Talentcard®
Overzicht profielen
Talentcard van Inez Remst-Sparrius

Inez Remst-Sparrius

Receptioniste / customer service

Personalia

Leeftijd
56 jaar

Portfolio

Rijbewijs en talenkennis

Talen (spreken)
  • Duits
  • Nederlands
  • Engels
Talen (schrijven)
  • Nederlands
  • Duits
  • Engels
Rijbewijs
  • B - Personenauto

Dit ben ik

Mijn dromen en ambities

Ik ben op zoek naar een baan als receptioniste, het liefst gecombineerd met customer service en administratieve taken.

Wat breng ik mee?

Zo omschrijven anderen mij

Sterke kanten

Als receptioniste/telefoniste en customer service medewerkster ben ik de afgelopen jaren een eerste of centraal aanspreekpunt geweest in diverse grote organisaties. Gastvrijheid en customer service zijn twee van mijn grote kwaliteiten – waarbij ik opereer op het kruispunt van contacten van de organisatie met customers en relaties. Mijn talenten en vaardigheden liggen in het ondersteunen en adviseren van mensen op verschillende gebieden. Ik ben helder in schriftelijke en mondelinge communicatie, praktisch ingesteld, actie gericht, goed luisteraar, oplossingsgericht en creatief, ook in het zoeken naar mogelijkheden. Op administratief vlak heb ik de nodige vaardigheden en ik ben een goed planner en organisator. Ik ben geïnteresseerd, commercieel, sociaal en integer en kom zowel zelfstandig als in een groep goed tot mijn recht

Mijn huidige situatie

Functie(s):
  • administrateur
  • hoofd administratie
  • salarisadministrateur
Sector(en):
  • Voeding & Beweging
Carrièreniveau:
  • Ervaren
Beschikbaar vanaf:
  • Per direct

Werkervaring

Werkervaring

(2004-heden) Receptioniste/Telefoniste en Customer Service Medewerker bij Otto Bock Benelux BV in Son. Taken: Ontvangen van patiënten, artsen en vertegenwoordigers; het aannemen van telefoon; post verwerken; ondersteunen afdeling management support (bijhouden van adresbestanden, ondersteunen organisatie seminars, documentatiemappen maken, invoeren en bijhouden vakantiedagen en verdere voorkomende werkzaamheden; uitvoeren van Customer Service werkzaamheden ( invoeren van orders, maken van offertes, retourneren van producten, maken van mailingen, facturen en andere administratieve werkzaamheden).

(2001-2004) Receptioniste/Telefoniste bij Eindhoven Packaging. Taken en verantwoordelijkheden: Het aannemen van telefoon; Het verrichten van alle voorkomende administratieve werkzaamheden; Invoeren technische orders; decorateur van de ontvangsthal en diverse vitrines binnen het bedrijf.

(2001) Receptioniste/Telefoniste bij Gestel Printing Company BV in Eindhoven. Taken: Het aannemen van telefoon en het verrichten van diverse administratieve werkzaamheden.
(1995-1997) Mede-eigenaar kledingzaak in Neu-Isenburg , Duitsland. Taken: Alle voorkomende werkzaamheden in het managen van een eigen zaak en de verkoop van kleding.

(1991-1995) Restauranteigenaar; samen met mijn toenmalige partner runde ik een restaurant in Duitsland. Taken: managen restaurant en gastvrouw.

(1989-1991) Receptioniste Bungalowpark Westerwald in Obelahr ( Duitsland). Taken: Ontvangen van gasten en het aannemen van telefoon.

Opleidingen

Diploma’s en certificaten

(2000) Opleiding Telefoniste bij het Centrum Vakopleiding Eindhoven, Diploma behaald in 2000
(1998) Opleiding Neuro Linguistisch Programmeren (NLP) practitioner, diploma behaald in 1998
(1998) Cursus Polariteitsmassage
(1997) Cursus Orthomoleculaire Voeding en Gezondheid
(1982 -1987) MAVO aan het Einhovens Avond College, diploma behaald in 1987

Meer over mij

Zo besteed ik mijn vrije tijd

Hobby’s en interesses

Paardrijden, ik ben een ervaren dressuur en parcoursrijder. Ik ben een echte hobbykok en gespecialiseerd in het bereiden van Italiaanse en Aziatische gerechten. Ik heb een passie voor het bakken en decoreren van taarten. Ik sport graag en ben geïnteresseerd in gezondheid, gezonde voeding, natuurlijke geneeswijzen en therapieën.

Werkgebied

  • Nuenen 25km
Talentcard®