

Monique Gudden - de Vries
(Directie) secretaresse met een stukje administratie, commercieel en inkoop
Personalia
- Leeftijd
- 48 jaar
Rijbewijs en talenkennis
Talen (spreken)
Talen (schrijven)
Rijbewijs
Dit ben ik
Mijn dromen en ambities
Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe parttime functie, 24-32 uur p/w, die aansluit bij mijn vaardigheden en interesses.
Bij mijn eerste werkgever was ik werkzaam voor zowel de directie, bedrijfsleiding als afdeling verkoop en ondersteunde ik de administratie. Oftewel, een allround ondersteuner!
Ook heb ik inmiddels ervaring opgedaan op afdelingen als sales support en inkoop.
Door deze veelzijdigheid ben ik gewend aan te pakken en georganiseerd te werken. Ik ben flexibel, sociaal, klantgericht en collegiaal. Zelfstandig werken gaat me goed af, maar ook met samenwerken heb ik geen moeite.
Wat breng ik mee?
Zo omschrijven anderen mij
Team player, accuraat, georganiseerd, collegiaal, flexibel, sociaal, klantgericht, loyaal, leergierig en stressbestendig
Mijn huidige situatie
Werkervaring
maart 2014 – Makro Kerstpakketten
feb. 2015: formulenaam van Inpakcentrale ICN B.V.
Functie: Inkoop Assistent
• Contact onderhouden met leveranciers inzake o.a. taxaat verhogingen, vragen, klachten, alternatieven en nieuwe producten
• Voorbereiden en (mede) voeren van onderhandelingen met leveranciers
• Aanvragen en verwerken van monsters voor o.a. selectie, fotografie en showrooms
• Ondersteuning showrooms:
- behandelen en begeleiden van assortimentsaanvragen (door
klanten gewenste extra producten)
- op verzoek afhandelen van klachten
- eerste aanspreekpunt in de dagelijkse contacten
• Diverse administratieve werkzaamheden zoals o.a. contracten opstellen, archiveren, leveranciersgegevens up to date houden
• Het hele inkoop traject begeleiden voor een klant in Rusland met de daarbij horende extra werkzaamheden i.v.m. export
jan.- feb. 2014: Makro Kerstpakketten
formulenaam van Inpakcentrale ICN B.V.
Functie: Medewerkster Sales Support (tijdelijk)
• Helpdesk
• Verwerken en afhandeling van retouren en klachten
• Up to date houden van klantendata
1995 – mei 2013: GSP Gerritse Systems Pannerden
handelsnaam van Machinefabriek De Oude Rijn Pannerden B.V.
Producent van handlingsystemen voor o.a. keramische en
papierindustrie, bouw- en transportsector
Functie: Commercieel / secretarieel medewerkster
• Debiteuren- en crediteurenadministratie
• Factureren en boeken verkoopfacturen
• Inkoopfacturen verwerken en boeken
• Kas beheren
• Urenregistratie
• Offertes en opdrachten uitwerken
• Zakenreizen regelen
• Transport regelen
• Voorraadbeheer kantoorartikelen, drukwerk, etc.
• Correspondentie verzorgen
• Archiveren
• Telefoonbehandeling / bezoek ontvangen
• Postbehandeling
• Notuleren
• Alle voorkomende werkzaamheden die tot de functie behoren
Opleidingen
1997 – 1999: Schoevers Directiesecretaresse, Arnhem diploma behaald
1992 – 1995: MEAO secretarieel, Titus Brandsma college Velp diploma behaald
1988 – 1992: MAVO, Andreas Scholengemeenschap Zevenaar diploma behaald
Meer over mij
Zo besteed ik mijn vrije tijd
tennissen en lezen
Werkgebied


