Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Joyce van Dijke-van der Laan

Joyce van Dijke-van der Laan

Administratief / Telefoniste / Receptioniste / Kantoormedewerker / Medewerker Reizen

Personalia

Leeftijd
46 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Engels
  • Nederlands
  • Duits
  • Frans
  • Spaans
Talen (schrijven)
  • Engels
  • Nederlands
  • Frans
  • Duits
  • Spaans
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben moeder van 3 dochtertjes en op zoek naar een leuke baan voor 2

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Representatief en klantgericht
Goede sociale- en communicatieve vaardigheden
Accuraat en nauwkeurig
Initiatiefrijk en flexibel
Zowel zelfstandig als teamplayer
Positief en ‘hands on’
Discreet

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • secretaresse
Sector(en):
  • Reizen & Recreatie
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring
September 2013 – December 2014
Medewerker binnendienst bij E-pla B.V. te Ter Aar. Voornaamste taken:
- Order invoer
- Productie opboeking en verplaatsing
- Het beantwoorden van de e-mails
- Het maken van transportopdrachten
- Het ontvangen van cliënten en relaties
- Het aannemen van de telefoon en het voeren van lichte verkoopgesprekken
- Ondersteunende werkzaamheden voor de buitendienst
- Archivering
- Verder voorkomende kantoorwerkzaamheden

Januari 2011 – December 2012
Telefoniste/receptioniste bij Proba B.V. te Hazerswoude-Dorp. Voornaamste taken:
- Aannemen van de telefoon voor verschillende bedrijven.
- Het aanmaken van calls voor de service desk
- Het ontvangen van cliënten en gasten
- Het verwerken van de binnen gekomen en uitgaande post
- Ondersteunende werkzaamheden bij de verkoop van labels en printsupplies, de facturering en het bij houden van de voorraad
- Ondersteunende secretariële werkzaamheden bij de voorbereiding van beurzen als Plantarium, GrootGroenPlus, etc.
- Ondersteunende werkzaamheden op de administratie, zoals: factuurcontrole en het maken van betalingsherinneringen
- Notuliste Proba en team Backoffice
- Verzorgen van mailingen
- Plaatsen van informatie op de websites
- Archivering

Juni 1999 – December 2010
Accountmanager op de afdeling Groepsreizen op Maat bij Beter-uit Reizen te Alphen aan den Rijn. Voornaamste taken:
- Samenstellen van programma’s
- Maken van calculaties
- Opstellen van offertes
- Verkoop van reizen
- Voorbereidingen treffen (het boeken van alle onderdelen van de reis zoals vluchten, hotels e.d.)
- Telefonisch informatie verstrekken
- Informatie voorziening verzorgen:
- opdrachtgever: (technisch)draaiboek en/of reisleiderspakket
- deelnemers: draaiboek of deelnemerspakket
- Facturering van deelnemers
- Volledige reisuitvoering (naam- bus- en kamerlijsten etc.)
- Annuleringen & wijzigingen verwerken
- Maken en geven van landenpresentaties
- Visa regelen
- Advertenties en mailingen verzorgen
- Evaluatie en afwikkeling van de reis
- Verschillende administratieve taken
De groepsreizen die ik uitvoerde varieerden van 10 tot 250 personen per reis.
Voorheen bij Beter-uit Reizen te Alphen aan den Rijn: directiesecretaresse en reserveringsmedewerkster. Ook verzekeringsspecialiste, IATA-medewerkster, notuliste en vervangend teamleidster.

December 1998 – Mei 1999 Stage als receptioniste bij Pierre et Vacances Val Thorens, Frankrijk (vijf maanden). Voornaamste taken:
- In- en uitchecken van gasten
- Klaarmaken van de incheckpakketten voor de gasten
- Gasten wegwijs maken binnen het appartementencomplex
- Alle voorkomende vragen, zowel aan de receptie als telefonisch, beantwoorden
- Rondleidingen geven aan potentiële gasten
- Receptiewerk van de Club Forme verzorgen

Mei 1998 – September 1998 Stage als reserveringsmedewerkster bij Beter-uit Reizen te Alphen aan den Rijn (vijf maanden). Voornaamste taken:
- Klanten telefonisch te woord staan, adviseren en helpen bij vragen en problemen
- Klanten stimuleren tot- en sturen bij het boeken van een vakantie
- Het aannemen en verwerken van schriftelijke- of telefonische boekingen in het systeem
- Annuleringen & wijzigingen verwerken
- Omboeken, aanvragen en andere boekingsgerelateerde zaken afhandelen

1997
Bijbaan als cassière bij Albert Heijn te Alphen aan den Rijn.

1996 en 1997
Vakantiewerk als receptioniste/telefoniste op de afdeling Gemeentewerken van het Gemeentehuis Jacobswoude te Rijnsaterwoude.

1995
Vakantiewerk als verkoopster bij Van Raad doe-het-zelfzaak te Woubrugge.

Opleidingen

Opleidingen
1995 – 1999
MTRO te Leiden, niveau 5, richting Touroperating & Management
(Vakkenpakket: Nederlands, Engels, Spaans, Frans, Bedrijfsbeheer,Bedrijfseconomie, Management, PR & Promotie, Recht, Touroperating, Toerisme en Toeristische Geografie

1991 – 1995
Immanuël MAVO te Alphen aan den Rijn
(Examenvakken: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Wiskunde en Aardrijkskunde)

Cursussen/Trainingen
Typediploma
Telefoon- en verkooptrainingen
Verzekeringstraining I en II (reis- en annuleringsverzekeringen)
IATA: basiscursus Galileo en Fares & Ticketing
Bedrijfshulpverlener

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Reizen (veel gereisd binnen en buiten Europa)
Koken
Muziek en films
Verkoop van allerlei spullen op Marktplaats.nl
Leidster Kinderkerk

Werkgebied

  • Boskoop 25km
Talentcard®