Personalia
- Leeftijd
- 53 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Per direct beschikbaar, een super gemotiveerde vrouw met administratieve-/secretariële vaardigheden in de vastgoed en gezondheidszorg branche.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Ik ben representatief, kan zelfstandig werken, ben servicegericht en stressbestendig ingesteld, heb een goede beheersing van de Nederlandse taal, kan klantgericht werken, beschik over communicatieve vaardigheden, hou van netheid en accuratesse, ben energiek, leergierig en flexibel.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
- Van juni 2010 tot eind 2013
- Bevolkingsonderzoek Midden-West
- Als secretariaatsmedewerker (24 uur)
- Werkzaamheden: het secretarieel ondersteunen van drie afdelingshoofden, het beheren van hun agenda’s, het aannemen van de telefoon, het fungeren als eerste aanspreekpunt voor cliënten en medewerkers, het plannen van de jaargesprekken van 140 medewerkers, het boeken van interne en externe zalen, het voorbereiden van bijeenkomsten, het geven van secretariële ondersteuning tijdens overleggen, het oplossen van probleemgevallen op locatie, het plaatsen van informatie op intranet, het bij houden van het CRM systeem, en het verzorgen van de correspondentie.
- Van mei 2008 tot 12 mei 2009
- Makelaarskantoor Hoorn de Vos Metselaar & Sturop te Zaandam
- Als commercieel binnendienst-/ secretarieel medewerker (20/24 uur)
- Werkzaamheden: het behandelen van binnenkomende en uitgaande telefoongesprekken, het
beheren van de diverse agenda’s, het ontvangen van klanten, het geven van informatie over
de te koop staande woningen, het onderhouden van contacten met klanten en notarissen, het
aanmelden van panden (NVM Realworks) en het opstarten van dossiers, het maken van
opdracht bevestigingen, het zelfstandig completeren van opname dossiers, het opmaken van
aktes, het zelfstandig verzorgen van de correspondentie, het uitwerken van stukken van de
makelaars, het klaarzetten van advertentieteksten, het archiveren van stukken, het bijhouden
van de database en het opmaken en versturen van nota’s.
- Van september 2006 tot mei 2008
- RE/MAX Makelaars eerst in Zaandam en later in Hoorn
- Als commercieel binnendienst medewerker (24 uur)
- Werkzaamheden: het behandelen van binnenkomende en uitgaande telefoongesprekken, het
beheren van de diverse agenda’s, het ontvangen van klanten, het geven van informatie over
de te koop staande woningen, het onderhouden van contacten met klanten en notarissen, het
aanmelden van panden en het opstarten van dossiers, het maken van opdrachtbevestigingen,
het zelfstandig completeren van opname dossiers, het opmaken van aktes, het zelfstandig
verzorgen van de correspondentie, het uitwerken van stukken van de makelaars, het
klaarzetten van advertentieteksten, het archiveren van stukken, het bijhouden van de
database en het opmaken en versturen van nota’s.
- Van maart 1999 tot september 2006
- Bij makelaarskantoor Kuijs Reinder Kakes te Zaandam
- Als commercieel binnendienst medewerker(eerst 40 uur, later 24 uur)
- Werkzaamheden: het behandelen van binnenkomende en uitgaande telefoongesprekken, het
beheren van de diverse agenda’s, het ontvangen van klanten, het geven van informatie over
de te koop staande woningen, het onderhouden van contacten met klanten en notarissen, het
aanmelden van panden (OMA) en het opstarten van dossiers, het maken van opdracht-
bevestigingen, het zelfstandig completeren van opname dossiers, het opmaken van aktes,
het zelfstandig verzorgen van de correspondentie, het uitwerken van stukken van de
makelaars, het klaarzetten van advertentieteksten, het archiveren van stukken, het bijhouden
van de database en het opmaken en versturen van nota’s.
- Van november 1992 tot februari 1999
- Bij Het Nederlandse Rode Kruis, afdeling Amsterdam,
- Eerst als administratief medewerker en later als secretaresse (40 uur)
- Werkzaamheden: het opnemen van de telefoon, het zelfstandig verzorgen van de
correspondentie, het archiveren van diverse stukken, het onderhouden van contacten met
opdrachtgevers en vrijwilligers, het inroosteren van vrijwilligers bij diverse activiteiten, het
notuleren tijdens staf en beroepsvergaderingen, een luisterend oor voor vrijwilligers en het
beheren van de agenda van de directeur.
Opleidingen
• 5 jaar Havo, Spinoza Lyceum (1990)
• 1 jaar Mavo, Spinoza Lyceum (1991)
• 1 jaar Havo/mbo-commercieel, Europa College (1992)
• Cursus Notuleren, LOI (1993)
• Secretaresse Opleiding, LOI (1994)
• Cursus Algemene Correspondentie Nederlands, Schoevers (1996)
• Cursus Microsoft Office (Word, Outlook en Excel 2012)
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
- Fitness, lezen en actief met de kinderen zijn.
Werkgebied