Lyceum te Doorn, 1977 - 1985, diploma behaald;
Vakken: Nederlands, Engels, Frans, Natuurkunde, Wiskunde, Scheikunde, Biologie, Economie-1 en Recht.

Trainingen en cursussen:
• Zakelijke communicatie Engels, NTI,september - november 2013, diploma behaald;
• Hoger Management support, ISBW, november 2007 – april 2008, diploma behaald;
• Excel, certificaat behaald 2003;
• Middle Management Royal Class, ISW, januari 1994 - juni 1994, diploma behaald;
• Relatie Opbouw door Effektieve Telefoonkommunikatie, april 1993, certificaat behaald;
• Public Relations & Voorlichting, januari 1990 - augustus 1990, diploma behaald;
• Algemeen en Zakelijk Duits voor gevorderden, september 1988 - april 1989, certificaat behaald.

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Tennis
Voorzitter Open Jeugd Tennis Toernooi
Jeugd wedstrijdsecretariaat Honkbal
Lezen
Buiten zijn

Werkgebied

  • Hoogland 50km
Talentcard®