Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Carin Kroezen

Carin Kroezen

administratief medewerker

Personalia

Leeftijd
54 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Engels
  • Nederlands
Talen (schrijven)
  • Nederlands

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Als ervaren administratief medewerker wil ik samen met collega’s op een duidelijke wijze communiceren en een fundament vormen. Mijn streven is om zelfstandig en in teamverband de afdeling resultaatgericht en soepel te laten draaien. In de praktijk leer ik snel en maak ik het werk eigen. Ik heb een positieve werkhouding en ben nauwkeurig en betrouwbaar.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

- klantvriendelijk
- representatief
- verantwoordelijkheidsgevoel
- zelfstandig en kan in teamverband werken
- secuur
- spontaan
- initiatiefrijk, creatief
- flexibel

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Algemeen
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

2004 – 2013 Functie: administratief en secretarieel medewerker
Bedrijf: Kideo Kinderdagverblijven te Groningen. (28 uur p/wk)
(Kideo Groningen BV, Kideo Drachten BV en Kideo Assen BV)
Taken: -
- Personeelsadministratie: urenverwerking; o.a. gewerkte uren, ziekte uren, verlofuren, compensatie uren verwerken in een maand rooster en urenregistratiekaart per werknemer bijhouden. Gewerkte uren en mutaties doorgeven aan externe salarisadministratiekantoor
- Personeelsadministratie: t.b.v. personeel dossier vorming, inclusief het opstellen van werknemerscontracten en deze versturen met toebehoren
- Personeelsadministratie: Zwangerschap, ziekte en beter meldingen schriftelijk richting het UWV afhandelen en specificaties doorgeven aan de boekhouding
- gegevens van Klanten en Werknemers verwerken in automatiseringssysteem
- postbehandeling, agendabeheer, zelfstandig correspondentie verzorgen
- informatie verstrekken en versturen via mail of per post
- verantwoordelijk voor de interne communicatie (personeel info bulletin)
- verantwoordelijk voor de externe communicatie (maandelijkse nieuwsbrief)
- telefoon aannemen, ontvangst bezoekers
- archiefwerkzaamheden


2003 – 2004 Functie: receptioniste / telefoniste / administratief medewerker.
Bedrijf: Bureau Geldzorg te Groningen. (24 uur p/wk)
Taken: baliewerkzaamheden, telefoon aannemen, informatie verstrekken, persoonsgegevens invoeren in de computer, agendabeheer, archiefwerkzaamheden en postbehandeling.

Opleidingen

2015 Praktijkdiploma Loonadministratie(PDL) MBO 4 opleiding, diploma. Mulder Opleidingen te Assen

2012 BHV, diploma. Ik ben bereid om op herhaling te gaan. Te Groningen

1988 MAVO te Groningen, diploma.
(Nederlands, Engels, Duits, Wiskunde, Scheikunde, en Biologie).

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

- lezen
- naar muziek luisteren
- naar cabaret voorstellingen en concerten gaan
- onze katten, Joris en Felix
- wandelen, fietsen en zwemmen
- vliegeren met mijn deltavlieger
- internet

Werkgebied

  • Vries 25km
Talentcard®