Petra Kamminga
MS Office kenner, leergierig met boekhouden, ruime ervaring met data entry en archieven
Personalia
- Leeftijd
- 63 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
COMPETENTIES:
Kennis en ervaring: MS Office, Excel, digitaliseren, archiveren, data entry, telefonie, administratie, Engelse taal, klantcontact, planmatig, verantwoordelijkheid, nauwkeurig
Vaardigheden: communicatie, doorzetter, teamplayer, studie boekhouden
Talent: rekenkundig, resultaatgericht, multitasken, geduld, leren
Ik werk graag en uitstekend met Excel en digitale programma's. Indien een programma mij niet bekend is, heb ik de details snel door. In één van mijn functies was communiceren in de Engelse taal, moet er een beetje weer inkomen maar dat gaat snel goed lukken. Durf zeker te stellen dat mijn typevaardigheid en kennis van MS Office uitstekend is. Heb enige ervaring met klantcontact.
Tevens is mijn enthousiasme en kennis van het ordenen en digitaliseren van archieven erg groot.
Omdat ik erg geïnteresseerd ben in boekhouden heb ik de opleidingen: ‘basiskennis calculatie’ en ‘basiskennis boekhouden’ in 2017 afgerond. In het najaar van 2017 start ik met ‘praktijkdiploma boekhouden’.
Kan referenties opgeven.
Mijn huidige situatie
Werkervaring
WERKERVARING:
data entry en administratief medewerkster
bij Monuta uitvaartverzekeringen
jan 2016 - jun 2016
Gegevens van leveranciers vanuit fysieke documenten inventariseren en in een Excel bestand zetten, digitaal of telefonisch informatie inwinnen, archiveren. Deze functie is beëindigd omdat project klaar was.
data entry en administratief medewerkster
bij Gelre ziekenhuis Apeldoorn Oogheelkunde
feb 2016 - mei 2016
Operatie gegevens vanuit een door de arts ingevuld document digitaliseren (veel cijfermatig, getallen), afspraken patiënten invullen en bijhouden in SAP, enquêtes digitaliseren, administratie, archiveren. Deze functie is beëindigd omdat project klaar was.
data entry en administratief medewerkster
bij Gelre ziekenhuis Apeldoorn
okt 2015 - nov 2015
Operatie gegevens vanuit een door de arts ingevuld document digitaliseren (veel cijfermatig, getallen), afspraken patiënten invullen en bijhouden in SAP, enquêtes digitaliseren, administratie, archiveren. Deze functie is beëindigd omdat project klaar was.
Archief / data entry / recordmanagement
bij MSD Oss
mei 2013 - jun 2015
Fysieke documenten inventariseren, digitaliseren en in een Excel bestand zetten. Digitaal gegevens opzoeken in o.a. PABO en indien nodig wijzigen of aanvullen. Archief controleren, vernieuwen en bijhouden. Communiceren in Nederlandse, Engelse en Duitse taal i.v.m. samenwerking en verantwoordelijkheid in een internationaal team (MGM-Integrated solutions, specialists in decommissioning en records management). Deze functie is beëindigd omdat project klaar was.
logistiek postverwerking
bij Centraal Beheer Achmea Apeldoorn
okt 2012 - apr 2013
Afdeling Postverwerking
Postbezorger
bij PostNL
jul 2012 - apr 2013
Postbezorger.
data entry en administratief medewerkster
bij Politieacademie Apeldoorn
apr 2012 - jun 2012
Afdeling Planning: Verzamelen van gegevens van, en berekenen van vergoedingen voor, examinatoren om het daarna via een Excel bestand overzichtelijk te maken. Deze functie is beëindigd omdat project klaar was.
facilitair medewerkster
bij Gelre ziekenhuis Apeldoorn (via ISS schoonmaak branche)
jan 2012 - mrt 2012
Postbezorger
bij PostNL
jan 2012 - mrt 2012
Postbezorger.
data entry en administratief medewerkster
bij Centraal Beheer Achmea Apeldoorn
aug 2011 - nov 2011
Afdeling Uitkeringen: Administratie bijhouden t.b.v. cliënten i.v.m. betalingen en uitkeringen. Telefonisch contact met advocaten en deurwaarders.
Archief / data entry / recordmanagement
bij MSD Apeldoorn
dec 2010 - jun 2011
Fysieke documenten inventariseren, digitaliseren en in een Excel bestand zetten. Digitaal gegevens opzoeken in o.a. PABO en indien nodig wijzigen of aanvullen. Archief controleren, vernieuwen en bijhouden, daarna het hele archief verzendklaar maken voor verzending naar de hoofd locatie in Oss. Communiceren in Nederlandse, Engelse en Duitse taal i.v.m. samenwerking en verantwoordelijkheid in een internationaal team (MGM-Integrated solutions, specialists in decommissioning en records management). Deze functie is beëindigd omdat project klaar was in verband met sluiting van deze locatie op 30 juni 2011.
data entry en administratief medewerkster
bij Centraal Beheer Achmea Apeldoorn
nov 2010 - dec 2010
Data entry Excel en digitaal. Deze functie is beëindigd omdat project klaar was.
Boekhoudkundig medewerkster
bij Administratiekantoor Bemat in Empe
mrt 2010 - jun 2010
Leer project, gewerkt met Exact.
Administratief uitleenmedewerkster
bij Bibliotheek Apeldoorn
1981 - 1993
Als uitleen/balie medewerkster, eerst in een filiaal, later bij de toen nieuwe muziekafdeling met veel inspraak in de organisatie en opzet. Contract beëindigd omdat ik volledig beschikbaar wil zijn voor mijn gezin.
BIJZONDERHEDEN:
Momenteel vrijwillig werkzaam bij verschillende instanties als hulp in de boekhouding en administratie.
Referenties op aanvraag.
Opleidingen
OPLEIDINGEN:
Praktijkdiploma boekhouden (MBO)
Fabius opleidingen
Start in najaar 2017
Basiskennis boekhouden (MBO)
Fabius opleidingen
mei 2017 - jul 2017
Basiskennis Calculatie (MBO)
Fabius opleidingen
jan 2017 - mrt 2017
Basiskennis boekhouden / computer boekhouden (MBO, certificaat)
Scheidegger
2009 - 2009
MS Office (MBO, certificaat)
Scheidegger
2008 - 2008
INAS (MBO, diploma)
Johanna Marcus Nijland
aug 1978 – juli 1980
LEAO (Middelbare school, diploma)
De Heeze
aug 1974 - jul 1978
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
HOBBY'S:
-Activiteiten ondernemen met dochters, vriendinnen en vrienden
-Muziek beluisteren, draaien
-Activiteiten met/oppassen op kinderen
-Fitnessen
-Kennis uitbreiden van boekhouden, Excel, MS office en digitale mogelijkheden
-Internationale dans
Werkgebied